AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Ble singel for et par uker siden. Han dumpet meg etter å ha behandlet meg som luft i flere måneder, så jeg var egentlig forberedt. Forholdet varte i 2,5 år totalt. Hvor lenge etter brudd skal man egentlig komme seg opp på hesten igjen? Det er vel ingen standardsvar på dette og alle er forskjellige, blabla. Følelsesmessig er jeg nok ikke helt klar, da tankene mine fremdeles går til eksen. Samtidig er jeg i en alder (nesten 40) og jeg har ikke altfor mange «gode år» igjen mtp å få barn og før jeg forfaller. 🙄 Hvor lenge skal man vente før man hiver seg utpå igjen?? (Tenker type tinder.. har ingen andre arenaer hvor menn sjekker meg opp.) Anonymkode: 912d7...944
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Til du er ferdig med eksen følelsesmessig. Anonymkode: c43bf...d24 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Det kommer an på om du vil lykkes denne gang, eller fortsette å snuble bortigjennom livet... Anonymkode: 74945...c50
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på om du vil lykkes denne gang, eller fortsette å snuble bortigjennom livet... Anonymkode: 74945...c50 Hm. Godt svart. Jeg har som regel gått på smell etter smell. Bortsett fra denne siste gangen med eksen, trodde jeg. Han fant meg da jeg hadde bestemt meg for å ikke ha kjæreste. Var fantastisk mot meg, ga meg trygghet, ga meg alt jeg trengte. Før han tok vekk alt. Auch. Svir enormt. Tror aldri jeg vil komme over det. Kan det ikke være en ny mann kan viske vekk alt det vonde der? Anonymkode: 912d7...944 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hm. Godt svart. Jeg har som regel gått på smell etter smell. Bortsett fra denne siste gangen med eksen, trodde jeg. Han fant meg da jeg hadde bestemt meg for å ikke ha kjæreste. Var fantastisk mot meg, ga meg trygghet, ga meg alt jeg trengte. Før han tok vekk alt. Auch. Svir enormt. Tror aldri jeg vil komme over det. Kan det ikke være en ny mann kan viske vekk alt det vonde der? Anonymkode: 912d7...944 Nei, det er jo det det ikke kan. Hele feilen her er jo at du tror en mann skal gjøre deg hel. Vil du har sjans til å lykkes må du oppsøke profesjonell terapi og bli hel før du inngår forhold. Ellers sliter du bare ut enda flere menn på din vei. Anonymkode: 74945...c50 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Jeg er i nesten samme situasjon som deg. Samme alder. Akkurat kommet ut av et forhold, der han utlevde et åpent forhold bak min rygg. Jeg må nok vente litt før jeg dater nye. Kommer til å bruke Tinder da og treffe folk på byen, i nettverk etc. Er det viktig for deg å få barn? Jeg vil gjerne ha et barn. Det gjør det vanskelig for meg i min alder på 39år.. For å svare på spørsmålet synes jeg du synes du skal date igjen, når du får lysten til det. Anonymkode: 2e5f3...08f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er i nesten samme situasjon som deg. Samme alder. Akkurat kommet ut av et forhold, der han utlevde et åpent forhold bak min rygg. Jeg må nok vente litt før jeg dater nye. Kommer til å bruke Tinder da og treffe folk på byen, i nettverk etc. Er det viktig for deg å få barn? Jeg vil gjerne ha et barn. Det gjør det vanskelig for meg i min alder på 39år.. For å svare på spørsmålet synes jeg du synes du skal date igjen, når du får lysten til det. Anonymkode: 2e5f3...08f Ja, jeg ville også egentlig ha et barn. Det er det som gjør det så vanskelig! Eksen traff jeg altså for 2,5 år siden, vi hadde planer om barn også, så bare.. svusj, tok han det fra meg. Hadde jeg visst det da vi ble sammen, hadde jeg jo aldri blitt sammen med ham! Brukte 2,5 fruktbare år på ham. Gjør meg ganske sint egentlig. Eller. Lei meg, da. Han var nokså stygg med meg også, ikke utroskap, men behandlet meg dårlig. Null respekt for meg det siste halve året. Snakket ned til meg, prioriterte meg ikke, var frekk og spydig. Og jeg prøvde å være snillere, bedre.. mistet all selvrespekt. Hvor lenge siden er det det ble slutt med deg og eksen? Var dere sammen lenge? Skal man ha barn, må man jo gjøre noe før det er for sent. Nei, kanskje jeg ikke er følelsesmessig over eksen min, men samtidig føler jeg meg ødelagt av ham. At jeg aldri vil komme over at jeg lot meg behandles på den måten jeg lot meg behandles på. Mest det. For jeg hadde ikke tatt ham tilbake. No way. Anonymkode: 912d7...944 2
Antiviruset Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble singel for et par uker siden. Han dumpet meg etter å ha behandlet meg som luft i flere måneder, så jeg var egentlig forberedt. Forholdet varte i 2,5 år totalt. Hvor lenge etter brudd skal man egentlig komme seg opp på hesten igjen? Det er vel ingen standardsvar på dette og alle er forskjellige, blabla. Følelsesmessig er jeg nok ikke helt klar, da tankene mine fremdeles går til eksen. Samtidig er jeg i en alder (nesten 40) og jeg har ikke altfor mange «gode år» igjen mtp å få barn og før jeg forfaller. 🙄 Hvor lenge skal man vente før man hiver seg utpå igjen?? (Tenker type tinder.. har ingen andre arenaer hvor menn sjekker meg opp.) Anonymkode: 912d7...944 Du bør i alle fall bruke så godt tid at du kan legge bak deg det forholdet du har gått ut av. Hva mener jeg med det? At du ser på hva som gikk galt! Ikke hva han gjorde for det betyr ikke en dritt for deg videre. Men hva du gjorde galt når du valgte han, og videre inn i forholdet. Slik at du ikke drar dette med deg inn i neste forhold også. Hva ønsker du fra en partner? Hva har du å tilby en partner. Dette må du finne ut av før du leter etter en ny. Om ikke ender du bare ut og inn av forhold som ikke blir noe av. Finne en mann i en alder på 40 år som ønsker barn er heller ikke lett. 1
Antiviruset Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan det ikke være en ny mann kan viske vekk alt det vonde der? Anonymkode: 912d7...944 Det jo helt sikkert akkurat det der ute. Men du er den som må finne han. Det kan ta tid og det er ikke alltid like lett. Bruk hodet når du leter og ikke la forelskelsen styre dette. Når dere har brent dere flere ganger på samme taktikk, hva med å prøve noe litt annet? Hva du faktisk ser etter og som kan lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå