Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 12-åring hjemme som jeg er alene med. Faren har aldri vært i bildet, helt siden fødsel. Det vil si han aldri har hatt noen farsfigur. Jeg har hatt to forhold i løpet av hans liv, på hhv 1 og 2 år. Han likte ikke noen av dem. Eller, mennene jeg var sammen med gjorde ingenting for å bli kjent med ham. Det var null sorg fra hans side når det ble slutt med dem. Dette er nå et par år siden.

Han er veldig opptatt av at jeg skal få meg kjæreste. Sier til meg når vi er ute på gata «se han, mamma! Han kan bli kjæresten din?» eller «synes du han er kjekk? Kan du ikke bli forelska i han der?» 

Jeg vil få meg kjæreste har jeg tenkt nå. Men det er UTROLIG viktig for meg at det er en som har kjemi med sønnen min også, ikke bare meg. Dette er et absolutt kriterie denne gangen.

Så.. kan jeg involvere ham i datingen min? Han er jo stor nok til å forstå at folk går på date, at folk prøver og feiler... han har sett massevis av filmer og er en smart, oppegående gutt. Er det helt feil å introdusere ham til menn og la ham være med å bestemme? Han vil jo ikke knytte seg til noen etter ett møte. På den måten kan jeg se hvordan de aktuelle mennene oppfører seg rundt ham? 

Anonymkode: b1384...66a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg har datet mange flere enn 2 menn opp gjennom årene. Aldri introdusert ham for noen av dem unntatt de to jeg snakket om. De fikk treffe ham etter ca 8 mnd. 

Anonymkode: b1384...66a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke involvert barnet mitt i noe dating. Er grenser for hva som skal deles med et barn. Du er mor og ikke venninne. 

Ellers støtter jeg deg i å ikke introdusere før du vet at forholdet er liv laga.

Anonymkode: 92f04...36b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ALDRI involvert ungen min i datingen min. Jeg skal bli så godt kjent med dem som mulig først, for å få et bilde av hvordan de er og om jeg faktisk liker personen. 

Anonymkode: 4fde7...a18

• Liker 5
Gjest Ringhalelemur
Skrevet

Jeg tenker at det riktigste er om først DU finner ut av om du er interessert i en fyr. Så kan du etterhvert introdusere sønnen og se om de har kjemi. Du kan jo være tydelig til mennene du dater at det MÅ fungere med sønnen din om det skal være aktuelt.  Jeg tror ikke jeg synes det er riktig at sønnen skal være med i datingprosessen. Du kan jo risikere at 12-åringen finner drømmepappaen sin, men at du ikke liker vedkommende like godt. 

Han er jo bare 12 år. Jeg synes egentlig han skal slippe ansvaret med å vurdere menn, og også å potensielt knytte seg til personer og bli skuffet over at det ikke blir dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei nei. Sønnen din skal ikke være med å date forskjellige menn. Nei, bare nei. Han er et barn - dette er ikke noe han skal involveres i.

Anonymkode: 2762b...f02

• Liker 6
Skrevet

Ha,ha,håper dette er trolling ...Hvis du dater meg og dukker opp med en 12 åring som skal godkjenne meg....blir dette en date for Guinness Rekordbok kjære du...tidenes raskeste date😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en dårlig ide. 

Anonymkode: 6ac62...d5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...