Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger forslag til aktiviteter til par, føler det ikke er noe annet å gjøre enn å gå ut og spise eller drikke….

Hva er det dere som er i forhold finner på? ☺️

Anonymkode: 2defa...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egt hva som helst.. stranda, tur i nærområdene, bowling, klatring, bading, golf, picnic, kjøpe en is osv

men vi er litt «barnslige» av oss og synes alle sånne aktiviteter er gøy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du likt å gjøre selv i finværet, da? 

Dra på stranden, går tur i skogen, finn et sted ute å ha sex, dra på kafé, besøk en gård, dra på sykkeltur, gå på kino osv osv osv

Anonymkode: 077dc...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Vi går en tur, trener sammen, spiller fotball, basket, frisbee eller annet lignende. Maler hus, holder på i hagen, drar på stranda, slapper av inne. Egentlig litt hva som helst. 

Anonymkode: f6a4c...72c

AnonymBruker
Skrevet

Vi slenger oss i bilen og tester nye badestrender, går turer i skogen, fisker og sover i hengekøye, drar på shopping, piknik i parken. Blandt annet..

Anonymkode: 7f050...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Vi drar på roadtrips når enn vi har mulighet, kjører til venner i andre byer, vi utforsker steder eller restauranter i andre områder vi øadri tidligere har vært, vi drar på sykkeltur, vi spiller spill sammen, vi inviterer venner på grilling, vi går å bader, vi vasker hundene sammen, vi prøver oss på enkle DIY kunstprosjekt som vi lærer fra Tiktok eller YouTube, vi leser opp quizspørsmpl og prøver å svare på dem sammen eller mot hverandre, vi lærer hverandre ting (han lærer meg å spille biljard, jeg lærer ham meditasjon), vi gjør yoga, vi trener sammen.

Men, det blir jo også endel Netflix og chilling så klart! Det er mange hverdager. Er det noe jeg har lært etter flere forhold, så er det å finne en person hvor man klarer å finne lykken i de "kjedelige" hverdagsøyeblikkene man deler. Hvor man ikke jakter etter spenning og lidenskap hver eneste dag, for det er faktisk ikke realistisk i det lange løp.

Anonymkode: 0ccea...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...