AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Jeg holder på å dø! Også prøver jeg å holde meg unna NSAIDS grunnet redusert fertilitet av disse pillene. Er det noen som allikevel tar én eller to Ibux under mensen uten problem? Gjerne svar om du har blitt gravid selv om du brukte dette Anonymkode: ee4c6...ed8
Molly_ Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg holder på å dø! Også prøver jeg å holde meg unna NSAIDS grunnet redusert fertilitet av disse pillene. Er det noen som allikevel tar én eller to Ibux under mensen uten problem? Gjerne svar om du har blitt gravid selv om du brukte dette Anonymkode: ee4c6...ed8 Jeg har ikke blitt gravid på egenhånd. Men driver med ivf, spurte klinikken om jeg kunne ta naproxen fordi jeg hadde så vondt ved mensen, og det kunne jeg så lenge jeg ikke tok det nært opptil uttak av egg. Så en ibux ved mensen ødelegger ikke fertiliteten nok til å ikke bli gravid. 1
Molly_ Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Kan også legge til at jeg tar reseptbelagt naproxen som er mye sterkere enn vanlig ibux 😊
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg holder på å dø! Også prøver jeg å holde meg unna NSAIDS grunnet redusert fertilitet av disse pillene. Er det noen som allikevel tar én eller to Ibux under mensen uten problem? Gjerne svar om du har blitt gravid selv om du brukte dette Anonymkode: ee4c6...ed8 Du trenger ikke holde deg unna ved bekreftet mens. Kun mellom EL og avklart test. Anonymkode: e9c33...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå