AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hei. Jeg jobber i dagligvare. I rundt ett års tid har jeg småpratet med en kunde. En mann fra Polen. Virker hyggelig han, ikke noe flørting eller noe. Kanskje han misforstår, vet ikke helt. Jeg husker alltid hvilken røyk han skal ha og det synes han er hyggelig og er veldig fornøyd osv. Nå nylig har jeg hatt min mann på besøk i butikken. Ene gangen bare han og andre gangen kom han i lag med datteren vår innom butikken for å handle. Og da så denne polske mannen at de er mine og glodde veldig på begge. Hver gang de er innom og handler og han kjenner de igjen nå så glor han. Helt til de er ute av synet. Jeg har ikke tenkt så mye over dette, men nå har det skjedd så mange ganger at jeg begynner å lure. Hvorfor skal han se så fælt på de? De er mine liksom. Og siden datteren min er med han som oftest så synes jeg det er ubehagelig. Men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke bare spørre han rett ut hvorfor han ser sånn på de. Men merker dette er ubehagelig for meg. Er det noe å stusse over? Ville dere bare gitt faen? Eller gjøre noe med det? Isåfall hva? Kanskje han er farlig? Overdriver jeg? Jeg har vært på jobb på lørdag og så han der igjen. Da så jeg såvidt på han og sa såvidt hei. Tenkte å fortsette med det. Noe mer jeg kan gjøre? Det plager meg! Anonymkode: be241...56e
Gjest Mr Bergen Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Jeg ville dysset ned småpraten med den polske kunden. Utfra din beskrivelse er det for meg åpenbart at han ble skuffet da han oppdaget du ikke var singel. Han hadde ingen grunn til å forvente noe, men dette gjorde han likevel og slik er vel vi mennesker innimellom. Så: Behandle han som en hvilken som helst kunde uten å legge mere vekt på hans intense blikk på dine kjære er mine tips
GammelKaktus Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Han har nok trodd at han hadde en sjanse hos deg...skal ikke alltid så mye til. Bare overse fyren og oppfør deg som du gjør mot andre kunder. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Jekk ned praten. Ikke smil spesielt til ham, glem hva han skal ha osv. Vær ytterst nøytral. Anonymkode: 71169...304 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Mr Bergen skrev (44 minutter siden): Jeg ville dysset ned småpraten med den polske kunden. Utfra din beskrivelse er det for meg åpenbart at han ble skuffet da han oppdaget du ikke var singel. Han hadde ingen grunn til å forvente noe, men dette gjorde han likevel og slik er vel vi mennesker innimellom. Så: Behandle han som en hvilken som helst kunde uten å legge mere vekt på hans intense blikk på dine kjære er mine tips Takk. Synes bare det er så ubehagelig at han skal glo så mye. Begynner jo å lure på om han ville finne ut hvem han er og hvilken bil han kjører osv for å finne adressen vår eller gjøre mine noe 😕 Blir helt paranoid nå. Anonymkode: be241...56e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Vet hvordan du føler det, jobbet i butikk selv. Var er par gutter der som kom innom når jeg jobbet alene, dreiv alltid å glodde osv. Jeg ble redd for at de skulle følge etter meg til bilen og ta skiltnummeret mitt og finne ut hvor jeg bodde osv. Anonymkode: 69ba4...c38 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vet hvordan du føler det, jobbet i butikk selv. Var er par gutter der som kom innom når jeg jobbet alene, dreiv alltid å glodde osv. Jeg ble redd for at de skulle følge etter meg til bilen og ta skiltnummeret mitt og finne ut hvor jeg bodde osv. Anonymkode: 69ba4...c38 Jeg vil jo ikke mistenke han for at han kan være ond, men jeg er skeptisk av natur. Spesielt til menn. Har hatt en skrekkopplevelse fra da jeg var yngre. Holdt på å bli voldtatt. En gammel mann låste meg og venninnen min inne i huset sitt. Heldigvis slapp vi unna. Så jeg mistenker at alle som ser litt ekstra på meg eller mine vil enten ta meg eller de. Så jeg håper han reiser hjem til Polen og ikke kommer tilbake Anonymkode: be241...56e
Gjest Passpartou Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Aldri snakk med menn hvis man ikke er interessert i noe opplegg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Passpartou skrev (7 minutter siden): Aldri snakk med menn hvis man ikke er interessert i noe opplegg. Nei. Det er tydelig det. Er man litt ekstra hyggelig kan det misforstås. Anonymkode: be241...56e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor har du småpratet med ham? Småprater du med andre kunder? Jeg pleier aldri å småprate med butikkansatte Anonymkode: 3f681...5b7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor har du småpratet med ham? Småprater du med andre kunder? Jeg pleier aldri å småprate med butikkansatte Anonymkode: 3f681...5b7 Det er normalt å småprate med kunder som er faste kunder og kommer ofte innom. Det gjør jeg med mange kunder. Trodde slikt var normalt. Spesielt på små plasser hvor alle kjenner alle. Anonymkode: be241...56e 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor har du småpratet med ham? Småprater du med andre kunder? Jeg pleier aldri å småprate med butikkansatte Anonymkode: 3f681...5b7 Da jeg jobbet i butikk, var det noen av de faste jeg ofte snakket med. Aldri av motsatt kjønn da, for jeg er som ts 😅 Anonymkode: 87aa9...150
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Ok fra nå av skal jeg være en bitch mot alle mannlige kunder. Overse de totalt og behandle de som om jeg aldri sett de før 😅 Jeg kom forresten kjørende på parkeringsplassen til butikken i dag, da kan han kjørende i mot meg og kjente igjen bilen. Jeg tok opp telefonen og latet som om jeg snakket med noen uten å se på han🙊 Så i sidesynet at hele mannen glodde så fælt at han veltet nesten ut av bilen. Hva faen liksom. Og snudde ikke hode i hans retning en gang. Slutter han noensinne med dette her hvis jeg gir null oppmerksomhet? Kan ikke akkurat anmelde han for dette, men kjenner jeg må spy så ekkelt det er! Hvorfor kan ikke bare folk se normalt på snu seg når det er nok? Anonymkode: be241...56e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 Det er HELT normalt å småprate med kunder! Hjelpes!! Forsett med det. MEN- hvis du merker at noen menn blir mer og mer hyggelig mot deg, så bør du roe ned smilinga, spesielt hvis det er menn fra enkelte land. Polske menn er jo svært macho og tøffe, og kanskje han ubevisst glaner på din familie fordi «han nå ikke kan få deg». Ja han har sikkert vært intr. i deg. Anonymkode: 1bcfe...90a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er HELT normalt å småprate med kunder! Hjelpes!! Forsett med det. MEN- hvis du merker at noen menn blir mer og mer hyggelig mot deg, så bør du roe ned smilinga, spesielt hvis det er menn fra enkelte land. Polske menn er jo svært macho og tøffe, og kanskje han ubevisst glaner på din familie fordi «han nå ikke kan få deg». Ja han har sikkert vært intr. i deg. Anonymkode: 1bcfe...90a Bør jeg være redd han nå da? Tenk om han tar skiltnummeret på bilen og oppsøker oss hjemme? Bare fordi han er skuffet for at jeg har en familie? 😕 Anonymkode: be241...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå