Gå til innhold

IKEA kivik sofa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer med denne? Den er billig, funker den i et hjem med barn eller blir putene løse og lebjen fort? 

Anonymkode: c6bd9...394

AnonymBruker
Skrevet

Synes den holdt seg fin lenge, vi hadde den i ti år. Byttet vel trekk to-tre ganger da vi hadde små barn og mye slitasje.  Men den er veldig massiv synes jeg, så ville hatt stor nok stue. Eventuelt i tv-stue. God å sove på er den også 

Anonymkode: 3335f...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Den er utrolig hard og vond å sitte i. Den holder seg lenge siden ingen orker å sitte mer enn ti minutter i den. 

Anonymkode: 1afde...f65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er hard til å begynne med, men blir god etter hvert. Har hatt to stykker. Den er veldig massiv, og ryggputene kan bli litt salrygget med tiden der hvor man sitter mest. Men det går fint an å "puffe" dem opp igjen. 

Anonymkode: 6ec00...278

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at denne tråden kom opp nå. Har akkurat bestilt denne til TV stuen som ungene bruker mest. Vi valgte denne pga. pris, utseende, virker god å sitte i og at trekk kan vaskes eller byttes ut. Også kjekt med rask levering. Har også lest andre steder at den kan være litt hard til å begynne med men så blir myk. 

Anonymkode: d881c...bbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt min i ca 2 mnd nå faktisk. Veldig fornøyd. Ser flott ut og er kjempegod. Syns da ikke den var hard i det hele tatt. Faktisk perfekt, ikke for myk eller hard. Men jeg aner ikke hvor lenge den holder seg da 🙃 Så langt, veldig fornøyd! Lett å montere også. 

Anonymkode: 7e238...eb9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Morsomt at denne tråden kom opp nå. Har akkurat bestilt denne til TV stuen som ungene bruker mest. Vi valgte denne pga. pris, utseende, virker god å sitte i og at trekk kan vaskes eller byttes ut. Også kjekt med rask levering. Har også lest andre steder at den kan være litt hard til å begynne med men så blir myk. 

Anonymkode: d881c...bbc

Jepp, der man sitter blir det fort mykt. Jeg har en i kjellerstua, og jeg kjenner at der jeg sitter mest er det veldig mykt, men i resten av sofaen er den fortsatt hard 😄 Men som familiesofa som blir sittet en del i er den perfekt :)

Anonymkode: 6ec00...278

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte den opp på noen facebook sider og kom fram til at ryggputene må puffes opp i fin form, så den utgår. Jeg liker sofaen fast og hard, fremfor myk og formløs 😅

Anonymkode: c6bd9...394

AnonymBruker
Skrevet

Synes den er god og romslig å sitte i og null problemer med å puppe opp putene, Jeg snur de bare motsatt vei og klapser et par ganger på de så er de ok. Jeg vil anbefale å kjøpe en med like dimensjoner på putene, for det har ikke jeg og det er nok tydelig hvilken del i sofaen jeg liker best å sitte i. Ville også kjøpt med et trekk med litt struktur i, det sitter bedre på sofaen lengre. Jeg hadde først det rimeligste trekket før jeg kjøpte nytt og det er vesentlig forskjell. 

Anonymkode: d476d...a5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...