AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #21 Skrevet 27. juni 2021 Jeg er enig med deg ts har det samme inntrykket. Her var det exen til min samboer hun ble kjempe sjalu når han traff meg jeg er av utenlandsk opprinelse og har fine mørke trekk langt fyldig mørkt hår er vandt med og lage mat og liker og leke med barna og være "husmor" og har samtidig en jobb. Mens exen til min samboer var bleik og hvit og overvektig og ikke respektere min samboer I det heletatt. Anonymkode: 19541...007 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #22 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med deg ts har det samme inntrykket. Her var det exen til min samboer hun ble kjempe sjalu når han traff meg jeg er av utenlandsk opprinelse og har fine mørke trekk langt fyldig mørkt hår er vandt med og lage mat og liker og leke med barna og være "husmor" og har samtidig en jobb. Mens exen til min samboer var bleik og hvit og overvektig og ikke respektere min samboer I det heletatt. Anonymkode: 19541...007 Enda en bruker? Er det ingen øvre grense for hvor mange brukere samme person kan opprette?😬 Anonymkode: 1d7c0...dfe 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #23 Skrevet 27. juni 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Har.... har du laget flere brukere og driver og har fiktive samtaler mellom dem? Wow...... Anonymkode: 1d7c0...dfe Lavmål spekulasjoner er ikke lov her. Er du bitter siden du er tom for argumentasjon? Og må ty til spekulasjoner og avsporing? Anonymkode: 19541...007 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #24 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med deg ts har det samme inntrykket. Her var det exen til min samboer hun ble kjempe sjalu når han traff meg jeg er av utenlandsk opprinelse og har fine mørke trekk langt fyldig mørkt hår er vandt med og lage mat og liker og leke med barna og være "husmor" og har samtidig en jobb. Mens exen til min samboer var bleik og hvit og overvektig og ikke respektere min samboer I det heletatt. Anonymkode: 19541...007 Var hun både bleik og hvit? Det skal i teorien ikke være mulig. Skjønner godt hun ble sjalu.. Anonymkode: ecffd...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #25 Skrevet 27. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Enda en bruker? Er det ingen øvre grense for hvor mange brukere samme person kan opprette?😬 Anonymkode: 1d7c0...dfe Jajøss bare Fordi jeg er enig med ts så betyr ikke det at vi er samme person vettu. Det er lov og tenke litt. Anonymkode: 19541...007 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #26 Skrevet 27. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Var hun både bleik og hvit? Det skal i teorien ikke være mulig. Skjønner godt hun ble sjalu.. Anonymkode: ecffd...b1e Ja hun er typisk norsk hvit og bleik og feit. Og har ingen respekt for seg selv. Anonymkode: 19541...007 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #27 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lavmål spekulasjoner er ikke lov her. Er du bitter siden du er tom for argumentasjon? Og må ty til spekulasjoner og avsporing? Anonymkode: 19541...007 Der var det igjen ja😆 Det handlet om at vi skal være bitter. Så klart😂 Anonymkode: 1d7c0...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #28 Skrevet 27. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Der var det igjen ja😆 Det handlet om at vi skal være bitter. Så klart😂 Anonymkode: 1d7c0...dfe Ja det lyser bitterhet lang vei. Spesiellt når dere skriver dritt om menn som finner kjærligheten med en fra ett annet land. Anonymkode: 19541...007 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #29 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja hun er typisk norsk hvit og bleik og feit. Og har ingen respekt for seg selv. Anonymkode: 19541...007 Aha. Er du også en del av den lykkelig gift gjengen som sitter her og hetser over en lav sko? Anonymkode: ecffd...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #30 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det lyser bitterhet lang vei. Spesiellt når dere skriver dritt om menn som finner kjærligheten med en fra ett annet land. Anonymkode: 19541...007 Tror du har misforstått hvem som skriver dritt om hvem i denne tråden.. Anonymkode: ecffd...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #31 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det lyser bitterhet lang vei. Spesiellt når dere skriver dritt om menn som finner kjærligheten med en fra ett annet land. Anonymkode: 19541...007 Det er så komisk at du liker ditt eget innlegg med én gang du har postet det. Anonymkode: 1d7c0...dfe 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #32 Skrevet 27. juni 2021 Tror det er likt for begge kjønn. Jeg fant min samboer i England. Anonymkode: 4b335...910
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #33 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det lyser bitterhet lang vei. Spesiellt når dere skriver dritt om menn som finner kjærligheten med en fra ett annet land. Anonymkode: 19541...007 Og ingen har skrevet dritt om menn som finner kjærligheten i et annet land. Hvor ser du det hen? Det er du som prøver å skrive dritt (men du får det ikke til, ingenting av det du skriver har noen sammenheng) Du har herved verdensrekord i å beskylde andre for å gjøre det du egentlig gjør selv Anonymkode: 1d7c0...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #34 Skrevet 27. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Aha. Er du også en del av den lykkelig gift gjengen som sitter her og hetser over en lav sko? Anonymkode: ecffd...b1e Nei. Jeg har samboer min samboer gikk fra sin norske ex siden han likte meg og synes at jeg var mye bedre en sin ex. Noe jeg I ettertid skjønner veldig godt. Hun veide sikkert 100 kg og bleik som en zombie.. æsj Anonymkode: 19541...007 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #35 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg har samboer min samboer gikk fra sin norske ex siden han likte meg og synes at jeg var mye bedre en sin ex. Noe jeg I ettertid skjønner veldig godt. Hun veide sikkert 100 kg og bleik som en zombie.. æsj Anonymkode: 19541...007 Nå begynner det bare å høres mer og mer ut som du prøver å få brukerne til å høres falske ut. Ingen normale mennesker snakker slik seg selv eller om andre. Du klarer ikke å få noen til å bli sjalu på noen som høres ut som de er enten syke eller verdens mest forkastelige menneske i måten hun snakker på. Anonymkode: 1d7c0...dfe 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #36 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Jeg har samboer min samboer gikk fra sin norske ex siden han likte meg og synes at jeg var mye bedre en sin ex. Noe jeg I ettertid skjønner veldig godt. Hun veide sikkert 100 kg og bleik som en zombie.. æsj Anonymkode: 19541...007 Altså det hadde vært trist om han likte eksen bedre enn deg, så dette burde vel strengt tatt gjøre deg fornøyd? Hvorfor forakter du en eks av samboeren din som ikke er en trussel for deg? Dette er bare uforståelig.. Anonymkode: ecffd...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #37 Skrevet 28. juni 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så komisk at du liker ditt eget innlegg med én gang du har postet det. Anonymkode: 1d7c0...dfe Takk det samme Tim deg jeg liker ikke mine egene innlegg Anonymkode: 19541...007
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #38 Skrevet 28. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Tim Til skulle det stå Anonymkode: 19541...007
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #39 Skrevet 28. juni 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen normale mennesker snakker slik seg selv eller om andre Jo. Det har jeg lest mange ganger på kg men det betyr vel ikke at det er trolle innlegg fordet. Du vet jo ikke hvorfor jeg og min ex ikke liker hun Heller. Om du ser en stygg person så sier du vel ikke at personen er pen? 21 minutter siden, AnonymBruker said: Altså det hadde vært trist om han likte eksen bedre enn deg, så dette burde vel strengt tatt gjøre deg fornøyd? Hvorfor forakter du en eks av samboeren din som ikke er en trussel for deg? Dette er bare uforståelig.. Anonymkode: ecffd...b1e Hun er ikke en trussel for meg men siden hun er stygg så sier jeg at hun er det la oss kalle en spade for en spade. Anonymkode: 19541...007
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #40 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo. Det har jeg lest mange ganger på kg men det betyr vel ikke at det er trolle innlegg fordet. Du vet jo ikke hvorfor jeg og min ex ikke liker hun Heller. Om du ser en stygg person så sier du vel ikke at personen er pen? Hun er ikke en trussel for meg men siden hun er stygg så sier jeg at hun er det la oss kalle en spade for en spade. Anonymkode: 19541...007 Eksen din likte henne tydeligvis nok til å være i et forhold med henne. Men hva tenker du om at den samme mannen med en fæl og stygg eks valgte deg? Har han dårlig smak når det kommer til damer? Anonymkode: ecffd...b1e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå