AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Har datet et par måneder og er litt lei av å bare se på tv når han driver med litt husarbeid og hobbyen sin. Jeg synes det bare er hyggelig at han gjør sånt når jeg er der men må finne på noe å gjøre selv også så jeg ikke bare ser på tv og surfer. Kan hekle, liker å lese bøker men noen andre tips? 😅 Anonymkode: b4be9...237
GrønnNellik68 Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har datet et par måneder og er litt lei av å bare se på tv når han driver med litt husarbeid og hobbyen sin. Jeg synes det bare er hyggelig at han gjør sånt når jeg er der men må finne på noe å gjøre selv også så jeg ikke bare ser på tv og surfer. Kan hekle, liker å lese bøker men noen andre tips? 😅 Anonymkode: b4be9...237 Hva med å finne på noe utenfor hjemme hans? Jeg og hadde syns dette der hadde fort blitt kjedelig hvis man ikke har datet så mye.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Bente1234 skrev (5 minutter siden): Hva med å finne på noe utenfor hjemme hans? Jeg og hadde syns dette der hadde fort blitt kjedelig hvis man ikke har datet så mye. Det er etter at vi har vært ute på tur, trent og sånt, et par timer i løpet av dagen hvor vi er hjemme der og han ordner litt. Vi trenger ikke å sitte sammen hele tiden mens jeg er der heller. Anonymkode: b4be9...237
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Merker jeg ble litt nysgjerrig på hva slags hobby han har. Om han f.eks. trekker seg tilbake for å studere frimerkene sine, foreslår jeg at du bare drar hjem. Eller så kan du vel sikkert lese bøker, legge kabal, sove, høre på musikk osv Anonymkode: 31c58...a3e 1
AnyonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Hehe er dere litt oppe i årene eller? Etter bare noen måneder med dating er det vel litt spesielt om han stikker å holder på med hobbyen sin mens du er på besøk 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnyonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe er dere litt oppe i årene eller? Etter bare noen måneder med dating er det vel litt spesielt om han stikker å holder på med hobbyen sin mens du er på besøk Vi er sammen fredag kveld til søndag kveld hver helg og gamle nok til at det er greit at han holder på med sitt i alt fra 30 min og litt til. Vi har begge vært single lenge og må bli vant til å ha noen rundt oss så mye. 😅 Anonymkode: b4be9...237 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Samme greiene som du ellers gjør alene? Mens eksen min spilte PS4 kunne jeg sitte litt med telefonen, laptopen, lese en bok, skrive, tegne, spille selv (på Switch) eller bare se på. Anonymkode: 4dbfc...265
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Er jeg på date forventer jeg faktisk at han skal bruke tid på meg. Virker ikke mye interessert den fyren. Rydde kan han gjøre før du kommer. Hobby kan han drive med når du ikke er der. Høres rart ut, jeg hadde ikke giddet det der. Om vi var samboere/gift så hadde det vært en annen sak. Men etter to mnd? Anonymkode: 93fe4...3a2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg på date forventer jeg faktisk at han skal bruke tid på meg. Virker ikke mye interessert den fyren. Rydde kan han gjøre før du kommer. Hobby kan han drive med når du ikke er der. Høres rart ut, jeg hadde ikke giddet det der. Om vi var samboere/gift så hadde det vært en annen sak. Men etter to mnd? Anonymkode: 93fe4...3a2 Det der hadde blitt to needy for meg altså… man må kunne gjøre litt annet enn å henge på hverandre 24-7 selv om man har dater i to måneder. Herreminn Anonymkode: e5f55...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det der hadde blitt to needy for meg altså… man må kunne gjøre litt annet enn å henge på hverandre 24-7 selv om man har dater i to måneder. Herreminn Anonymkode: e5f55...d1c De er på date, ikke bor sammen. Hva er poenget med å invitere noen om man ikke skal være sammen de få timene daten varer. Sa ikke en dritt om å henge sammen 24/7, de er jo på date!!! Poenget er at man kan be en date en dag man ikke skal holde på med hobby, ikke at man ikke kan ha en hobby og bare må henge med daten hele tiden, bare sånn for å gi deg det med teskje? Etter å datet i kun to mnd, forventer jeg faktisk at daten skal handle om å bli kjent. Anonymkode: 93fe4...3a2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De er på date, ikke bor sammen. Hva er poenget med å invitere noen om man ikke skal være sammen de få timene daten varer. Sa ikke en dritt om å henge sammen 24/7, de er jo på date!!! Poenget er at man kan be en date en dag man ikke skal holde på med hobby, ikke at man ikke kan ha en hobby og bare må henge med daten hele tiden, bare sånn for å gi deg det med teskje? Etter å datet i kun to mnd, forventer jeg faktisk at daten skal handle om å bli kjent. Anonymkode: 93fe4...3a2 De er sammen hele helga. Anonymkode: 3cf68...586 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De er sammen hele helga. Anonymkode: 3cf68...586 Oooops, my bad, det innlegget overså jeg. Trengte visst litt teskje der selv 😂 Overså det andre innlegget gitt . Ja da blir det needy å skulle ha all oppmerksomhet. Sorry AB e5f55...d1c !!! Haadde jo vært greit om det ble presisert i HI men men.. Anonymkode: 93fe4...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 Takker for tips her, har pakket en del bøker, håndarbeid og en gammel Gameboy så jeg underholder meg selv😅 Anonymkode: b4be9...237 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå