AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Han blir irritert fordi jeg ikke vil...vi er vaksinert begge to. Jeg vil ikke pga usikkerhet mtp korona...og tenk om vi blir syke av noe annet der nede og må ta op sykehusplass....osv Anonymkode: 99ee8...93d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Hva er sjansen for at dere må på sykehus? Anonymkode: f0b95...efd
Chomsky89 Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han blir irritert fordi jeg ikke vil...vi er vaksinert begge to. Jeg vil ikke pga usikkerhet mtp korona...og tenk om vi blir syke av noe annet der nede og må ta op sykehusplass....osv Anonymkode: 99ee8...93d Er du en som må oppsøke sykehus litt ofere en andre? Mener Jeg leste fra IF at 2 av 1000 forsikrede utenlandsreiser har sykehuskostnader i snitt Endret 27. juni 2021 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han blir irritert fordi jeg ikke vil...vi er vaksinert begge to. Jeg vil ikke pga usikkerhet mtp korona...og tenk om vi blir syke av noe annet der nede og må ta op sykehusplass....osv Anonymkode: 99ee8...93d Og så? Tror du spanske turister bekymrer seg for det når de kommer hit? Hvis du er så uheldig, så har du både reiseforsikring og folketrygden i ryggen. Med mindre du er en som jevnlig er innom sykehus, så dra med god samvittighet. Anonymkode: 58baf...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå