Gå til innhold

Kule tv-kokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da Jamie Oliver kom, var han noe nytt innenfor tv-kokker, det sprudlet litt mer. Men i ettertid, skal alle være som han. De skal tøffe seg og være kule og morsomme. Og helt ærligm det begynner å bli slitsomt. Når halvfeite menn i femtiårene prøver å leke ungdommelig og kule, blir det for teit. Noen som er enige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er jo forsåvidt enig.

Men - jeg syns ikke det er så rart at folk prøver å bli det som er populært nå for tiden.

Tidene forandrer seg og hvem har lyst til å stå der med kokkehatten og ikke smile og bare være kjedelig, kjedelig?

Skrevet

Hvilke halvfeite kokker i femtiårene er det som imiterer Jamie? Tenker du på Anthony Worral Thompson?

Skrevet

Elsker å se på flinke folk som lager mat, så jeg er ikke enig, og kan heller ikke huske å ha sett halv feite kokker som prøver å være kule!

Skrevet

Det har gått litt inflasjon i enkelte programmer og vi nevner i fleng:

-krokodillebryting, nå skal alle kjekkaser kaste seg over de stakkars

krokodillene

-kokker i alskens varianter, nakne eller ikke

-gutta på tur eller alle varianter av reiseprogram

-ekstrem makeover av personer, hus og dill og dall

Skrevet

Heller ørten kokkeprogrammer og oppussingsprogrammer enn en haug med realityserier hvor man blir sperra inne i ett hus!

Skrevet

Har sett på BBC Food i en årrekke, og der har man alltid hatt sprudlende kokker :) Synes slike er mer underholdende enn staute kokker som knapt smiler og tar matlaging dønn seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...