Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en kjæreste som aldri lukker dolokket eller doringen etter å ha tisset. Dette er ingen kampsak for meg og jeg velger derfor å ikke bry meg så lenge vi er hjemme. Mitt problem er at han også gjør dette når vi er på besøk hos andre. Min mor er kresen på dette og både min far og bror er godt vant med å lukke ned ringen, og helst lokket også. Jeg har fortalt kjæresten min at det går helt fint at det står oppe hjemme, men at når vi er hos min mor MÅ han huske å lukke det. Imidlertid glemmer han det hver eneste gang. Jeg som kjenner min mor og vet hvor vemmelig hun synes det er, blir flau. Jeg vet ikke hvorfor det er så viktig for henne, men av respekt synes jeg naturligvis det riktige er å følge standarden hjemme. Han glemmer det jo ikke med vilje, men det blir jo tragisk om jeg skal gå på do etter ham hver gang og sjekke at alt ser greit ut. 

Jeg vurderer å be ham lage en vane om å lukke ned ringen også når han er hjemme, bare for at det skal bli en vane. Samtidig er det jo ikke noe som egentlig plager meg, og jeg er derfor usikker på hva jeg skal gjøre. OM han bare hadde klart å huske det på besøk hos i det minste denne éne personen... 

Noen forslag eller tanker her? 

Anonymkode: 185d9...850

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt med lokk som står oppe når man trekker ned 🤢 det spruter små dråper av urin og avføring utover 

Anonymkode: 9cc9e...b37

• Liker 13
Skrevet

Æsj, trekker han ned i do da? Sprer dritten overalt... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oi oi, her må du bare lete frem den flammesikre drakten. 

Hva er det som gjør at en nedfelt doring har større verdi, enn en som er oppe?  Kunne han likegjerne ha laget en tråd, og klagd på at du aldri tar opp doringen etter deg? 

Hvis han ellers er hyggelig med mora di, ryddig og ordentlig når han er på besøk,  så synes jeg det er et pluss i boka, at han står i mot litt av pertentligheten. En logrende hund, mister du fort tenning av. 

Anonymkode: f4c71...d85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg forresten gjette på at dine brødre og far, er dressert til å sitte å pisse, slik at det blir mindre gris, og støy? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan jeg forresten gjette på at dine brødre og far, er dressert til å sitte å pisse, slik at det blir mindre gris, og støy? 

Det er veldig hensynsfullt av menn å sitte og pisse.

Anonymkode: 3edc9...c27

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sug ham som premie hver gang han husker det.

Det funket for meg. Etter 5 år legger jeg det ned 1 gang om dagen.

Anonymkode: 01df9...81e

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sug ham som premie hver gang han husker det.

Det funket for meg. Etter 5 år legger jeg det ned 1 gang om dagen.

Anonymkode: 01df9...81e

🤣🤣

Gjest laPistola
Skrevet

Er moren din litt firkanta? Kan lage regel om at han alltid tar ned dosetet hos henne for respekt for henne, og at hun alltid lar dosetet stå oppe hos dere for respekt for han. 

AnonymBruker
Skrevet

Det sprer jo bakterier! Dolokket skal legges ned. Dårlig hygiene og tegn på white trash. Få han til å skjønne at han sprer dritten sin over hele badet. Jeg kan ikke begripe hvorfor folk vil framstå så hæslig når de ikke lukker lokket. Vasker han fingrene etterpå eller er det også ikke viktig for han?

Anonymkode: d5ac4...a74

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes han skal lære seg det hjemme, da får han det inn som en vane og slipper å drite seg ut hos andre. Heng en lapp på veggen over dassen til han husker det automatisk. 

Og det koster da ikke mange kaloriene å ta ned lokket? Er det en kampsak for han å alltid ha det oppe? 

Det er jo ganske uhygienisk også, har dere tannbørstene stående ute så er de fulle av tarmbakterier. Akkurat den type bakterier som er i doskålen er ikke akkurat bra å få i dere, det er godt mulig at noen av gangene du har hatt diaré så er det fordi får i deg bakteriene fra ekskrementer som han sørger for å spre rundt på hele badet når han trekker ned med åpen skål.

Anonymkode: 70553...e3a

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo ganske uhygienisk også, har dere tannbørstene stående ute så er de fulle av tarmbakterier.

Anonymkode: 70553...e3a

Er glad vi har to separate toalett kjenner jeg… <_<

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen forslag eller tanker her? 

Syns både du og moren din høres sære ut. Har aldri hørt om at dette er ett vanelig problem. Men om det er så ille så får han Heller droppe og reise på besøk til din mor. Alltid når jeg har gått på do offentlig ser jeg at lokket er oppe så det med at lokket alltid skal være nede har jeg aldri hørt om..

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ekkelt med lokk som står oppe når man trekker ned 🤢 det spruter små dråper av urin og avføring utover 

Anonymkode: 9cc9e...b37

Må du gi deg.. står du med hodet nedi do når du spyler ned eller?🤮🤢

6 hours ago, FrøkenMånestråle said:

Æsj, trekker han ned i do da? Sprer dritten overalt... 

Sprer ikke dritten overalt selvom lokket er oppe herregud må du roe deg ned litt..

6 hours ago, AnonymBruker said:

Oi oi, her må du bare lete frem den flammesikre drakten. 

Hva er det som gjør at en nedfelt doring har større verdi, enn en som er oppe?  Kunne han likegjerne ha laget en tråd, og klagd på at du aldri tar opp doringen etter deg? 

Hvis han ellers er hyggelig med mora di, ryddig og ordentlig når han er på besøk,  så synes jeg det er et pluss i boka, at han står i mot litt av pertentligheten. En logrende hund, mister du fort tenning av. 

Enig. Folk er så sære altså MAKAN.

Anonymkode: 0adbd...080

• Liker 5
Skrevet

Vi hadde en katt. Som gjikk i do. Så måtte vi legge ned dolokketen

AnonymBruker
Skrevet

Store problemer folk har🙈

Anonymkode: 79c30...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syns både du og moren din høres sære ut. Har aldri hørt om at dette er ett vanelig problem. Men om det er så ille så får han Heller droppe og reise på besøk til din mor. Alltid når jeg har gått på do offentlig ser jeg at lokket er oppe så det med at lokket alltid skal være nede har jeg aldri hørt om..

Må du gi deg.. står du med hodet nedi do når du spyler ned eller?🤮🤢

Sprer ikke dritten overalt selvom lokket er oppe herregud må du roe deg ned litt..

Enig. Folk er så sære altså MAKAN.

Anonymkode: 0adbd...080

Du tar jo helt feil.

Små partikler fra toalettet spres med 2 meters radius rundt i rommet når man spyler ned i do uten å ta ned lokket.

Anonymkode: c247d...207

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du tar jo helt feil.

Små partikler fra toalettet spres med 2 meters radius rundt i rommet når man spyler ned i do uten å ta ned lokket.

Anonymkode: c247d...207

De jeg kjenner som klager, har aldri brydd seg om lokket. Det er den fordømte ringen som må legges ned, pga noe slags prinsessesyndrom, som gjør at hun skal være fritatt for å gjøre en ekstra arbeidsoperasjon, eller slippe å ta på noe uhygienisk. 

Alternativt "det ser uryddig ut". 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg sitter også å pisser. Skjønner ikke behovet for menn å stå bare fordi man kan.

• Liker 7
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Noen av oss kommer til den konklusjonen selv.

Mer behagelig. Mindre søl. Chille på mobilen. Beredt om det blir nmr 2. 

Jeg har ingen interesse av å vaske piss fra badet mitt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 minutter siden):

Noen av oss kommer til den konklusjonen selv.

Mer behagelig. Mindre søl. Chille på mobilen. Beredt om det blir nmr 2. 

Jeg har ingen interesse av å vaske piss fra badet mitt.

Jeg gjør det selv ofte, og ikke minst fordi jeg vasker selv.  Poenget i utsagnet var ikke om de satt eller ikke,  men hvem som hadde dressert dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...