Gå til innhold

Skal jeg gidde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise utenlands neste uke for å treffe forskjellige venner. Jeg har også møtt en tidligere, som bor i dette landet. Han har ønsket å møte meg nå også, men han tar så ekstremt lite kontakt. Når jeg skal møte han er det på hans premissene, det passer liksom bare fra da til da og han er lite fleksibel. Vi skal sove på hotell en natt og det er han som har bestilt. Han har tidligere sagt at han ikke er ute etter noe seriøst, men vi har det veldig hyggelig når vi møtes. Vi er begge 30 år, men han er jo mann, så mulig at han vil møte yngre jenter? Uansett, skal jeg gidde å møte han neste uke som avtalt? Eller bare avlyse det? Det gir meg en merkelig følelse at vi skal møtes, men at han er så lite ivrig på melding. På en annen side skal jeg ikke involvere meg i noe seriøst akkurat nå og har nok bare godt av å ha det litt «gøy». Så mitt spørsmål er; skal jeg gidde å treffe han og hvordan kan jeg framstå som attraktiv ovenfor han?

Anonymkode: 3e1d0...96e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han bare er ute etter sex. Og kanskje bare for en natt også. Men hvis du har lyst til det så er det jo bare å gå for det. Bare tenk over om det er bare det du har lyst til med han, eller om du også har andre forventninger eller følelser for denne mannen. I såfall er det bedre å droppe det, for ellers er det fort å ende opp med å føle seg brukt og dumpa. Det at han er så lite på med meldinger tolker jeg som at han ikke er interessert i noe mer enn sex.

Anonymkode: dd659...ebd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skal reise utenlands neste uke for å treffe forskjellige venner. Jeg har også møtt en tidligere, som bor i dette landet. Han har ønsket å møte meg nå også, men han tar så ekstremt lite kontakt. Når jeg skal møte han er det på hans premissene, det passer liksom bare fra da til da og han er lite fleksibel. Vi skal sove på hotell en natt og det er han som har bestilt. Han har tidligere sagt at han ikke er ute etter noe seriøst, men vi har det veldig hyggelig når vi møtes. Vi er begge 30 år, men han er jo mann, så mulig at han vil møte yngre jenter? Uansett, skal jeg gidde å møte han neste uke som avtalt? Eller bare avlyse det? Det gir meg en merkelig følelse at vi skal møtes, men at han er så lite ivrig på melding. På en annen side skal jeg ikke involvere meg i noe seriøst akkurat nå og har nok bare godt av å ha det litt «gøy». Så mitt spørsmål er; skal jeg gidde å treffe han og hvordan kan jeg framstå som attraktiv ovenfor han?

Hvorfor ønsker du å fremstå attraktiv for ham dersom du ikke er ute etter noe seriøst? Du har ham på kroken for noe userist jmf. at han har bestilt hotell.

Anonymkode: 14ea1...8d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å fremstå attraktiv for ham dersom du ikke er ute etter noe seriøst? Du har ham på kroken for noe userist jmf. at han har bestilt hotell.

Anonymkode: 14ea1...8d3

Fordi jeg vil at han skal syns at jeg er bra. At han skal syns at jeg er en catch.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han tviler på at du kommer, og holder forventningene tilbake for ikke å bli skuffet? 

Anonymkode: 0d43a...39a

AnonymBruker
Skrevet

En natt med sex er det du får der. Ikke noe mer, det er jo veldig tydelig. Om du syns det er greit så kan du jo kjøre på. Jeg trodde forresten at det fortsatt bare var lov å reise i jobb og for familiegjenforening jeg da.🤔 Håper du er vaksinert i alle fall.

Anonymkode: d74cc...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

En natt med sex er det du får der. Ikke noe mer, det er jo veldig tydelig. Om du syns det er greit så kan du jo kjøre på. Jeg trodde forresten at det fortsatt bare var lov å reise i jobb og for familiegjenforening jeg da.🤔 Håper du er vaksinert i alle fall.

Anonymkode: d74cc...cc2

Jeg er vaksinert. Det er lov å reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...