Gjest Ingrid78 Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Da Jamie Oliver kom, var han noe nytt innenfor tv-kokker, det sprudlet litt mer. Men i ettertid, skal alle være som han. De skal tøffe seg og være kule og morsomme. Og helt ærligm det begynner å bli slitsomt. Når halvfeite menn i femtiårene prøver å leke ungdommelig og kule, blir det for teit. Noen som er enige?
Gjest 1111 Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Ja, jeg er jo forsåvidt enig. Men - jeg syns ikke det er så rart at folk prøver å bli det som er populært nå for tiden. Tidene forandrer seg og hvem har lyst til å stå der med kokkehatten og ikke smile og bare være kjedelig, kjedelig?
Gjest Yvette Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Hvilke halvfeite kokker i femtiårene er det som imiterer Jamie? Tenker du på Anthony Worral Thompson?
*Lene* Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Elsker å se på flinke folk som lager mat, så jeg er ikke enig, og kan heller ikke huske å ha sett halv feite kokker som prøver å være kule!
Gjest jojoba Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 Det har gått litt inflasjon i enkelte programmer og vi nevner i fleng: -krokodillebryting, nå skal alle kjekkaser kaste seg over de stakkars krokodillene -kokker i alskens varianter, nakne eller ikke -gutta på tur eller alle varianter av reiseprogram -ekstrem makeover av personer, hus og dill og dall
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 Heller ørten kokkeprogrammer og oppussingsprogrammer enn en haug med realityserier hvor man blir sperra inne i ett hus!
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Har sett på BBC Food i en årrekke, og der har man alltid hatt sprudlende kokker Synes slike er mer underholdende enn staute kokker som knapt smiler og tar matlaging dønn seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå