Gå til innhold

Naboen har fått seg badestamp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi gjorde liknende. Bestilte en sprayflaske med liquid ass fra nettet. Dette gjaldt ikke jacuzzi da. Men en nabo som røyket tobakk på balkongen. Hver gang han satte seg ut på balkongen for å ta seg en blås sendte vi ut en spray liquid ass fra baderomsvindu som lå nærmest balkongen hans. 😄

Anonymkode: 74b3d...0e6

Har laget en bøtte med vann og hønsegjødsel klar...men vil gjerne ha tipset ditt i detalj? :D 

Anonymkode: ab2d5...117

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Jeffe skrev (3 timer siden):

Har du et rør eller lignende? I så fall kan du tre røret ned på deres veranda og fise ned i røret 

For å være ærlig så fiser jeg veldig sjelden for spiser anti-fise-mat :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har laget en bøtte med vann og hønsegjødsel klar...men vil gjerne ha tipset ditt i detalj? :D 

Liquid ass på spray lukter mye mye verre. Og siden drittlukta kom fra baderomsvindu hadde ikke naboen så mye han skulle ha sagt. 

Anonymkode: 74b3d...0e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 20.48):

Drar opp denne.

Naboen har jacuzzi nå og hver gang de bruker den stanker det klor på hele min terasse og inni huset mitt.

Hva gjør man?

De er typen som gjør hva de vil.

Foreløpig spiller jeg kjempegøy musikk i hjørnet mot dem.

De er forøvrig nesten 80 år 🤣

Da er de veldig urenslige når de går oppi den, for klor lukter mer når det kommer i kontakt med bakterier… jeg går på trening i kjelleren til et bad, det er veldig stor forskjell nå i sommer i forhold til når det er skolebading, da er det veldig merkbart og enkelte dager er det skikkelig ille🤮

Anonymkode: 672f8...60d

AnonymBruker
Skrevet

Det burde gå an å snakke med dem. Ellers er det bare å sette på black metal musikk rett ved siden av dem hver gang de bruker den. 

Anonymkode: 5134c...227

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det burde gå an å snakke med dem. Ellers er det bare å sette på black metal musikk rett ved siden av dem hver gang de bruker den. 

Anonymkode: 5134c...227

Det er jo egentlig det jeg gjør. :D 

De er ikke tilsnakkendes. Jeg snakket nettopp med naboen bortenfor dem. 

Er 3 eneboliger i rekke med carport mellom. 

Som han i midten har gjort om til ulovlig garasje.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 17.06):

Man bytter ikke vann flere ganger om sommeren om man har en skikkelig jacuzzi med godt renseanlegg nei. Man bruker vannkjemi... 

Anonymkode: 23427...2c0

Er Jacuzzi det samme som boblebad?

Forstår at danglebærene og alle større partikler går i filteret, men hva er det man tilsetter for å skille urin o.l fra vannet?

Anonymkode: cd1ef...cc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For å være ærlig så fiser jeg veldig sjelden for spiser anti-fise-mat :D 

Hva er anti-fise-mat? Hilsen Per Promp 

Anonymkode: ecae3...df0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo egentlig det jeg gjør. :D 

De er ikke tilsnakkendes. Jeg snakket nettopp med naboen bortenfor dem. 

Er 3 eneboliger i rekke med carport mellom. 

Som han i midten har gjort om til ulovlig garasje.

Hvis carport er omsøkt som frittstående bygg må det være minst 1 meter til andre bygg hele veien rundt. Ellers er den ikke frittstående lengre, og da vil jeg tro at kravet om 4 meter til tomtegrensa kommer i spill. Er den mindre enn 1 meter fra grensa er den også søknadspliktig og avhengig av dispensasjon. Er det mindre enn 8 meter til nærmeste bygg (mener jeg)  må man ha brannvegg i tillegg. Her kontakter du brannvesenet asap zulu og ber om at de kommer på befaring. Og så klager du til kommunen så han får pålegg om riving (tilbakestilling til sist godkjente tegninger). Send dokumentasjon på hvordan den ser ut nå va eksisterende tegninger hos kommunen og legg ved dokumentasjon fra brannvesenet. Det er faktisk ikke greit og om det blir brann (har han andre lure løsninger som kan kortslutte??) kan det spre seg fort som fy.

Anonymkode: 41903...580

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 17.19):

Dette begynner å bli morsomt. 😅

80 åringene konkurrerer nå om å spille høyest musikk.

Jeg gnur bare på jeg og når jeg drar ut lar jeg anlegget stå på 😅

Jeg har faktisk ut/innsuget til ventilasjonsanlegget mitt rett over jacuzzien deres - på den veggen de har sperret for meg (har ikke tilgang til egen husvegg etter de gjorde om carportensin til en ulovlig garasje og bygde overbygg hektet på min husvegg i bakparten.)- ikke rart klorlukta tar over hele huset mitt.

Dette blir advokatmat må bare vente til advokaten er tilbake fra ferie 😎

Ærlig talt, dette melder du jo til kommunen… De har bygget ulovlig uten ditt samtykke og du bare godtar det? 

Anonymkode: e31e4...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...