Gå til innhold

Kan man bli utmattet som bivirkning lenge etter vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i tredje etasje i en blokk, og er godt vant til å gå opp og ned disse trappene flere ganger daglig, da jeg har hund som skal ut ofte.

Etter at jeg tok vaksinen for korona gikk det et par uker, og så begynte jeg å få merkelige utmattelsesanfall av å gå opp trappene. Sånn at det faktisk svimler for meg når jeg kommer opp og går inn. Kan ikke skjønne hvorfor, da jeg har gått i disse trappene i årevis, og det er noe jeg er godt vant til.

Ikke kan jeg være gravid heller (er for gammel etc) og jeg kommer ikke på noe annet i det siste enn at jeg har tatt vaksinen. Akkurat nå er jeg nettopp ferdig med en forkjølelse også, men denne utmattelsen av småting begynte før forkjølelsen, men etter vaksineringen.

Noen andre som er vaksinerte som har merket noen utmattelse eller slitenhet uten grunn?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar er fullvaksinert og har vært det siden mars/april (husker ikke nøyaktig). Han sier at han aldri har vært så sliten. Han er den som tar seg av snømåking, plenklipping osv og trives med aktivitet, men han sier at han nå knapt kan gå en liten bakke på et par meter uten å føle at han blir vanvittig tungpustet. Han er pensjonist, men har alltid vært sprek. Nå sover han til 8 (han har tidligere vært oppe i 6-7 tiden) og må hvile mye mer. Om det er vaksinen kan man jo lure på, han tror det selv. 

• Liker 7
Skrevet
Million skrev (26 minutter siden):

Jeg bor i tredje etasje i en blokk, og er godt vant til å gå opp og ned disse trappene flere ganger daglig, da jeg har hund som skal ut ofte.

Etter at jeg tok vaksinen for korona gikk det et par uker, og så begynte jeg å få merkelige utmattelsesanfall av å gå opp trappene. Sånn at det faktisk svimler for meg når jeg kommer opp og går inn. Kan ikke skjønne hvorfor, da jeg har gått i disse trappene i årevis, og det er noe jeg er godt vant til.

Ikke kan jeg være gravid heller (er for gammel etc) og jeg kommer ikke på noe annet i det siste enn at jeg har tatt vaksinen. Akkurat nå er jeg nettopp ferdig med en forkjølelse også, men denne utmattelsen av småting begynte før forkjølelsen, men etter vaksineringen.

Noen andre som er vaksinerte som har merket noen utmattelse eller slitenhet uten grunn?

Har en på jobb som har vært hos legen med det. Venter på innkalling til røntgen av lunger og hode. 

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (29 minutter siden):

Jeg ville kontaktet lege og bedt de om en vurdering. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel uansett fornuftig å melde det inn til legemiddelverket som en mulig bivirkning? 

• Liker 9
Skrevet
MorTil2 skrev (8 timer siden):

Det er vel uansett fornuftig å melde det inn til legemiddelverket som en mulig bivirkning? 

Vet du hvor man gjør det i så fall? 

Skrevet

Meld inn som bivirkning og bestill deg legetime. Har ei bekjent som fikk samme bivirkninger etter vaksinen.  Lykke til

• Liker 7
Skrevet

Det er mulig å få ME uten å være vaksinert også. 

Skrevet
Chiubi skrev (6 minutter siden):

Det er mulig å få ME uten å være vaksinert også. 

Ja, selvsagt det kan umulig være vaksinen..

• Liker 8
Gjest parkeringsvakten
Skrevet
24 minutter siden, ostekaker said:

Ja, selvsagt det kan umulig være vaksinen..

Virus kan trigge autoimmun sykdom og andre plager. Sannsynligvis kan en del vaksiner gjøre det samme. Men det er jo en risiko man tar som vaksinert eller uvaksinert. Om du får corona, eller til og med normal omgangssyke, så kan det trigge kroniske sykdommer. 

Skrevet
parkeringsvakten skrev (2 timer siden):

Virus kan trigge autoimmun sykdom og andre plager. Sannsynligvis kan en del vaksiner gjøre det samme. Men det er jo en risiko man tar som vaksinert eller uvaksinert. Om du får corona, eller til og med normal omgangssyke, så kan det trigge kroniske sykdommer. 

Er kronisk syk, vært frisk nå 16 mnder., tror det skal greit jeg du.. 

• Liker 1
  • Opprett ny...