Gå til innhold

Er flere og flere norske kvinner innerst inne usikker på seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker sånn. Flere og flere menn velger og ikke binde seg, eller velge kvinner fra andre kulturer som vet å sette mere pris på en mann. Etter å ha lest her inne en stund virker mange av kvinnene bitre og usikkerheten lyser gjennom tastaturet. De bruker mere og mere hersketeknikker og prøver å styre hva menn skal like og ikke like. Jeg er lykkelig godt gift, så driter egentlig personlig i det, men ser ikke veldig lyst ut for fremtidens generasjoner hvis man kan si det sånn. Flere og flere kvinner sliter med å få menn til å forplikte seg og flere og flere menn velger utenlandske kvinner som har mere familiære verdier som menn ser etter. Hadde jeg vært singel i dag er nok sjangsen stor for at jeg ikke hadde forpliktet meg til ei norsk kvinne, siden de har blitt for høye på seg selv mange og krever alt for mye i forhold til hva de har å tilby. 

Anonymkode: 549a8...819

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av det er omvendt. De som ikke kan finne seg ei norsk dame, tar ei fra utlandet

Anonymkode: 8de98...432

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som vil binde seg men norske kvinner vil ha topp 20% av menn. Og de gidder ikke å binde seg fordi de har nok av muligheter. 

Anonymkode: bab60...c86

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kvinne er du lykkelig gift med siden du sier du ikke ville satset på en norsk en hvis du var singel? 😜

Anonymkode: ecffd...b1e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Virker sånn. Flere og flere menn velger og ikke binde seg, eller velge kvinner fra andre kulturer som vet å sette mere pris på en mann. Etter å ha lest her inne en stund virker mange av kvinnene bitre og usikkerheten lyser gjennom tastaturet. De bruker mere og mere hersketeknikker og prøver å styre hva menn skal like og ikke like. Jeg er lykkelig godt gift, så driter egentlig personlig i det, men ser ikke veldig lyst ut for fremtidens generasjoner hvis man kan si det sånn. Flere og flere kvinner sliter med å få menn til å forplikte seg og flere og flere menn velger utenlandske kvinner som har mere familiære verdier som menn ser etter. Hadde jeg vært singel i dag er nok sjangsen stor for at jeg ikke hadde forpliktet meg til ei norsk kvinne, siden de har blitt for høye på seg selv mange og krever alt for mye i forhold til hva de har å tilby. 

Det har ingenting med usikkerhet å gjøre. Tvert om. Kvinner er mer sikre på seg selv, klarer seg alene og tar dermed ikke til takke med hvilken som helst mann. Noe som er helt i henhold til likestilling. Man skal velge hverandre av de riktige årsakene. Menn må kjempe mer om kvinner enn de måtte før pga dette.. Jeg kan velge og vrake i menn, men veldig få som når opp til å være aktuell å stifte familie med.. Har ingenting med usikkerhet å gjøre. Jeg er kresen, helt enkelt siden jeg har flust av valgmuligheter. 

Anonymkode: 8d279...bd9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Tror en del kvinne innser at livet er mye mer enn å 'sette pris på en mann', og skjønner at de ikke trenger dem like mye oppi 30-årene. At man kan ha det fint som singel. Ønsket om å treffe en bra mann er fortsatt der,men det er liksom ikke til enhver pris lenger. 

Anonymkode: 6dad8...e33

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg er selvsikker og kresen. Det kan jeg tillate meg.
At det kryr av arrogante sjåvinistiske menn som Ts hjelper jo ikke en sterk,, norsk kvinne. 

Jeg har aldri truffet en mann som sitter på Kvinneguiden på kveldene og rakker ned på kvinner. Han ville ikke hatt noe til felles med meg eller noen av mine hverken mannlige eller kvinnelige venner

Endret av MapleSirup
Noe ble borte..
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har det fint som singel, så kunne ikke brydd meg mindre om hva menn mener eller tenker. Det virker som at de fleste menn tror at de styrer livet til kvinner og at hele livet vårt handler om dem. Det gjør det virkelig ikke. Synes også det virker som at menn henger veldig etter og ikke klarer å følge med på og tilpasse seg samfunnet på samme måte som kvinner. Godt at det ikke er kun menn som styrer samfunnet over alt lenger. Da hadde vi antagelig levd som for 500 år siden fortsatt. 

Anonymkode: f27a7...2af

• Liker 6
Skrevet

Siden når hadde kvalitetsmenn måtte ty til postordrebruder?

• Liker 7
Gjest BittenTei
Skrevet (endret)

Tittel/heading samsvarer overhodet ikke med din synsing i dette innlegget. 

Du spør om kvinner i dag er usikre på seg selv, samtidig som du nevner familiære verdier. Henger ikke på greip dette innlegget. Prøv igjen, bedre formulert. Og ta deg en bolle. 

Endret av BittenTei
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Siden når hadde kvalitetsmenn måtte ty til postordrebruder?

Dette! 👌🏼 Skikkelige norske mannfolk har ingen problem med å finne seg en norsk kvinne! De bare skranter mer for tiden..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner virker emosjonelt skada. Du ser det bare på innleggene og trådene her. En stor gjeng av mannehatere som trives med å være single(????). Hva er dette for noe tull? Hvilket kjærlig og velfungerende menneske trives med å være singel, ikke ha sex og intimitet? Kun skada, feite og lite attraktive bitre kvinner som føler seg utklasset av menn. ;)

Jeg er enig med deg, TS. Dette lover ikke godt for fremtiden... vi er allerede der. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig, for jeg er lykkelig gift med ei ordentlig kvinne fra utlandet.

Anonymkode: 1a2d3...387

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Norske kvinner virker emosjonelt skada. Du ser det bare på innleggene og trådene her. En stor gjeng av mannehatere som trives med å være single(????). Hva er dette for noe tull? Hvilket kjærlig og velfungerende menneske trives med å være singel, ikke ha sex og intimitet? Kun skada, feite og lite attraktive bitre kvinner som føler seg utklasset av menn. ;)

Jeg er enig med deg, TS. Dette lover ikke godt for fremtiden... vi er allerede der. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig, for jeg er lykkelig gift med ei ordentlig kvinne fra utlandet.

Har.... har du laget flere brukere og driver og har fiktive samtaler mellom dem? Wow......

Anonymkode: 1d7c0...dfe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror en del kvinne innser at livet er mye mer enn å 'sette pris på en mann', og skjønner at de ikke trenger dem like mye oppi 30-årene. At man kan ha det fint som singel. Ønsket om å treffe en bra mann er fortsatt der,men det er liksom ikke til enhver pris lenger. 

Anonymkode: 6dad8...e33

Sjekk ut tinder, fullt av kvinner godt opp i 30 årene som søker "noe seriøst og langvarig". Fler og fler menn begynner å finne ut, at det ikke er verdt det lenger

Anonymkode: 49d6a...e36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå begynner du virkelig å bli desperat her.

Du griper etter halmstrå, og skriver innlegg som ikke gir noen mening. 

Norske kvinner er usikre på seg selv men samtidig høye på seg selv?  Du er lykkelig gift men ville egentlig valgt en utenlandsk kvinne? 

Du maler bare et mer og mer tydelig bilde av deg selv og hva du egentlig sliter med.... 

For ikke å snakke om at du igjen og igjen beskylder andre for nøyaktig det som egentlig gjelder deg selv. Du må virkelig lese deg opp på projeksjon...

Du trenger virkelig å føle at slik du har det i livet i forhold til kvinner, eeeegentlig er ditt eget valg. Men det er det ikke, er det vel? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hmm, se hvem som snakker. En lykkelig gift mann som skjøt gullfuglen og kapra seg en skikkelig ordentlig kvinne fra utlandet. En kjærlig og velfungerende mann som tydeligvis har behov for å kalle alle norske kvinner for emojonelt skada, feite og bitre? Her er det noe som skurrer.. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror du virkelig vi mangler nærhet, intimitet og sex bare fordi vi ikke slår oss til ro, hvilket århundre lever du i? 🙄 Vi velger bare å ikke binde oss til noen permanent før de er verdt det. Jeg utklasser nok de fleste menn her inne både på intelligens og utseende! Helt oppriktig. Er bare kravstor og nekter å ta til takke med noe. En mann er ikke noe jeg trenger, men noe jeg vil ha. Vil ha en som beriker livet mitt. Ikke en byrde på noe område. No offence - det finnes unntak. Men de fleste menn jeg kjenner som har koner fra utlandet er de som ikke når opp i det norske datingmarkedet.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har.... har du laget flere brukere og driver og har fiktive samtaler mellom dem? Wow......

🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmm, se hvem som snakker. En lykkelig gift mann som skjøt gullfuglen og kapra seg en skikkelig ordentlig kvinne fra utlandet. En kjærlig og velfungerende mann som tydeligvis har behov for å kalle alle norske kvinner for emojonelt skada, feite og bitre? Her er det noe som skurrer.. 

Drit i den brukeren der da 💩 

Anonymkode: f27a7...2af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Virker som dette er ts, og at det er en bitter kvinne som skriver. På tide å legge seg? 

Anonymkode: 5f633...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...