AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hva gjør man når lysten forsvinner å man ikke finner årsaken? Jeg har de siste 4/5 årene slitt med lysten. Mannen min tror det er hans feil, at det er noe med han som gjør at jeg ikke har lyst. Men fysisk er det jo ingenting galt med han, i mine øyne. Jeg elsker han, vi har det som oftest bra, men sexlysten er ikke der. Den kan komme i perioder, men ting er ikke som før hvor jeg hadde lyst hver dag. Hva gjør man når sånt skjer da? Hva var grunnen til at dere mistet lysten i et langt forhold? Jeg vil jo ikke at han skal gå til noen andre enn meg. Ei heller at vi skal gå hvert til vårt fordi det mangler en viktig del i forholdet. Hvordan kom dere i gang igjen? Føler det blir feil å ligge med han bare fordi han vil det.. Anonymkode: e4dc4...f9a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min tror det er hans feil, at det er noe med han som gjør at jeg ikke har lyst. Men fysisk er det jo ingenting galt med han, i mine øyne. Men var det det fysiske som gjorde at du hadde lyst på han i første omgang? Hvis ikke, så hjelper det jo fint lite om det ikke er noe fysisk i veien med han. Anonymkode: 36267...627
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Akkurat det samme her. Vært sammen i 6 år. Anonymkode: b84a3...8de
AllahBallah Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 På tide prøve ting man ikke har prøvd før, tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Ingen løsning, men du har min sympati. Etter over 10 år sammen og mange år hvor jeg har faket at jeg har hatt lyst så har jeg nå null lyst. Har sex 4 ganger i året hvis jeg har drukket for mye vin. Stakkars mann det er jo ikke bra. Pga slitsom jobb, barn, livet generelt er jeg sliten og orker ikke tanken på sex. Vil bare være i fred. Hjelper ikke at mannen her i huset ikke gjør husarbeid heller.. Føler jeg har et ekstra barn og ikke en mann.. kanskje derfor også jeg ikke har lyst. Ønsker noen ganger at han finner seg ei ny så jeg slipper. 👍😂 Anonymkode: a3771...946 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Vi har nok ikke danne utgangspunkt, da jeg har ekstremt lyst på sex - men ikke med mannen min. Vi er på 7 året, 2 barn og null lyst på han fra min side. Blir faktisk uvel etterpå om jeg gjennomfører pga lysten på sex. Finner han ikke tiltrekkende lenger. Sikkert fordi han aldri bidrar hjemme og er ekstremt tafatt i de fleste situasjoner. Aner ikke hvordan jeg skal fikse dette.. Anonymkode: d763e...8bc
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Vi har vært sammen i femten år og har bra sexliv. Vi inkluderer andre i sexlivet vårt og får stadig variasjon. Det skaper lyst og det blir mer sex. Uten variasjon hadde jeg ikke giddet å ha så mye sex med han mer, nei… Anonymkode: 1f1ef...cb4
Heisenberg Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Hvorfor blir det feil å ligge med ham «bare» fordi han har lyst? Vi gjør mange ting hver dag vi ikke har lyst til, stå opp, jobbe, tømme oppvaskmaskinen, vaske badet. Hvorfor kan man ikke ha sex med en mann man elsker uten i utgangspunktet å ha lyst? For meg er det sånn at sex avler sex. Går det lang tid mellom hver gang daler lysten. Er vi flinke og har sex jevnlig stiger lysten i takt med hyppigheten. Så av og til må man (jeg) bare ha sex uten at lysten i utgangspunktet er tilstede. For den kommer underveis. Dørstokkmila kan gjelde for sex også. Nå forutsetter alt det jeg skriver at dere i utgangspunktet har et godt forhold og at det ikke ligger andre grunner enn manglende lyst til grunn for manglende sex. 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 Det er ikke noe i veien med ham, sier du, men sexlyst kommer ofte av spenning- og iblant det motsatte, som du ser i tråden at damer drømmer om menn som gjør husarbeid. Så, er mannen din kjedelig eller lat? Anonymkode: 072e6...1ee
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Har vært sammen med minn mann i 16 år og har 3 små barn. Og hektiske hverdager. Men må innrømme at for p holde et forhold varm så trengs det 2. Jeg elsker for eks å kle meg sexy etter at barna har lagt seg og prøver å friste mannen. Synes også det er deilig å pirre han utover dagen og gi han massasje og bygge opp spenningen. Han blir revet med og gjør gjerne masse innsats for å bygge opp spenning også. Vi har sex 1-2 ganger om dagen ofte. Anonymkode: 0616c...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Heisenberg skrev (16 timer siden): Hvorfor blir det feil å ligge med ham «bare» fordi han har lyst? Vi gjør mange ting hver dag vi ikke har lyst til, stå opp, jobbe, tømme oppvaskmaskinen, vaske badet. Hvorfor kan man ikke ha sex med en mann man elsker uten i utgangspunktet å ha lyst? For meg er det sånn at sex avler sex. Går det lang tid mellom hver gang daler lysten. Er vi flinke og har sex jevnlig stiger lysten i takt med hyppigheten. Så av og til må man (jeg) bare ha sex uten at lysten i utgangspunktet er tilstede. For den kommer underveis. Dørstokkmila kan gjelde for sex også. Nå forutsetter alt det jeg skriver at dere i utgangspunktet har et godt forhold og at det ikke ligger andre grunner enn manglende lyst til grunn for manglende sex. Ja, jeg er delvis enig med deg. Vi gjør mye vi ikke har lyst til, men det er ikke sånn at man alltid får mer lyst av å gjennomfør det fordeom får du mer lyst til å skrubbe hele kjøkkenet om du gjør det et par ganger? Neppe Men ja, man må komme over kneika selvsagt. Jeg føler det blir feil å ligge med han bare fordi han vil det, det kan jo redusere lysten ytterligere og i verstefall ødelegge den. Anonymkode: e4dc4...f9a 2
Tone83 Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Første bud er å aldri gjøre det uten at du har lyst. La det blir positivt og lystbetont, ikke en av pliktene i huset. Det dreper lysten totalt 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har sex 1-2 ganger om dagen ofte Milde himmel, blir helt svett av tanken.. Anonymkode: faddd...e39 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 Heisenberg skrev (På 28.6.2021 den 0.10): Hvorfor blir det feil å ligge med ham «bare» fordi han har lyst? Vi gjør mange ting hver dag vi ikke har lyst til, stå opp, jobbe, tømme oppvaskmaskinen, vaske badet. Hvorfor kan man ikke ha sex med en mann man elsker uten i utgangspunktet å ha lyst? For meg er det sånn at sex avler sex. Går det lang tid mellom hver gang daler lysten. Er vi flinke og har sex jevnlig stiger lysten i takt med hyppigheten. Så av og til må man (jeg) bare ha sex uten at lysten i utgangspunktet er tilstede. For den kommer underveis. Dørstokkmila kan gjelde for sex også. Nå forutsetter alt det jeg skriver at dere i utgangspunktet har et godt forhold og at det ikke ligger andre grunner enn manglende lyst til grunn for manglende sex. Vel, hvis jeg skal tvinge meg selv til å ha sex når jeg ikke har lyst, gjør det direkte vondt pga jeg er for tørr. Har prøvd med glidemiddel også, men det er fortsatt vondt. Blir en helt annen glid når jeg selv har lyst. Så nei, det er absolutt ikke det samme som å gjøre andre ting man ikke har lyst til. Jeg vasker gladelig hele huset fremfor å ha sex når jeg overhodet ikke har lyst Anonymkode: bcd00...96c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 Vi har vært sammen i 12 år, og jeg tror det er et halvt år siden sist vi hadde sex. Ingen av oss har lyst, ingen av oss tar initiativ. Vi har det jo fint likevel, men det er klart at det mangler en bit. Ikke deler vi soverom lenger heller, og nei vi er ikke såå gamle. Jeg fikk korona, og måtte isolere meg. Han flyttet inn på gjesterommet og der har han blitt værende, vi sover mye bedre alene begge to. Vi har aldri ligget i skje uansett. Vi har havnet i et vakuum. Anonymkode: 06fcd...5bd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 Litt enig med fake it, til you make it, kommentaren ovenfor her. Ellers bør du kreve mer, si til han «overtal meg» 😊 Han må ta på deg, snøre krem på deg, kysse deg, og det som enda mer seksuelt er. Tenker det lett kan bli et femminutter pliktløp, når det skjer skjeldnere. Det er jo ikke godt nok. Anonymkode: 9a59c...18f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 For en trist tråd. Ikke rart menn er utro og sexchatter med andre. Anonymkode: a76ee...6c3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har flere ganger skrevet steg for steg hvordan jeg fikset lysten min da den forsvant, og hvordan disse rådene har gått fra venninne til venninne i min krets, ved behov. Orker ikke skrive det hele en gang til, men steg for steg, utprøvd av både meg og venninner med suksess, ligger altså på flere tidligere tråder her inne. Anonymkode: f06a6...d54
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vel, hvis jeg skal tvinge meg selv til å ha sex når jeg ikke har lyst, gjør det direkte vondt pga jeg er for tørr. Har prøvd med glidemiddel også, men det er fortsatt vondt. Blir en helt annen glid når jeg selv har lyst. Så nei, det er absolutt ikke det samme som å gjøre andre ting man ikke har lyst til. Jeg vasker gladelig hele huset fremfor å ha sex når jeg overhodet ikke har lyst Anonymkode: bcd00...96c Støtter deg i denne. Jeg mener kvinner driver rovdrift på seg selv når de finner frem glidemiddel og setter i gang uten å bli kåt. Ikke rart man ender opp uten lyst da. Det sagt, man kan ikke få til et forhold uten sex. TS du skriver inn hit og snakker om fysisk endring og å komme over kneika. Det er jo så vagt som du får det. Men når jeg stiller oppfølgingsspørsmål så hopper du galant over å svare. Vil du løse et problem, så må du dykke inn i det, analysere det, sette inn tiltak. Det holder liksom ikke å bare snakke overfladisk om det, så går det bort, eller at noen skal servere en superløsning på et fat. Anonymkode: 36267...627 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Orker ikke skrive det hele en gang til Du kunne vel i det minste ha lenket? Anonymkode: 36267...627 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå