Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. I starten av uken som var fant jeg ut at jeg var gravid til stor glede for meg og min bedre halvdel. Imorgen skal vi på et arrangement med et vennepar hvor vi måtte bestille første servering på forhånd. De andre skal forsyne seg med en bøtte med øl mens jeg har bestilt to små alkoholfrie😬 Jeg angrer nesten litt på at jeg la til disse i forhåndsbestillingen da jeg føler det blir veldig åpenbart. Vi er ikke så komfortabel med å dele enda da det er veldig tidlig, og jeg vil gjerne ha en grunn for å ikke drikke. Dette er venner vi kjenner godt som vi har tatt flere fester med under omstendigheter slik som i morgen. 

Har noen gode forslag ? 
vært innom tanker som antibiotika, eller fyllesyk f.eks- men ville da ikke falt seg helt naturlig å bestille alkoholfritt dagens derpå, men heller en kald cola? 😬😂 Antibiotika er fort gjort å bli spurt endel ut om, så måtte isåfall lagt en litt nøyere plan om jeg skulle brukt den. 

setter pris på svar. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Bare si at du ikke har lyst til å drikke alkohol, men har lyst på smaken av øl

Anonymkode: 05d81...1a9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om det er du som skal kjøre, har du jo en grei unnskyldning der.

Anonymkode: 98faf...2d8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal tenke over forholdet ditt til alkohol om det vekker så mye oppmerksomhet at du ikke drikker én gang.. Bare si du ikke føler for å drikke alkohol?

Anonymkode: bd997...f2d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det er du som skal kjøre, har du jo en grei unnskyldning der.

Anonymkode: 98faf...2d8

Skulle veldig gjerne ønske jeg kunne brukt den, men er på ferie uten bil 😫😫😫

Skrevet

Har noen planer tidlig morningen etter, der du ønsker å være oppegående til 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud. Bare si at du ikke har lyst til å drikke alkohol, men har lyst på smaken av øl

Anonymkode: 05d81...1a9

«Herreguuuud assaaaa». Hvorfor er folk her inne så jævla nebbete? 
ts, kan du skylde på at du kjører feks? 

Anonymkode: 6a73b...37c

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje du skal tenke over forholdet ditt til alkohol om det vekker så mye oppmerksomhet at du ikke drikker én gang.. Bare si du ikke føler for å drikke alkohol?

Kanskje du kan tenke deg om en ekstra gang neste gang du publiserer slike påstander om folk over nettet?🧐 

Endret av ME97
  • Liker 17
Skrevet

«Herreguuuud assaaaa». Hvorfor er folk her inne så jævla nebbete? 
ts, kan du skylde på at du kjører feks? 

Anonymkode: 6a73b...37c

Hahahah enig!😂🥵 kan desverre ikke det da vi er på ferie uten bil..

• Liker 1
Skrevet

Antibiotika, pga blærekatarr/UVI.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan si du har en alkofrimnd :)Eller at du har inngått et veddemål med din bedre halvdel at du skal holde deg for alkohol,så og så lenge

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
ME97 skrev (3 minutter siden):

Kanskje du kan tenke deg om en ekstra gang neste gang du publiserer slike påstander om folk over nettet?🧐 

Det er ikke en påstand, det er et spørsmål. Det er jo ikke uvanlig å ikke føle for å drikke alkohol hver gang, burde gå greit.

• Liker 1
Skrevet
lisske skrev (4 minutter siden):

Antibiotika, pga blærekatarr/UVI.

Ja har tenkt litt noe i den duren , men mener jeg har hørt tidligere ar antibiotika egentlig ikke mister effekt med alkohol? Men det er vel en myte som mange tror på uansett så den er ikke så dun 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke en påstand, det er et spørsmål. Det er jo ikke uvanlig å ikke føle for å drikke alkohol hver gang, burde gå greit.

Tenkte mest på at du i det skjulte antok at jeg hadde et alkoholproblem fordi jeg ønsker å ha en unnskyldning klar. 
men uansett takk for svar :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si at dere kutter ned på unødvendige utgifter

Anonymkode: 45433...32b

AnonymBruker
Skrevet

Alkoholfri øl = du liker smaken i sola. 

Hvorfor ikke alkohol : smertestillende for rygg, antibiotika (men dersom de har fulgt med litt vet de at de fleste antibiotikaer kan en drikke litt alkohol om en går på, så kommer til å være avslørende) , har vært litt for mye drikking i det siste, du forsøker å gå ned noen kilo, du trener og alkohol ødelegger, hmmm 

Anonymkode: 908ab...348

AnonymBruker
Skrevet
ME97 skrev (1 minutt siden):

Ja har tenkt litt noe i den duren , men mener jeg har hørt tidligere ar antibiotika egentlig ikke mister effekt med alkohol? Men det er vel en myte som mange tror på uansett så den er ikke så dun 😍

De fleste vet at dette er en myte. 

Anonymkode: 908ab...348

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du oppgi en grunn? Mennesker med litt dannelse spør jo ikke om sånt.

Anonymkode: 8f473...ec7

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal du oppgi en grunn? Mennesker med litt dannelse spør jo ikke om sånt.

Anonymkode: 8f473...ec7

Ja ingenting er bedre enn om de ikke spør, men vil kanskje ha en liiiten plan OM de skulle spørre 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Testa positivt på onsdag. Venneparet vi møtte på lørdag er såpass nærme, at vi valgte å fortelle dem. Da har vi noen vi kan gå ut sammen med gjennom sommeren. Skal ut med kollegaer kommende uke, og der tror jeg nok at jeg kommer til å finne på en unnskylding for at jeg må avlyse (sykdom, karantene e.l). 

Svarte ikke helt på spørsmålet ditt men.. :) 

Anonymkode: 6bcb3...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...