Gå til innhold

Barnebarn i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en samboer som ikke liker at mine barnebarn ligger i vår seng når han er  bortreist. Jeg ser ikke problemet i det, og mener han er sær. 
Det er da vel helt normalt? Hva mener dere?

Endret av Nonelollolie
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt at noen andre (ukjente) lå i min seng, så det er jo forståelig.

Anonymkode: 6f696...dc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde heller ikke likt at noen andre (ukjente) lå i min seng, så det er jo forståelig.

Anonymkode: 6f696...dc4

Ukjente?? Samboerens barnebarn er vel ikke ukjente.

TS; så lenge de ikke ligger der når han er hjemme skjønner jeg ikke problemet. Vask sengerøyet da hvis han er så sær på det. Hadde ikke brydd meg om ham.

Anonymkode: a3dcb...eb9

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ukjente?? Samboerens barnebarn er vel ikke ukjente.

TS; så lenge de ikke ligger der når han er hjemme skjønner jeg ikke problemet. Vask sengerøyet da hvis han er så sær på det. Hadde ikke brydd meg om ham.

Anonymkode: a3dcb...eb9

Har kjent dem siden de var født!

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare sært. Jeg er i samme situasjon som din samboer, men kan ikke falle meg inn å protestere mot at bestemor kan ha barnebarna i senga så lenge både barn og bestemor synes det er koselig:-)

Anonymkode: 0597b...fa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er normalt, og han er litt sær. Men nå er det sånn at senga er privat, og det er vanlig at man ikke liker at barn eller andre oppholder seg der, leker, spiser, hopper i senga, bygger hytte osv. Eller på soverommet i det hele tatt, det er ikke et oppholdsrom for andre. Hvis barnebarna holder seg på din side, og du sover på hans, er det kanskje et kompromiss?

Anonymkode: 78f3f...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...