Gå til innhold

Besseggen overnatting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vil du anbefale at vi overnatter da vi skal gå Besseggen? 

Anonymkode: 0ce17...661

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjendesheim.

Anonymkode: 141fe...f3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å legge til hvorfor, da kan dere gå rett ut og hente kølapp til båten og slippe å vente lenge.

Anonymkode: 141fe...f3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Båtbillett kjøpes online på forhånd, ingen grunn til å stresse med det samme dag. Ellers syns jeg det er myyye finere å gå turen fra gjendesheim til memurubu, enn motsatt. 

Anonymkode: ea885...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken vei tenker dere å gå? Skal dere bare gå over eggen, eller skal dere ha flere dager?

Hvis dere skal gå fra Memurubu ville jeg tatt båten dit på ettermiddagen, overnattet der og gått Bessegen neste dag.

Anonymkode: 1fb5d...a75

AnonymBruker
Skrevet

Gjendesheim er mye folk. Enormt.

Jeg overnattet i telt ved Gjendebu, og passerte bare Gjendesheim fort på vei hjem. Gikk fra Leirvassbu.

Anonymkode: db579...d13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor vil du anbefale at vi overnatter da vi skal gå Besseggen? 

Anonymkode: 0ce17...661

Jeg sov på hotel på Fagernes. Sto opp tidlig for å gå på Besseggen :) 

Anonymkode: c4163...b0e

AnonymBruker
Skrevet

Vi teltet rett ved parkeringsplassen. Vi gikk eggen «feil» vei, så vi kunne gå så tidlig som mulig før hordene kom. Møtte folk fra første båt etter vi passerte selve eggen, og da kom det bare strømmende på med folk! Spiste lunch når vi kom fram til Memurubu, der var det stille og rolig siden de fleste går motsatt vei, før vi tok båten tilbake til Gjendesheim. 

Anonymkode: 6b32e...a8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare nevne at for å å eggen "feil vei", bør du ha gode knær. Riktignok er det tildels bratt nedover om man går fra Memurubu og til Gjendesheim også, men det er jevnt underlag med jord/sand/grus, og ikke ujevne "trappetrinn" med stein.

Anonymkode: 59ae3...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overnattet på Beitostølen. Kjørte avgårde tidlig om morgenen. Funket helt greit, og slapp mye folk. 

Anonymkode: 10c11...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...