AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Trodde det var sånn kjedelig mafiatull som Gudfaren, men herlighet, er jo til å le seg ihjel av! Paulie feks er kjempemorsom med sine sære greier, og hver gang Tony er i trøbbel pga. vanskelige beslutninger om hvem som må drepes eller om han risikerer fengsel, og kona maser på ham og skaper problemer om hverdagslig sludder! Jeg dør på meg! For mye bra! Hvilken genial drama/humorserie! Anonymkode: bece0...b24 6
Irja Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Masse humor i Sopranos 😁 Blir aldri lei. Men slutten.. 💔 5
Khloe P.T Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Jeg har sett serien tre ganger og den er bare helt fantastisk! 5
parmanoia Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 En av verdens beste serier. Så alle sesongene sommeren for to år siden. 7
Chomsky89 Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 at Tony plutselig har en annen aksent ødela serien for meg. Det ble vanskelig for meg å se karakteren som samme person etter det.
Meadow Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Elsker ❤ Jeg husket plutselig på denne parodien 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde det var sånn kjedelig mafiatull som Gudfaren, men herlighet, er jo til å le seg ihjel av! Paulie feks er kjempemorsom med sine sære greier, og hver gang Tony er i trøbbel pga. vanskelige beslutninger om hvem som må drepes eller om han risikerer fengsel, og kona maser på ham og skaper problemer om hverdagslig sludder! Jeg dør på meg! For mye bra! Hvilken genial drama/humorserie! Anonymkode: bece0...b24 Kjedelig mafiatull som Gudfaren? Særlig. Du snakker om et par av filmhistoriens beste filmer. skjerpings. Anonymkode: 58b30...58f 10
Djungelvrål Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Chomsky89 skrev (49 minutter siden): at Tony plutselig har en annen aksent ødela serien for meg. Det ble vanskelig for meg å se karakteren som samme person etter det. Når fikk han en annen aksent? 5
Chomsky89 Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Peonjenta skrev (2 timer siden): Når fikk han en annen aksent? Alerede i episode 2. Da har han plustelig Jersey-aksent. Men man har jo rukke å høre han prate veldig mye før den tid. Når de fant ut at han måtte prate annerledes, så kunne de tydeligvis ikke dubbe over linjene hans fra episode 1,
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Elsker Sopranos. En av mine topp 5 favorittserier. 3
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Chomsky89 skrev (4 timer siden): at Tony plutselig har en annen aksent ødela serien for meg. Det ble vanskelig for meg å se karakteren som samme person etter det. Det har jeg aldri lagt merke til. Når skjer det? Han har alltid den typisk italiensk-amerikanske aksenten. Har sett serien tre ganger. 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 Chomsky89 skrev (1 time siden): Alerede i episode 2. Da har han plustelig Jersey-aksent. Men man har jo rukke å høre han prate veldig mye før den tid. Når de fant ut at han måtte prate annerledes, så kunne de tydeligvis ikke dubbe over linjene hans fra episode 1, Og hvorfor gadd du egentlig henge deg opp i dette? De fleste filmer og serier er fulle av ‘feil’. Alt er lov. I serier som varer i årevis bytter de jo ofte ut skuespillerne i samme roller også. Slik er det i serieverdenen. Det er ren fiksjon og underholdning. Anonymkode: 34d14...449 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjedelig mafiatull som Gudfaren? Særlig. Du snakker om et par av filmhistoriens beste filmer. skjerpings. Anonymkode: 58b30...58f Gudfaren oppleves oppskrytt for mange fordi de ikke ser dybden i familieintrigene. Den har mange synsvinkler og vanskelige familiedillemma som bygger seg opp over lang tid og flere generasjoner. Den er en stor inspirasjonskilde tror mange filmer og serie. Ikke minst er hele ‘antihelt’ bølgen som startet på 90-taller inspirert av Gudfaren filmene. Anonymkode: 34d14...449 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjedelig mafiatull som Gudfaren? Særlig. Du snakker om et par av filmhistoriens beste filmer. skjerpings. Anonymkode: 58b30...58f Smaken er som baken. Er kanskje mangelen på humor i fillene som gjør at jeg ikke falt for de. Anonymkode: bece0...b24 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 Chomsky89 skrev (8 timer siden): at Tony plutselig har en annen aksent ødela serien for meg. Det ble vanskelig for meg å se karakteren som samme person etter det. Hva mener du? Skuespilleren? Anonymkode: bece0...b24 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 Chomsky89 skrev (5 timer siden): Alerede i episode 2. Da har han plustelig Jersey-aksent. Men man har jo rukke å høre han prate veldig mye før den tid. Når de fant ut at han måtte prate annerledes, så kunne de tydeligvis ikke dubbe over linjene hans fra episode 1, Åh, ja. Og så? Er vel heller at han ble bedre til å «ta» aksenten etter hvert. Men samme det. Ødelegger selvsagt ingenting. For en ting å henge seg opp i. Både presten og den russiske dama, og nesa til Meadow, ble byttet ut etter piloten. Om om det betyr noe. Anonymkode: bece0...b24 2
Chomsky89 Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og hvorfor gadd du egentlig henge deg opp i dette? De fleste filmer og serier er fulle av ‘feil’. Alt er lov Gadd? har jeg sagt at det var en bevist avgjørelse? Ja, de fleste filmer og serier er fulle av feil, men å endre stemmen på hovedkarakteren er noe enkelte vil legge godt merke til. Påstår på ingen måte at jeg ikke er sær.
Chomsky89 Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åh, ja. Og så? Er vel heller at han ble bedre til å «ta» aksenten etter hvert. Men samme det. Ødelegger selvsagt ingenting. For en ting å henge seg opp i Jeg kjenner godt historien bak hvorfor aksenten ble endret, den er et googlesøk unna vist du vil vite det. Nei, det ødelegger ingenting for mange, har jeg sagt det? Hvor har jeg sagt at dette en gang er kritikkverdig? Det eneste jeg sa var at det ødela serien for meg. Endret 28. juni 2021 av Chomsky89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå