Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år, han var 27 år når vi møttes og unnviker å snakke om fremtidsplaner. Jeg sier ikke det at jeg vil gifte meg nå og få 3 barn. Men syns det er greit å vite at vi er på samme bølgelengde. 

Det jeg er redd for er at han tenker at jeg er hans første ordentlige kjæreste, og at han tenker at han må igjennom flere forhold for å finne den rette selvom han har hatt mange korte dating perioder. 

Jeg har prøvd å ta dette opp, men får ikke svar. Jeg er 26, og har et 6 år langt forhold bak meg. Ser for meg at han er den jeg kunne hatt ved min side livet ut, men han sier ingenting! 

Har spurt om han har behov for å være med flere før han slår seg til ro, det svarer han nei på.. 

Spørsmålet er, er det slik at menn ikke går «all in» i sitt første kjæreste forhold? 

Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: f2e77...b7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 28, og gikk vel forsåvidt all in. Det ble slutt 23 år etterpå, men det kunne vel statistisk skjedd hvemsomhelst.  Vi var ingen super match, men jeg hadde ikke selvbildet til å møtt noen før henne, og det tok mange år før jeg ble såpass mye kjent med andre kvinner,  at jeg tenkte på det.  Jeg tror ikke det hadde blitt oss, om jeg hadde hatt noe forholdserfaring fra før, og kjent litt flere personligheter. 

Hvordan det er med din fyr, er helt umulig å si. Kanskje han føler at dere er som skapt for hverandre, eller kanskje det er en trevl av usikkerhet der. 

Anonymkode: 19f2e...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...