AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Del Skrevet 27. juni 2021 Jeg bor i utlandet, men skal hjem en tur naa. Er gravid med termin i slutten av oktober og lurer paa hva jeg bor kjope med av apotek produkter hjemme. Bor i UK og her er utvalget stort saaklart, men jeg er ikke saa kjent med merkene. Er ogsaa forste, alt er nytt. ser at kjolebind er populaert, bestiller dere gjennom fodebagen? (Instagram) de virker populaere, men koster litt.. tar gjerne imot alle slags tips! Anonymkode: b63ca...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Del Skrevet 27. juni 2021 KjØlebind? Anonymkode: 5b947...a94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): KjØlebind? Anonymkode: 5b947...a94 Haha, jeg var like treg som deg! Jeg kjøpte de bindene som var til urinlekkasje og la vann på de, og deretter i fryseren, som de gjorde på føden her jeg bor. funka fjell. Anonymkode: 659ee...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Del Skrevet 27. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, jeg var like treg som deg! Jeg kjøpte de bindene som var til urinlekkasje og la vann på de, og deretter i fryseren, som de gjorde på føden her jeg bor. funka fjell. Anonymkode: 659ee...e68 😂🙈 det var ett godt tips! Men vil jo gjerne ha det saa enkelt som mulig..har en mini mini fryser.. hva med lindreskum? Anonymkode: b63ca...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Del Skrevet 28. juni 2021 Xylocain gele var gull verdt for meg. De bindene man lager til selv tar ikke stor plass i fryseren heller forsåvidt Anonymkode: 659ee...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Del Skrevet 28. juni 2021 Det eneste jeg fikk bruk for til meg selv fra apoteket etter fødsel var klyster... Til baby kan det være greit å ha termometer, babyparacet og nesesuger. Anonymkode: 5d0d4...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Del Skrevet 28. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Xylocain gele var gull verdt for meg. De bindene man lager til selv tar ikke stor plass i fryseren heller forsåvidt Anonymkode: 659ee...e68 Hva brukte du den til? (Ser den er ment for hemorider) takk Anonymkode: b63ca...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva brukte du den til? (Ser den er ment for hemorider) takk Anonymkode: b63ca...373 Brukte den på underlivet, for å døyve smertene der. Brukte den ikke til hemoroider. Anonymkode: 659ee...e68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Del Skrevet 28. juni 2021 Kjølebind høres unødvendig ut... En risikerer vel blærebetennelse av det der? Kanskje jeg var heldig etter fødslene siden jeg ikke skjønner at slikt skal være nødvendig. Jeg hadde en gang en hemoride som klødde litt, den var faktisk verre enn tiden etter fødsel.. Anonymkode: 361aa...49a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjølebind høres unødvendig ut... En risikerer vel blærebetennelse av det der? Kanskje jeg var heldig etter fødslene siden jeg ikke skjønner at slikt skal være nødvendig. Jeg hadde en gang en hemoride som klødde litt, den var faktisk verre enn tiden etter fødsel.. Anonymkode: 361aa...49a Ja, da har du vært heldig. Jeg måtte ha det for å døyve smerter og hevelser. Om du synes en kløende hemoroide var verre enn tiden etter fødsel, så sier det seg vel selv at du har hatt det ganske greit, eller? Anonymkode: 659ee...e68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Del Skrevet 28. juni 2021 På barsel rådet de meg bare å ta litt vann på et bind, klippe det litt til i psssende størrelse og legge i frysen. Hadde aldri giddet å kjøpe kjølebind. det jeg ville kjøpt var multimam kompress for såre brystvorter.. de hjelper nesten umiddelbart. Vil nesten påstå jeg ikke hadde fått til amming med noen av mine barn hadde det ikke vært for disse kompressorene. Anonymkode: a8343...ead 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 28. juni 2021 #12 Del Skrevet 28. juni 2021 På siden av det du spør om, men bor du i UK er det mye billigere med alt av apotekvarer, så å ta med fra Norge til UK er en dårlig deal. Google heller hva du trenger på norske sider og kjøp det det du bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På barsel rådet de meg bare å ta litt vann på et bind, klippe det litt til i psssende størrelse og legge i frysen. Hadde aldri giddet å kjøpe kjølebind. det jeg ville kjøpt var multimam kompress for såre brystvorter.. de hjelper nesten umiddelbart. Vil nesten påstå jeg ikke hadde fått til amming med noen av mine barn hadde det ikke vært for disse kompressorene. Anonymkode: a8343...ead Absolutt livredder! 🙏 Anonymkode: 12777...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Del Skrevet 28. juni 2021 Hadde stor nytte av kjølebind! De du lager selv absorberer ikke når du bruker dem, mens det gjør kjølebindene fra fødebagen. Multimam kompresser er et must! Til baby trengte vi neglesaks, nesesuger, termometer og sterilt vann til øyedrypping. Anonymkode: 2bdd6...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det eneste jeg fikk bruk for til meg selv fra apoteket etter fødsel var klyster... Til baby kan det være greit å ha termometer, babyparacet og nesesuger. Anonymkode: 5d0d4...e1d Nyfødte skal vel ikke ha Paracet? Termometer har de på sykehuset. Anonymkode: bf68e...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 28. juni 2021 #16 Del Skrevet 28. juni 2021 Xylocain er også gull verdt hvis man sliter med stramme muskler i underlivet etter fødsel. Jeg brukte det for å klare og slappe av så jeg kunne gjennomføre samleie, etter at vi hadde en litt trøblete start med å få igang sexlivet pga "diffuse" smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Del Skrevet 28. juni 2021 Ville ventet med alt sånt til etterpå, det er jo apotek på sykehuset også 🙂 Er ikke sikkert du har behov for å kjøle ned eller bedøve så mye, jeg hadde hvertfall ikke det. Hadde derimot god bruk for varmeposer til puppene! Får jo veldig brystspreng når melka kommer, og hadde sånne gelputer som ble varmet opp i varmt vannbad. Det hjalp mye på smertene hos meg. Anonymkode: 49fd7...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #18 Del Skrevet 29. juni 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Ville ventet med alt sånt til etterpå, det er jo apotek på sykehuset også 🙂 Er ikke sikkert du har behov for å kjøle ned eller bedøve så mye, jeg hadde hvertfall ikke det. Hadde derimot god bruk for varmeposer til puppene! Får jo veldig brystspreng når melka kommer, og hadde sånne gelputer som ble varmet opp i varmt vannbad. Det hjalp mye på smertene hos meg. Anonymkode: 49fd7...51d Er ikke sikkert man orker en tur paa apoteket da… Smart med gelputer! Anonymkode: b63ca...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Del Skrevet 29. juni 2021 Herregud som jeg sleit med å se for meg hvordan et kjolebind fungerete. Er det bind med bukseseler på? Belte? Dette ble rart. Kjølebind gir mer mening, men fortsatt rart Anonymkode: ac7ce...7ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg hadde ikke noe behov for noe kjølebind etter fødsel. Anonymkode: 6ff31...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå