AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 og Det er helt greit.!. -jeg liker å flørte jeg også.. og har ikke tenkt å nekte han det.. men jeg føler vi trenger noen form for spilleregler,? Har dere noe forslag? jeg tenker egentlig at så lenge han er åpen om det så er det meste lov.. men jeg orker ikke at han skal prøve å skule ting for meg.. Hva med hjerte emoji? Hva legger man i de? Jeg sender ikke det til noen andre enn han . Anonymkode: 7eb8b...795
AnonymBrukern Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 ??? dere bør kanskje være single om dere liker å flørte med andre. Med en gang dere begynner med «regler» osv, ender det slltid med mistforståelser og tøying av regler 14
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det er helt greit.!. -jeg liker å flørte jeg også.. og har ikke tenkt å nekte han det.. men jeg føler vi trenger noen form for spilleregler,? Har dere noe forslag? jeg tenker egentlig at så lenge han er åpen om det så er det meste lov.. men jeg orker ikke at han skal prøve å skjule ting for meg.. Hva med hjerteemoji? Hva legger man i de? Jeg sender ikke det til noen andre enn ham. Anonymkode: 7eb8b...795 Vel, dere bør vel snakke om hva som skjer når jakten er fullført. Altså hva som skjer når "byttet" er felt. Får han lov til å ha sex med disse damene eller er det bare se, men ikke røre? Anonymkode: 21fba...704 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, dere bør vel snakke om hva som skjer når jakten er fullført. Altså hva som skjer når "byttet" er felt. Får han lov til å ha sex med disse damene eller er det bare se, men ikke røre? Anonymkode: 21fba...704 Joda, sex er greit, det eneste jeg er "redd" for er følelser ihvertfall om man møter samme person flere ganger.. Skal ta en prat med han om det i kveld. Anonymkode: 7eb8b...795
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 "Sex er greit" ??!!! 😲 Jøss, damer som deg skulle vært på blå resept. Typen din aner ikke hor heldig han er. Anonymkode: d9b39...64e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): "Sex er greit" ??!!! 😲 Jøss, damer som deg skulle vært på blå resept. Typen din aner ikke hor heldig han er. Anonymkode: d9b39...64e Det er bare tull. Var slik selv en gang, og det gjorde at alle bra menn skygget banen. Bra menn liker best kvinner med selvrespekt. Anonymkode: 7fe47...227 16
Gjest laPistola Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare tull. Var slik selv en gang, og det gjorde at alle bra menn skygget banen. Bra menn liker best kvinner med selvrespekt. Anonymkode: 7fe47...227 Tull, er mange som er i åpne forhold . En må jo være enige da. Hun liker kanskje dette selv, men vil altså ha regler for og unngå og blande inn følelser?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda, sex er greit, det eneste jeg er "redd" for er følelser ihvertfall om man møter samme person flere ganger.. Skal ta en prat med han om det i kveld. Anonymkode: 7eb8b...795 Hvis du vil unngå at han skal falle for andre, så må du jo sette verdien din høyt. Tenk deg bare hva du selv ville valgt, en diamant eller et stykke plast. Så hvis du hadde et kjæreste som oppførte seg som et stykke plast, og det dukket opp en mann som oppførte seg som en kostbar diamant, ville du ikke falt for diamanten i stedet? Det å tillate mannen alt mulig rart, er som å si at man selv er et stykke plast. Da vet man at med en gang det kommer en dame som ikke tillater alt mulig, og oppfører seg som en kostbar diamant, så vil det være veldig fristende å få henne som kjæreste i stedet for deg. Anonymkode: 7fe47...227 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Anonyminist skrev (2 minutter siden): Tull, er mange som er i åpne forhold . En må jo være enige da. Hun liker kanskje dette selv, men vil altså ha regler for og unngå og blande inn følelser? Du blander sammen. Det at mange er i åpne forhold gjør ikke at mitt utsagn er tull. Det ER mange dårlige menn og mange kvinner med lav selvrespekt. Anonymkode: 7fe47...227
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: "Sex er greit" ??!!! 😲 Jøss, damer som deg skulle vært på blå resept. Typen din aner ikke hor heldig han er. Anonymkode: d9b39...64e Sånne typer pleier ikke å synes det er like greit at dama har sex med andre menn. Det må jo være greit for begge, naturligvis. (Og så ender det med uplanlagte graviditeter, kjønnssykdommer etc etc. Kan bli mye rot.) Anonymkode: 6a769...750 1
Gjest Robin666 Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med hjerte emoji? Hva legger man i de? Jeg sender ikke det til noen andre enn han Er dere 12?
Gjest laPistola Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du blander sammen. Det at mange er i åpne forhold gjør ikke at mitt utsagn er tull. Det ER mange dårlige menn og mange kvinner med lav selvrespekt. Anonymkode: 7fe47...227 Ja da, det er mange dårlige kvinner og menn, men hva har det med dette og gjøre?
Antiviruset Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): og Det er helt greit.!. -jeg liker å flørte jeg også.. og har ikke tenkt å nekte han det.. men jeg føler vi trenger noen form for spilleregler,? Har dere noe forslag? jeg tenker egentlig at så lenge han er åpen om det så er det meste lov.. men jeg orker ikke at han skal prøve å skule ting for meg.. Hva med hjerte emoji? Hva legger man i de? Jeg sender ikke det til noen andre enn han . Anonymkode: 7eb8b...795 Dere er ikke moden nok og egner dere ikke for et seriøst forhold dere to i mellom eller med andre. Det å drive på slik heter å leke med ilden! Den som gjør det kommer før eller senere til og brenne seg stygt. Det verste er ikke om han knuller andre damer så lenge han ikke skjuler det for deg? For normale mennesker høres dette absurd ut. Det er slik man ender opp ødelagt og de illusjonært over tid. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 Anonyminist skrev (5 minutter siden): Ja da, det er mange dårlige kvinner og menn, men hva har det med dette og gjøre? Ingenting. Hvilket er mitt poeng. Anonymkode: 7fe47...227
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Dere vil ha åpent forhold, men ikke polyamori. Nå kan dere jo ikke vedta at ikke en av dere skal bli betatt av andre. Men dere kan ha regler på hva dere gjør når det skjer. Ta en titt på polynorge.no Anonymkode: 2da7f...13f
Katten.2.0 Skrevet 27. juni 2021 #16 Skrevet 27. juni 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du vil unngå at han skal falle for andre, så må du jo sette verdien din høyt. Tenk deg bare hva du selv ville valgt, en diamant eller et stykke plast. Så hvis du hadde et kjæreste som oppførte seg som et stykke plast, og det dukket opp en mann som oppførte seg som en kostbar diamant, ville du ikke falt for diamanten i stedet? Det å tillate mannen alt mulig rart, er som å si at man selv er et stykke plast. Da vet man at med en gang det kommer en dame som ikke tillater alt mulig, og oppfører seg som en kostbar diamant, så vil det være veldig fristende å få henne som kjæreste i stedet for deg. Anonymkode: 7fe47...227 For et menneskesyn. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #17 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere vil ha åpent forhold, men ikke polyamori. Nå kan dere jo ikke vedta at ikke en av dere skal bli betatt av andre. Men dere kan ha regler på hva dere gjør når det skjer. Ta en titt på polynorge.no Anonymkode: 2da7f...13f Takk for godt råd. Det skal jeg sjekke ut. Ja jeg vet at jeg har gått lei tidligere partnere etter noen år og jeg vet at han er lik meg på det området, så hvorfor ikke bytte på litt.. er jo ikke snakk om utroskap så lenge man ikke bytter ut partneren men er inkluderende? Om det blir riktig å si? Anonymkode: 7eb8b...795 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #18 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): "Sex er greit" ??!!! 😲 Jøss, damer som deg skulle vært på blå resept. Typen din aner ikke hor heldig han er. Anonymkode: d9b39...64e Ja så lenge det går begge veier så er det greit.. også swinger vi iblandt eller inviterer med ei på trekant.. Jeg er bi så deilig å ha muligheten Anonymkode: 7eb8b...795 1
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Joda, sex er greit, det eneste jeg er "redd" for er følelser ihvertfall om man møter samme person flere ganger.. Skal ta en prat med han om det i kveld. Anonymkode: 7eb8b...795 Sex med andre er greitt? Kommer aldri, aldri til å funke det "forholdet" deres..!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 Det som er merkelig er at sex, som faktisk inkluderer nærhet, er greit, mens emoji er mindre greit. Må ærlig innrømme at det høres sprøtt ut for meg. Anonymkode: d48d0...896 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå