AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Her om dagen var jeg på nattevakt og min kollega satt å så på hotel cæsar. "For noe må jeg ha å gjøre for å holde meg våken" sa hun. Jeg ble helt sjokkert over at denne f*enskapen enda går på tv. Jeg husker ikke alt, men mye fra dette tv-programmet og trodde dette var tatt bort for lenge siden. Jens August har sex med sin egen søster, søstra blir gravid. I tillegg blir han sammen med sitt eget søskenbarn, Sue Astrid. INGEN reagerer?? Gjertrud blir sammen med en mørkhudet mann, denne mannen blir kaldt for n-ordet flere ganger, og blir dømt for han er utlending. Folk mener han stjeler og bruker narkotika fordi han er mørk. Husker også en som ble banket av sin egen sønn for han var homofil, nazisme, Ninni som blir gravid med sønnen til ektemannen. Anonymkode: c1058...d34
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Ja? Det er jo søppeltv, som mye annet visst på den tiden. Mener du oppriktig at alt som ikke er politisk korrekt ano 2021 skal fjernes? Anonymkode: 29001...4ee 16
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja? Det er jo søppeltv, som mye annet visst på den tiden. Mener du oppriktig at alt som ikke er politisk korrekt ano 2021 skal fjernes? Anonymkode: 29001...4ee Ja. Barn kan se dette Anonymkode: c1058...d34
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Jens August og Sue Astrid var ikke søskenbarn, de var ikke i slekt Ellers er hotel Cæsar en klasse for seg selv, spesielt i begynnelsen. Skikkelig hjernedød underholdning, det trenger man en gang i blant🥰 Anonymkode: 3121a...eb3 11
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jens August og Sue Astrid var ikke søskenbarn, de var ikke i slekt Ellers er hotel Cæsar en klasse for seg selv, spesielt i begynnelsen. Skikkelig hjernedød underholdning, det trenger man en gang i blant🥰 Anonymkode: 3121a...eb3 Hugo er far til Sue Astrid, Hugo er onkelen til Jens August. Eller mener du de ikke var i slekt for Sue Astrid var adoptert? Så hvis jeg adpoterer et barn så er ikke jeg mammaen til det barnet? Anonymkode: c1058...d34
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Charlotte og Jens August visste ikke at de var halvsøsken da de hadde sex. Sue Astrid var adoptert, så hun og Jens August var ikke i biologisk slekt. Ikke var de vokst opp sammen heller, så de hadde ikke noe søskenbarn-relasjon. Dermed er det ingenting galt i at de hadde et forhold. Anonymkode: d62da...651 11
knulleGuden666 Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Folk må forstå humor, virker ikke som humor eksisterer i 2021… alt må ikke tas 100% seriøst … 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 La Hotel Cæsar være Hotel Cæsar uavhengig av innhold! Ingen grunn til å ta på seg krenkekappa 10-25 år etterpå! Anonymkode: 4b4c2...1d1 15
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Nå må folk slutte med dette altfor overdrevne woke-greiene! Anonymkode: e53ba...b67 15
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 Herregud!! Vi som har sett på Hotel Cæsar fra det begynte har aldri hengt oss opp i det, det er bare nå i nyere tid folk blir krenka av alt mulig, det er bare SKUESPILL. Unger nå til dags.... Anonymkode: 6c607...add 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Jeg tror nesten ikke det jeg leser 😳😂 Anonymkode: bdc9e...536 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hugo er far til Sue Astrid, Hugo er onkelen til Jens August. Eller mener du de ikke var i slekt for Sue Astrid var adoptert? Så hvis jeg adpoterer et barn så er ikke jeg mammaen til det barnet? Anonymkode: c1058...d34 Du er mamma gjennom adopsjon, ikke biologisk. Og ikke i slekt. Anonymkode: 7912b...d15 3
Gjest laPistola Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 for en herlig røre Hotel Cæsar var 🤣når jeg leste oppsummeringen her, tenkte jeg bare at det er på tide med et gjensyn😅
GammelKaktus Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 Herlighet, skal man slette alt man ikke liker og som folk blir krenket av, det går jo ikke det. Det er og blir foreldre /voksne sitt ansvar å passe på hva barna ser. Skal man ikke kunne lage 18 års filmer fordi at barna kan ende opp med å se de? Altså hallo. Folk blir jo krenket for alt og ingenting i disse dager. Hotel Cæsar var et fantastisk hjernedødt program de første årene, skikkelig såpe. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Håper du aldri finner game of thrones da. Anonymkode: 8a96d...3d6 9
Gjest Maxwell Skrevet 27. juni 2021 #16 Skrevet 27. juni 2021 Så Hotel Cæsar da jeg var 10 år, det var ikke farlig. Man visste at det var skuespill.
Tradegy Skrevet 27. juni 2021 #17 Skrevet 27. juni 2021 (endret) Man trenger ikke alltid fjerne det som føles ubehagelig. Tvert i mot! Det er viktig at det lugger litt i bevisstheten, for det skal jo hverken applauderes eller føles innafor!. Men skal det først kritiseres, så ha nå storylinen rett og vit hva du faktisk kritiserer. Hvis Cæsar blir for drøyt, er det kanskje smart å trekke ut wifien for ei stund Bare vent til Juni blir trakassert av Linn Fylke, eller presten Arne setter i gang "Linn Fylke" er den dag i dag en karakter jeg glatt hadde fått frysninger av på gata. Og da mener jeg som i seg selv ("sivilt") God smak på hun kollegaen din, blir jo hèlt mimresugen her! 📺 Endret 28. juni 2021 av Tradegy 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #18 Skrevet 27. juni 2021 «Kollegaen» så på hotell Cæsar , ja du😁 Anonymkode: 667df...b22 3
jukkapalme Skrevet 27. juni 2021 #19 Skrevet 27. juni 2021 Å, herregud. Krenk og bli krenka! Skal man fjerne alt som ikke er helt politisk korrekt nå, mener du? Da blir verden et kjedelig sted å leve, gitt! Hotel Cæsar er en SÅPESERIE, det hadde blitt jævlig kjedelig å se på om det aldri skjedde noe! Og ang. N-ordet, Gjertrud og Kofi ble sammen i 2002 eller noe og da var det mer vanlig å bruke det ordet enn idag. Mye har skjedd på 19 år (heldigvis), men man kan ikke sensurere alt som ikke er helt politisk korrekt for det. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #20 Skrevet 27. juni 2021 Hvorfor mener du at det burde fjernes? Er det virkelig en god løsning å fjerne alt man synes er ubehagelig eller krenkende? Feie det under teppet og "glemme" at det eksisterer? Ja, det har jo alltid vært en flott måte å løse problemer på... Hva med å heller la det ligge åpent så folk kan debattere det og gjøre seg opp sin egen mening? Debatt og dialog er mye bedre enn å fortrenge og glemme. Hotell Cæsar var hjernetom såpe, rett og slett. Verken mer eller mindre. Og du har tydeligvis sugd til deg hele historien med stor iver, til tross for at det bare var "kollegaen" som så på Anonymkode: 1ca6e...4e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå