Gå til innhold

Gutta sjå hit je er blitt friendzonet i forhold ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen ett halvt års tid.. datet vel et halvt år før det.. 

i starten var det heftig, mye flørting og sex men nå er det dårlig greier.. vi snakker sammen hver dag, vi bor i samme by og sees nesten hver dag, han inviterer gjerne på middager osv.. men når jeg er der føles det mer ut som jeg er en venn.. vi snakker om masse rart, ler og tuller men vi kommer ikke nærmere hverandre føler jeg.. vi flørter ikke lenger.. snakker ikke om ting som betyr noe for oss selv eller fremtiden.. 

Kan vi komme oss tilbake? Hva gjør vi? 
jeg vet at jeg er dårlig på kommunikasjon og si hva jeg føler,  jeg klarer å si det men jeg blir sittende lenge å lure på hvordan jeg skal begynne.. det er der det stopper hver gang for min del..  

Vi sender masse meldinger, tull memes osv men heller ikke noe flørt der heller..

Hvordan liker dere gutta å bli flørta med? 

HJELP

Anonymkode: 910d2...ec7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sex?

Anonymkode: 6a16e...459

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har vært sammen ett halvt års tid.. datet vel et halvt år før det.. 

i starten var det heftig, mye flørting og sex men nå er det dårlig greier.. vi snakker sammen hver dag, vi bor i samme by og sees nesten hver dag, han inviterer gjerne på middager osv.. men når jeg er der føles det mer ut som jeg er en venn.. vi snakker om masse rart, ler og tuller men vi kommer ikke nærmere hverandre føler jeg.. vi flørter ikke lenger.. snakker ikke om ting som betyr noe for oss selv eller fremtiden.. 

Kan vi komme oss tilbake? Hva gjør vi? 
jeg vet at jeg er dårlig på kommunikasjon og si hva jeg føler,  jeg klarer å si det men jeg blir sittende lenge å lure på hvordan jeg skal begynne.. det er der det stopper hver gang for min del..  

Vi sender masse meldinger, tull memes osv men heller ikke noe flørt der heller..

Hvordan liker dere gutta å bli flørta med? 

HJELP

For at vi skal like å bli flørtet med må det være en interesse der, om ikke hjelper det ikke hva du gjør. Her høres det ut som han ikke ar noe kjærestefølelse for deg  på noen måte. Da blir du bare en venn som han kan ha sex med av og til om det passer seg slik for han. Komme tilbake ? Bare glem det, har han bestemt seg for at du ikke er et kjæresteemne så er løpet kjørt. Hadde aldri vært en venn med en som jeg har hatt sex med og følelser for. Så kom deg videre! Blokkere og finn en som er med "inn i det" med deg en dette. Hvordan liker gutta å bli flørtet med? Om de liker deg veldig godt kan du bare knipse med fingrene så logrer de som lydige hunder :)  De aller fleste er slik om de er forelsket og de vet at det er gjensidig. Da glir det lett over flere år.

• Liker 2
Gjest SomeDude32
Skrevet

Altså du kan jo bare ta initiativ til å bli knulla. Bli mer skitten av deg i valget av memes. Kle deg mer sexy. Sånne ting

AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

For at vi skal like å bli flørtet med må det være en interesse der, om ikke hjelper det ikke hva du gjør. Her høres det ut som han ikke ar noe kjærestefølelse for deg  på noen måte. Da blir du bare en venn som han kan ha sex med av og til om det passer seg slik for han. Komme tilbake ? Bare glem det, har han bestemt seg for at du ikke er et kjæresteemne så er løpet kjørt. Hadde aldri vært en venn med en som jeg har hatt sex med og følelser for. Så kom deg videre! Blokkere og finn en som er med "inn i det" med deg en dette. Hvordan liker gutta å bli flørtet med? Om de liker deg veldig godt kan du bare knipse med fingrene så logrer de som lydige hunder :)  De aller fleste er slik om de er forelsket og de vet at det er gjensidig. Da glir det lett over flere år.

Jeg har fått til en liten prat på en travel søndag med ungehenting osv.. Jeg spurte om han har funnet noen andre eller tenkt å bytte meg ut osv og da stirrer han på meg helt overrasket over spm og sier, tror du jeg hadde presentert deg for ungene mine om jeg ikke trodde vi hadde en fremtid sammen..

Nå ble jeg bare enda mer forvirra.. 

Jeg er ganske dirty av meg.. Liker å flørte og har ikke noe problem med å være åpen om sex eller frekk med andre men jeg føler liksom at jeg har prøvd her, og ikke fått respons og bare blitt usikker.. Jeg har møtt opp nesten uten en tråd på døra hans..uten at det har blitt no på meg Prøver å være flørtete og frekk på meldinger men får liksom ikke respons og da klarer jeg ikke helt å dra det lenger heller.. 

Jeg vet han liker å flørte og skravle med andre damer å.. og liker de som er litt frekke.. 

AnonymBruker
Skrevet

Er han kanskje bare overfladisk, og uten dybde?  Kanskje har du nådd bunnen, litt fortere enn du trodde?

Anonymkode: fe708...ede

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du lagt på deg? 

Jeg mistet lysten pga den grunnen da jeg var i forhold... Men da var det ganske mange kg det var snakk om men virket ikke som han enten brydde seg eller la merke til det. Var ikke enkelt å si ifra at nå må du begynne å trene litt.. 

Anonymkode: 4cbf3...078

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du lagt på deg? 

Jeg mistet lysten pga den grunnen da jeg var i forhold... Men da var det ganske mange kg det var snakk om men virket ikke som han enten brydde seg eller la merke til det. Var ikke enkelt å si ifra at nå må du begynne å trene litt.. 

Anonymkode: 4cbf3...078

Nei heller motsatt, vi har gått turer sammen hver dag og jeg har lagt om kosten så har gått ned nesten 15 kg siden i  høst..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han kanskje bare overfladisk, og uten dybde?  Kanskje har du nådd bunnen, litt fortere enn du trodde?

Anonymkode: fe708...ede

Lurer litt på det 🙈🙊 Han inrømte selv nå at han ikke hadde prøvd så fælt i det siste.. skal få tatt en bedre prat når vi er alene i morgen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei heller motsatt, vi har gått turer sammen hver dag og jeg har lagt om kosten så har gått ned nesten 15 kg siden i  høst..

Ups, da er det vel kanskje det som er grunnen da 😬

Anonymkode: d67ed...f9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ups, da er det vel kanskje det som er grunnen da 😬

Seriøst? Tror du det? Hmm det har jeg ikke tenkt på ..🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er sikkert ikke det, men tenker han nok er mer «satt» enn det du kanskje har tenkt/trodd? Han virker å like deg, dere har gode samtaler (?), men sexen har allerede dabbet av? Hva ønsker du av dette forholdet da? Hva er din tanke, er dette en du vil bli samboer med og få barn med? Og, er han evt klar for flere barn? At du kommer på døren lettkledd og det ikke blir noe på deg er spesielt. Var barna der, eller hadde det skjedd noe? Hvor ofte en har sex pleier jo også å endre seg litt utover i et forhold, husker min eksmann ikke var like på etter noen måneder han heller.. jeg hadde større ønske om sex enn han, for å si det sånn. Og, han hadde vel egentlig gitt uttrykk for noe annet da vi snakket om det før vi ble samboere.. 

Du må ha lykke til med praten med han i dag. 

Anonymkode: 244a9...b3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er sikkert ikke det,

Hvorfor skulle det ikke det?

Har opplevd det samme selv. Hun ramlet ned i vekt, og det var nærmest helt umulig å huske hva det var jeg var tiltrukket av. Beklager, men det er virkelig dårlig gjort å endre seg så radikalt og så gi skylden på den andre for å ikke være tiltrukket. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han slutter å flørte etter 6 mnd, er forholdet dødfødt. Gå videre.

Anonymkode: 81355...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du aldri tar iniativ, så vil ikke han heller gjøre det. 

Anonymkode: 96e05...ede

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sikkert ikke det, men tenker han nok er mer «satt» enn det du kanskje har tenkt/trodd? Han virker å like deg, dere har gode samtaler (?), men sexen har allerede dabbet av? Hva ønsker du av dette forholdet da? Hva er din tanke, er dette en du vil bli samboer med og få barn med? Og, er han evt klar for flere barn? At du kommer på døren lettkledd og det ikke blir noe på deg er spesielt. Var barna der, eller hadde det skjedd noe? Hvor ofte en har sex pleier jo også å endre seg litt utover i et forhold, husker min eksmann ikke var like på etter noen måneder han heller.. jeg hadde større ønske om sex enn han, for å si det sånn. Og, han hadde vel egentlig gitt uttrykk for noe annet da vi snakket om det før vi ble samboere.. 

Du må ha lykke til med praten med han i dag. 

Takk for svar! 
vi har gode samtaler men jeg er litt dårlig på å formidle hva jeg føler, men det er noe jeg jobber med. Vi har veldig lite sex men han har vært ganske overarbeidet med to jobber i en lengre periode. Men nå har han sakt opp ene jobben så nå jobber han bare 8-16 så håper å se en forbedring.

Vi fungerer så bra sammen, jeg har aldri hatt det så bra som når jeg er med han.. men når vi er vekk fra hverandre tenker jeg vel for mye, analyserer alt.. kjempe dumt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for svar! 
vi har gode samtaler men jeg er litt dårlig på å formidle hva jeg føler, men det er noe jeg jobber med. Vi har veldig lite sex men han har vært ganske overarbeidet med to jobber i en lengre periode. Men nå har han sakt opp ene jobben så nå jobber han bare 8-16 så håper å se en forbedring.

Vi fungerer så bra sammen, jeg har aldri hatt det så bra som når jeg er med han.. men når vi er vekk fra hverandre tenker jeg vel for mye, analyserer alt.. kjempe dumt! 

Hvordan gikk praten dere skulle ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...