Gå til innhold

Andre som ønsker seg et Marshall-kjøleskap i mancaven?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så man alltid har tilgang på kaldt øl. Skulle gjerne hatt det, men madamen sier nei.

Marshall Fridge - Lekkert kjøleskap! CoolStuff.no

Anonymkode: cf2a7...2ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så man alltid har tilgang på kaldt øl. Skulle gjerne hatt det, men madamen sier nei.

Hva er forskjellen på dette og andre minikjøleskap? Hva gjør dette så mye bedre?

Anonymkode: 0f31b...342

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen på dette og andre minikjøleskap? Hva gjør dette så mye bedre?

Anonymkode: 0f31b...342

Ser tøffere ut da. Men er dyrt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ser tøffere ut da. Men er dyrt.

Hva med dette kjøleskapet? 

41NEa2-Jy3L._AC_.jpg

Anonymkode: 9b403...90f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men tenkte på dette
beautyfridge.com

Anonymkode: 10bd9...a4a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med dette kjøleskapet? 

41NEa2-Jy3L._AC_.jpg

Anonymkode: 9b403...90f

Dårlig plass til øl der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg det i kvinne-caven min! 

Anonymkode: 92ee8...884

Skrevet

Så hun bestemmer hva du får lov å ha i mancaven din? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 13.25):

Til de grader harry, men det er en smakssak. Uansett, hvis det er kona som tar beslutningene om innredning, er det jo ikke mye til mancave. Da er det hennes cave, som du får lov til å bruke.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 13.25):

Madamen sier nei? 

Du må da være mere dreven enn så. Dette står montert når hun kommer hjem fra jobb. Du må jo aldri finne på å spørre om å få lov. Bedre å be om tilgivelse enn tilatelse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Madamen sier nei? 

Du må da være mere dreven enn så. Dette står montert når hun kommer hjem fra jobb. Du må jo aldri finne på å spørre om å få lov. Bedre å be om tilgivelse enn tilatelse. 

Da er vel risken stor for at dama bestiller seg noe hun vil ha som mannen har sagt nei til. Når mannen min vil ha stygge møbler, sier jeg bare at jeg da kjøper meg marsvin. For det er selvsagt ikke sånn at han kan si nei til mitt ønske, men likevel kjøpe seg noe i mot mitt ønske :) Så enkelt! Så hadde jeg kommet hjem til noe grusomt som var ferdig montert, så hadde han dagen etter kommet hjem til et ferdig montert marsvinbur.

Anonymkode: b7ca5...cdf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da er vel risken stor for at dama bestiller seg noe hun vil ha som mannen har sagt nei til. Når mannen min vil ha stygge møbler, sier jeg bare at jeg da kjøper meg marsvin. For det er selvsagt ikke sånn at han kan si nei til mitt ønske, men likevel kjøpe seg noe i mot mitt ønske :) Så enkelt! Så hadde jeg kommet hjem til noe grusomt som var ferdig montert, så hadde han dagen etter kommet hjem til et ferdig montert marsvinbur.

Anonymkode: b7ca5...cdf

I kjellerstua var det vel snakk om at dette skulle. Men for all del kjøp deg marsvin. Det var en kjemepegod ide i affekt. Jo da, men ikke forvent noen hjelp med logistikk rundt det dyret. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Red Bull kjøleskap i mancave’n. Det gjør samme nytten. 

Anonymkode: 188b9...c31

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Marshall har ingenting med kjøleskap å gjøre. Kjøper du det, hjelper du til med å profittmaksimere et brand mot å få et dårligere kjøleskap enn du ellers ville kjøpt. Kjøp deg heller en Marshall-forsterker og en Gibson Les Paul til mancaven din, og kjøp et fint SMEG-kjøleskap i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (4 minutter siden):

Marshall har ingenting med kjøleskap å gjøre. Kjøper du det, hjelper du til med å profittmaksimere et brand mot å få et dårligere kjøleskap enn du ellers ville kjøpt. Kjøp deg heller en Marshall-forsterker og en Gibson Les Paul til mancaven din, og kjøp et fint SMEG-kjøleskap i tillegg.

Enig i hovedpoenget ditt, men SMEG lager ikke særlig gode kjøleskap. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig i hovedpoenget ditt, men SMEG lager ikke særlig gode kjøleskap. 

Jeg har aldri hatt et selv, men de er i det minste i utgangspunktet en kjøleskap-produsent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...