Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet ett års tid, har møtt hverandres barn venner og familier.. Alle rundt ser på oss som sammen. 
men vi har ikke tatt den praten oss imellom.. og jeg vet ikke hvordan jeg skal åpne og og begynne.. 

Tips? Jeg føler det blir litt dumt å spørre rett ut også? 

vi spiser middag sammen hver dag, men nå i det siste begynner han å gå vekk når han får meldinger.. Jeg har vært i forhold hvor han var utro og det startet med at han gikk unna når det kom meldinger så det er kanskje noe jeg biter meg ekstra merke i nå.. og samtidig som alt virker litt uavklart mellom oss..

Har klart å spørre om han har funnet noen andre.. men han sier nei.. men det ville han vel alltids gjort? 

what to do 

Anonymkode: 30b08...f09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gir du kjærestefordeler til en mann du ikke vet elsker deg? Hallo. Dere må jo snakke sammen. 1 år av ditt liv og du vet ikke om dere er sammen. Rart. Her er det jo mismatch på kommunikasjon.

Anonymkode: 03e46...c9e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gir du kjærestefordeler til en mann du ikke vet elsker deg? Hallo. Dere må jo snakke sammen. 1 år av ditt liv og du vet ikke om dere er sammen. Rart. Her er det jo mismatch på kommunikasjon.

jwg skjønner jo det.. jeg bare vet ikke hvordan jeg skal bringe det på banen.. 

Skrevet

"Tenkte å begynne å introdusere deg som kjæresten min, syns du ikke det er på tide?"

Helt ærlig syns jeg det er rart så mange sliter med dette. Åpen kommunikasjon er viktig for meg i et forhold :) Er du redd for å spørre han om det, hva mer er du redd for å snakke med han om? Jeg bare lurer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemstillingen med å ikke kunne prate om slikt. Hva med noe sånt:
«vi har vært sammen et års tid nå og jeg regner oss som eksklusive kjærester, er du enig i det?»

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Navani skrev (6 minutter siden):

"Tenkte å begynne å introdusere deg som kjæresten min, syns du ikke det er på tide?"

Helt ærlig syns jeg det er rart så mange sliter med dette. Åpen kommunikasjon er viktig for meg i et forhold :) Er du redd for å spørre han om det, hva mer er du redd for å snakke med han om? Jeg bare lurer.

Jeg har vært i et forhold hvor alt jeg har sakt har blitt svart med at jeg er dum som sier sånn og sånn.. jeg har fått flere verktøy for å bli bedre på det men virker som jeg sliter endel med det ovenfor han, absolutt ikke pga hvordan han tar ting, men jeg overrekker alt samtidig som jeg er skikkelig forelska og det fucker med hodet mitt.. Jeg har det tilåmed klart hva jeg skal si.. også sitter jeg der, og får totalt jernteppe.. 

AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner ikke problemstillingen med å ikke kunne prate om slikt. Hva med noe sånt:
«vi har vært sammen et års tid nå og jeg regner oss som eksklusive kjærester, er du enig i det?»

Takk det hørtes it som en bedre måte enn de jeg har formulert i hodet mitt

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har vært i et forhold hvor alt jeg har sakt har blitt svart med at jeg er dum som sier sånn og sånn.. jeg har fått flere verktøy for å bli bedre på det men virker som jeg sliter endel med det ovenfor han, absolutt ikke pga hvordan han tar ting, men jeg overrekker alt samtidig som jeg er skikkelig forelska og det fucker med hodet mitt.. Jeg har det tilåmed klart hva jeg skal si.. også sitter jeg der, og får totalt jernteppe.. 

Jeg har også vært i dårlige forhold, og det viktigste er å innse at daten din ikke er som eksene. Ikke forvent at han reagerer som andre har gjort :) Du overrekker jo ikke alt ved et spørsmål, det har du allerede gjort ved å inkludere han i livet ditt? Han vet nok hvilken vei det går.

Du kan gjøre dette, og hvis han ikke vil være kjærester og eksklusive, så hadde jeg i alle fall revurdert dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Navani skrev (1 minutt siden):

Jeg har også vært i dårlige forhold, og det viktigste er å innse at daten din ikke er som eksene. Ikke forvent at han reagerer som andre har gjort :) Du overrekker jo ikke alt ved et spørsmål, det har du allerede gjort ved å inkludere han i livet ditt? Han vet nok hvilken vei det går.

Du kan gjøre dette, og hvis han ikke vil være kjærester og eksklusive, så hadde jeg i alle fall revurdert dette.

Takk for det, ja jeg prøver og blir bedre og bedre . 
Ja det er nok sant.. Bare jeg som overrekker og grubler mer enn jeg burde gjøre

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for det, ja jeg prøver og blir bedre og bedre . 
Ja det er nok sant.. Bare jeg som overrekker og grubler mer enn jeg burde gjøre

Jeg har vært der selv altså, men du kommer ingen vei med å overanalysere og tenke for mye på dette :)  Hva tilfører det forholdet ditt? Unødvendig usikkerhet vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ingenting… hvorfor mener du at dere IKKE er kjærester? Er det ikke en selvfølge at dere er sammen?

Anonymkode: 1765b...5e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei jeg tror hun tok det for gitt etter så lang tid. For meg ville det være det normale eventuelt også  mannen har lov å bringe denne samtalen på banen? Skjønner mistenksomheten og usikkerheten når hun opplever det ts opplever ved meldinger. Regner med redd for å spørre, redd for avvisning. De fleste av oss er redde for avvisning. Gi ts litt tid så vil hun vel ta det opp etterhvert. 😊. Lykke til ts.

Anonymkode: 7c058...9b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei jeg tror hun tok det for gitt etter så lang tid. For meg ville det være det normale eventuelt også  mannen har lov å bringe denne samtalen på banen? Skjønner mistenksomheten og usikkerheten når hun opplever det ts opplever ved meldinger. Regner med redd for å spørre, redd for avvisning. De fleste av oss er redde for avvisning. Gi ts litt tid så vil hun vel ta det opp etterhvert. 😊. Lykke til ts.

Anonymkode: 7c058...9b3

Ja jeg er redd for avvisning.. vi har det jo bra sammen som vi har det nå.. vil ikke ldelegge det.. når vi er bedt bort til feks familien hans inviterer de oss.. ikke bare han.. så føler liksom at vi er der, bare overrekker vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...