Gå til innhold

Jeg skulle ønske jeg likte svigersønnen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker han noen ganger ig synes at han er veldig grei. Angre ganger så byr han meg i mot, nesten så jeg ikke orker å hverken se eller snakke med han.

Han er en ordentlig gutt, jobber og ikke noe tull. Det er nok personligheten jeg ikke klarer helt. Veldig bessewisser og nytter ikke diskutere. Han har rett og da gjør han som han vil selv om jeg kan gi råd om noe annet. Så skjærer det seg og det var ikke hans feil, men andre.

Andre ganger kan vi snakke og diskutere på en god måte og vi blir enige. 

Nå har han hatt ett samboerforhold til min datter i 2 år og jeg ønsker virkelig å like han 100%, men trenger litt råd til å snu tankegangen min. Jeg kan ikke snakke med datteren min om dette, hun er jo stupforelsket i han og ser ingen feil. Mulig det ikke er feil der heller, at det er jeg som wr problemet.

Om det har noe å si så er han 28 år.

Anonymkode: 4dc6b...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips: Ikke gi råd uten at de ber om det. 

Prøv å fokusere på de gode sidene han har. Og le heller litt inni deg av feilene han holder på å gjøre. Det er nok ikke av disrespekt at han ikke følger rådene. Men når man er ung, er man ofte litt besserwisser.

• Liker 9
Skrevet

Dere har kanskje rett og slett bare ikke riktig kjemi dere mellom.. Man kommer ikke overens med alle, uansett relasjon. Det viktigste er jo at dattera di liker han, og forhåpentligvis så lar du ikke dine følelser ødelegge for hverken ditt forhold til din datter, eller for hennes forhold til han. Hun har tatt sitt valg, og du må gjøre det beste ut av det. Vet ikke om du og svigersønn har vært alene sammen over en kopp kaffe, feks? Kan jo være han er av typen som "tøffer" seg når han er sammen med flere samtidig, men at din datter ser en annen side av han når de er alene.. Kanskje det kan være verdt å invitere han på en kafétur, og bare si at du ønsker å bli bedre kjent med han? 

• Liker 2
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde litt mye i denne perioden jeg lagde tråden, så glemte den helt bort.

Jeg hadde heldigvis rett om denne barnslige gubben. Datteren min fant ut av det selv på egenhånd og forholdet er over. Takk og pris for det.

Bare det helvete han har lagd i ettertid viser at han må ha mer enn en psykisk diagnose. Slettes ingen gromgutt.

Anonymkode: 4dc6b...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...