Gå til innhold

Ikke mange attraktive kvinner ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange uattraktive kvinner som soler seg ute nå? Da mener jeg kvinner fra 30 og oppover. De fleste ser ut som en styrkeløfter, er lubne eller rett og slett feite. De mest sexy, med fine stramme romper, lår og pupper, er tenåringer fra 16 og oppover.

Slutter dere kvinner å ta vare på dere selv etter fylte 30? Er dere opptatt med skole, jobb, barn o.l. slik at dere ikke har tid til å holde kroppen deres stram og slank?

-M38

Anonymkode: a4e79...1ad

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er ikke på stranden å soler meg for at andre menn skal glo å syntes jeg er fin ( eller ikke). Hva du måtte synes er jo uinteressant, hvorfor tror du at det betyr noe? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner når vel helst toppen (i gjennomsnitt) når de er mellom 20-24. Jenter på 16 år blir nok litt for barneaktige og flate.

Anonymkode: 6b495...495

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser vel ut som en gresk Gud 🤣

Anonymkode: 624af...892

Nja, ikke akkurat, men ikke langt unna. 😄 Uansett har ikke utseendet mitt noe som helst med det jeg spør om her.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kommenterer du 16-åringer? Det er jo ikke relevant for deg.

Anonymkode: 0cc4a...27e

Hvorfor ikke?

4 minutter siden, Elder Millennial said:

Jeg er ikke på stranden å soler meg for at andre menn skal glo å syntes jeg er fin ( eller ikke). Hva du måtte synes er jo uinteressant, hvorfor tror du at det betyr noe? 

Jeg går ikke opp til kvinner og kommenterer utseendet deres. Men spør her fordi jeg har observert litt og sett det jeg har sett. Hvorfor så fiendtlig?

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinner når vel helst toppen (i gjennomsnitt) når de er mellom 20-24. Jenter på 16 år blir nok litt for barneaktige og flate.

Anonymkode: 6b495...495

De på 16-19 ser jo best ut, slanke, fine og feminine.

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg er glad jeg er kvinne så jeg slipper dette problemet. Alle menn som soler seg ute for tiden.. eller går i butikken i bar overkropp for den saks skyld… er så jævlig sexy med stramme digge romper og lår , og veltrent brystkasse og flate mager. Spesielt de over 30.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars tenåringer..

Anonymkode: 1fbca...245

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Du når nok ikke opp til damer på egen alder mentalt, fordi utviklingen din har stoppet når du var 18? Og nå prøver du å age-shame damer for å føle deg bedre. 

Anonymkode: 45eb1...347

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har ingen plikt til å oppfylle dine preferanser. Hold de teite øynene dine for deg selv du, og slutt å snakke ned en hel gruppe mennesker du ikke kjenner. Ingen har bedt om din godkjennelse heller.

Anonymkode: e0cc3...b5f

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nja, ikke akkurat, men ikke langt unna. 😄 Uansett har ikke utseendet mitt noe som helst med det jeg spør om her.

Hvorfor ikke?

Jeg går ikke opp til kvinner og kommenterer utseendet deres. Men spør her fordi jeg har observert litt og sett det jeg har sett. Hvorfor så fiendtlig?

De på 16-19 ser jo best ut, slanke, fine og feminine.

Eh... fordi du er 22 år eldre? 🤦‍♀️

Anonymkode: 0cc4a...27e

• Liker 27
Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor er det så mange uattraktive kvinner som soler seg ute nå? Da mener jeg kvinner fra 30 og oppover. De fleste ser ut som en styrkeløfter, er lubne eller rett og slett feite. De mest sexy, med fine stramme romper, lår og pupper, er tenåringer fra 16 og oppover.

Slutter dere kvinner å ta vare på dere selv etter fylte 30? Er dere opptatt med skole, jobb, barn o.l. slik at dere ikke har tid til å holde kroppen deres stram og slank?

-M38

Æsj til hele innlegget ditt 🤢 

AnonymBruker
Skrevet
venus24 skrev (6 minutter siden):

Vil heller være stygg og tjukk enn å være en creepy mann i slutten av 30-årene som kommenterer kroppene til 16 år gamle barn...........

Jeg også. Syns alle feite burde samle seg i rekke og rad ute og sole seg, til slike menns store ergelse. Og drite i barberhøvvelen også ;) 

Anonymkode: e0cc3...b5f

• Liker 23
Skrevet

Man skal tross alt leve. Å være fitness dronning krever at man fokusere kun på kropp og sunn mat. Man får ikke stram kropp uten at det koster en del innsats

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

-M38

De fineste er busy med annet enn å ligge å la seg bli beglodd. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det forbudt å ha meninger, nå?

Rapportert.

Noen sa bare sin mening, hvor får du det fra at de har sagt noe om at det var forbudt å ha meninger? 

Det er jo helt komisk at noen andre bare sier sin mening om din mening og det greier ikke du å skille fra det å si at det er forbudt 😂

Anonymkode: 13034...03e

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

-M38

Det er jo et enkelt svar på dette. Den norske befolkning har mye høyete andel av overvektige nå enn for 20-30 år siden. Så selvsagt synes det på de som soler seg også. Dessverre gjelder det ikke bare kvinner over 30 år, det gjelder også ungdommen. Hvis du bare ser slanke ungdommer, så frykter jeg at det betyr at de ikke våger å sole seg fordi de blir beglodd.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ts høres ut som en incel.

Anonymkode: 2dc9a...31a

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

-M38

😂😂 

Trener 6 dager i uka. Løper kanskje 1,5-2 mil i uka og trener styrke som det synger etter. Tar meget godt vare på meg selv. Men er en kombinasjon av styrkeløfter og lubben hva kroppsfasong angår. Helt ok at noen ikke glor og sikler for en gangs skyld 😉 Takk

K28

Anonymkode: 6b044...4ec

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...