Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hei meg og min samboer har nå blitt en familie, men det jeg lurer på her er angående samleie. Det har gått sånn ca 13månder siden sist vi hadde samleie, etter hun ble gravid så ble hun veldig gald og jeg å men etter det så ble det ikke noe mer samleie. Plus at hun fikk bekkenløsning etter hvert (ca 4månder etter hun ble gravid) Jeg maser ikke mye om sex, (vil jeg nok tro.) Men det er jo love å spørre ca 1gang i månden vil jeg nok tro. Det hun sier når jeg spørr er at "jeg vet ikke når jeg har lyst" (Greit nok det) "det skjer når det skjer" (ja jøss) "Jeg har ikke lyst" (helt i orden) Jeg spør: kan det hjelpe med noe fra kondomeriet? "nei har prøved mye av det fra før" (heregud!) så jeg begynner å tro at hun ikke liker at vi har sex lenger eller bare at det er tørke tid, siden hun har jo faktisk født et barn men det er jo snart 4månder sia. Så hva gjøre jeg ? noen tips ? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Spør om hun kan suge deg? Hun bør jo skjønne at 13 mnd er svært lenge for alle normale mennesker! Hun høres svært ego ut, unnskyld meg! Anonymkode: ab12a...96d 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Jeg tvang meg selv til å ha sex med mannen min 4 mnd etter fødsel. Det var fryktelig vondt. Jeg var dødssliten og hormonell så sex var sist på min liste. Følte at kroppen min tilhørte barnet så det føltes rart å skulle ha sex. Hvor lang tid det tar er vel individuelt, men som pappa’n må du bare stå i det.. det er en del av pakka. Anonymkode: 73c09...55a 20
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Gjør du alt du skal med tanke på hus og hjem og barn? Hvis du gjør det, og hun enda ikke vil ha sex, så hadde jeg flyttet ut, og latt henne overta alt arbeidet. Hvis du ikke gjør det, så vet du hvorfor hun ikke vil. Anonymkode: 82dd2...950 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tvang meg selv til å ha sex med mannen min 4 mnd etter fødsel. Det var fryktelig vondt. Jeg var dødssliten og hormonell så sex var sist på min liste. Følte at kroppen min tilhørte barnet så det føltes rart å skulle ha sex. Hvor lang tid det tar er vel individuelt, men som pappa’n må du bare stå i det.. det er en del av pakka. Anonymkode: 73c09...55a Det er 13 måneder siden, ikke 4. Anonymkode: 82dd2...950 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Det er ikke som om hun bare ikke har hatt lyst. Hun har vært sliten og hatt vondt. Vet ikke om du har hatt så vondt i kuken at bare det å bevege seg var et mareritt, men lover deg at det siste du hadde hatt lyst på var sex. Anonymkode: 53a4a...001 15
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Tar du din del av barnepass, nattevåk og husarbeid? Anonymkode: ffd52...c09 12
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 (endret) Først: Hvor mye tar du babyen, nattevåk og husarbeid? Så: Dette er veldig, veldig normalt. Man blir dødsliten av graviditet og barsel - det særlig om partner bidrar mindre. Da mister man lysten av flere grunner enn barseltid. Endret 27. juni 2021 av Fnuggolina
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Spør om hun kan suge deg? Hun bør jo skjønne at 13 mnd er svært lenge for alle normale mennesker! Hun høres svært ego ut, unnskyld meg! Anonymkode: ab12a...96d er ikke alle jenter som vil det, har spør og svaret er nei. Men ja begynner å føle at hun er det 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 Fire måneder etter fødsel var sex et smertehelvete for meg. Hadde min mann ikke vist forståelse for det hadde jeg vært alenemor i dag. Anonymkode: 3a543...b8d 21
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Så dere har ikke hatt sex siden unnfangelsen av barnet? Anonymkode: 2c987...7f3 2
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tar du din del av barnepass, nattevåk og husarbeid? Anonymkode: ffd52...c09 jeg vask, kjører, kjøper mat, lager mat, tar babyen når jeg kommer hjem og vi deler på det, hun er frem deles i mamma perm 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 Boiboi123 skrev (1 minutt siden): er ikke alle jenter som vil det, har spør og svaret er nei. Men ja begynner å føle at hun er det 🤣😂🙈 Ikke spør en kvinne i føkkings barsel om det da 😂 Ta nattevåk, oppvask, bleieskift, like mye som henne. Herregud og faen heller - egoistisk???? For ordens skyld gav jeg blowjob 2 dager etter hjemkomst fra sykehuset, men mannen spurte ikke- og tok halvparten av alt i heimen+med babyen.
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så dere har ikke hatt sex siden unnfangelsen av barnet? Anonymkode: 2c987...7f3 Det stemmer ja
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #15 Skrevet 27. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fire måneder etter fødsel var sex et smertehelvete for meg. Hadde min mann ikke vist forståelse for det hadde jeg vært alenemor i dag. Anonymkode: 3a543...b8d Jeg respektere meg i hjel for at alt skal være bra, men jeg forstår det men hun sier det går bra der nede og det er helt ok. men får ikke love. Så da spør jeg en annen gang men får enda et nei 2
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 27. juni 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke som om hun bare ikke har hatt lyst. Hun har vært sliten og hatt vondt. Vet ikke om du har hatt så vondt i kuken at bare det å bevege seg var et mareritt, men lover deg at det siste du hadde hatt lyst på var sex. Anonymkode: 53a4a...001 jeg har hat hemorider ikke kunnet ha sitti ned eller legge meg og hat vont i kukken ja så jeg har en forståelse av hvordan det kan være og så hele fødselen og skjønner hvor vont det kan være men, når vedkommende ikke gidder engang. Ikke engang når hun var gravid, hvem i hælvete er sånn mot sin man. Egoist, selvopptatt lille drit kjæring? kan man si det ? Er ikke rart at man har nesten lyst til å flytte ut å drite i dette menneske snart 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #17 Skrevet 27. juni 2021 Boiboi123 skrev (5 minutter siden): jeg har hat hemorider ikke kunnet ha sitti ned eller legge meg og hat vont i kukken ja så jeg har en forståelse av hvordan det kan være og så hele fødselen og skjønner hvor vont det kan være men, når vedkommende ikke gidder engang. Ikke engang når hun var gravid, hvem i hælvete er sånn mot sin man. Egoist, selvopptatt lille drit kjæring? kan man si det ? Er ikke rart at man har nesten lyst til å flytte ut å drite i dette menneske snart Du skriver som om du er lettete tilbakestående. Anonymkode: 42373...ad1 34
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #18 Skrevet 27. juni 2021 Boiboi123 skrev (6 minutter siden): jeg har hat hemorider ikke kunnet ha sitti ned eller legge meg og hat vont i kukken ja så jeg har en forståelse av hvordan det kan være og så hele fødselen og skjønner hvor vont det kan være men, når vedkommende ikke gidder engang. Ikke engang når hun var gravid, hvem i hælvete er sånn mot sin man. Egoist, selvopptatt lille drit kjæring? kan man si det ? Er ikke rart at man har nesten lyst til å flytte ut å drite i dette menneske snart Å flytte ut høres ut som en veldig god ide. Hold deg langt unna samboer og barn, de fortjener bedre Anonymkode: cffb4...812 23
vintage Skrevet 27. juni 2021 #19 Skrevet 27. juni 2021 Boiboi123 skrev (8 minutter siden): jeg har hat hemorider ikke kunnet ha sitti ned eller legge meg og hat vont i kukken ja så jeg har en forståelse av hvordan det kan være og så hele fødselen og skjønner hvor vont det kan være men, når vedkommende ikke gidder engang. Ikke engang når hun var gravid, hvem i hælvete er sånn mot sin man. Egoist, selvopptatt lille drit kjæring? kan man si det ? Er ikke rart at man har nesten lyst til å flytte ut å drite i dette menneske snart Etterhvert som du skriver blir det stadig lettere å forstå henne. 35
Boiboi123 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #20 Skrevet 27. juni 2021 2 minutter siden, vintage said: Etterhvert som du skriver blir det stadig lettere å forstå henne. Det er toppen av kaka, Ta stå gå en i man siden sko for engang skyld. En man har bare lyst til å elske sin kjæreste noe mer på denne jord. Kjøper det hun trenger og har lyst på. Skaffer et hus og gir henne det barn(begge har lyst på barn) og gjøre alt. Følger henne opp og gir seg ikke før hun er fornøyd men så har man bare lyst til å ha sex. Det kan godt være hver annen hver månede, det går helt fint men når det går over et år og lenger så begynner man å lure veldig på hva som skjer og begynner og lure på er det noe vits å være sammen men en som ikke vil gi noe tilbake? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå