Gå til innhold

Nå som jeg ENDELIG hadde det bra etter 1 år, så kontakter han meg!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kontaktet han meg pltuselig med at han savner meg og har tenkt på meg siden han gikk osv. Jeg ble så deprimert og samtidig sint (har ikke svart han), jeg greide til slutt å leve igjen!!! Nå føler jeg bare at han har ødelagt for meg igjen. sitter igjen med en dårlig følelse. HVORFOR skal han komme tilbake nå som jeg endelig greide å komme meg videre??? Han skulle kommet mye før. Jeg er så trist. Hva skal jeg gjøre??? utrolig vondt for meg. og når jeg så navnet hans så begynte jeg å tenke på alt fra tidligere😭

Anonymkode: d4725...b59

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett det gode livet du har bygget deg. Ta det som et kompliment at han skrev dette, men ikke ta det som noen invitasjon til å starte på nytt. Det er det nemlig ikke. 

La være å svare, og nyt at du med å gjøre det, endelig fikk tilbake den verdigheten du mistet da han gikk.

Lykke til. 

Anonymkode: e11a4...529

• Liker 24
Skrevet

Typisk for folk som plutselig trenger litt bekreftelse igjen. Godt jobbet at du ikke svarte. Ikke svar! Frem og tilbake mennesker blir utrolig slitsomt i lengden. Som kommentaren over her, nyt livet ditt. Det finnes flere fisker i havet ts. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du noe du skulle sagt? Han han han han hvorfor han han han. Hva med JEG er ikke interessert, JEG har gått videre, JEG har ikke plass til dette, JEG VIL IKKE. 

Anonymkode: f8e8b...1fc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje jeg hadde svart noe tilbake, ett eller annet om at du er lykkelig og ikke ønsker han tilbake i livet ditt og at han også bør bare gå videre i livet sitt uten deg. 

"Hyggelig at du tenker på meg, men det burde du slutte med, for jeg er på et veldig bra sted i livet nå og tenker sjelden på deg. Ha et godt liv!"

(Hvis du skal svare noe i det hele tatt så tror jeg det beste er å ta den "lykkelige" varianten.) 

Anonymkode: aa21b...91f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Enten så svarer du ikke eller så skriver du noe kort og upersonlig sånn som at «Det er lenge siden nå, og det er på tide at du også kommer deg videre.» for så og ikke svare mer dersom han prøver å forstuete samtalen. Men egentlig synes jeg du gjør det mest rett i å ikke skrive noe og prøve å glemme hele greien og nyte livet ditt.

Anonymkode: 1fc97...ced

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei. Enten så svarer du ikke eller så skriver du noe kort og upersonlig sånn som at «Det er lenge siden nå, og det er på tide at du også kommer deg videre.» for så og ikke svare mer dersom han prøver å forstuete samtalen. Men egentlig synes jeg du gjør det mest rett i å ikke skrive noe og prøve å glemme hele greien og nyte livet ditt.

Anonymkode: 1fc97...ced

Enig. Bedre enn det jeg skrev i posten over deg. 

Kort og upersonlig, samtidig som han får indirekte med seg at hun har gått videre og er ferdig med han. 

Anonymkode: aa21b...91f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode råd dere ❤️ Jeg har fortsatt ikke svart han.. Jeg får det ikke ut av hodet og har tenkt på det siden. Han skrev til meg i dag morges "Hei, kan du svare meg?" ....  Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 12.22):

I går kontaktet han meg pltuselig med at han savner meg og har tenkt på meg siden han gikk osv. Jeg ble så deprimert og samtidig sint (har ikke svart han), jeg greide til slutt å leve igjen!!! Nå føler jeg bare at han har ødelagt for meg igjen. sitter igjen med en dårlig følelse. HVORFOR skal han komme tilbake nå som jeg endelig greide å komme meg videre??? Han skulle kommet mye før. Jeg er så trist. Hva skal jeg gjøre??? utrolig vondt for meg. og når jeg så navnet hans så begynte jeg å tenke på alt fra tidligere😭

Ignorer totalt! 

Anonymkode: fa9ae...13b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Takk for gode råd dere ❤️ Jeg har fortsatt ikke svart han.. Jeg får det ikke ut av hodet og har tenkt på det siden. Han skrev til meg i dag morges "Hei, kan du svare meg?" ....  Ts

Eneste han egentlig tenker er at han ikke har andre å ha sex med akkurat nå, så da prøver han deg. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke svar, han forsøker bare å hanke deg inn.. Og så har du det gående igjen. Han har neppe sittet og tenkt på deg siden sist, har nok bare blitt tomt for noen å bruke. Du fortjener bedre ❤️

Anonymkode: 1990c...a93

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

IKKE SVAR!!

jeg sluttet kontakt med en fæl fyr for 2-3 år siden, han sender meg fremdeles meldinger, får psykiske reaksjoner hver gang. Men jeg vet at det er bra at jeg ikke svarer fordi han her ser på alt svar som en kompliment, som at han har makt over meg. 

Høflighet skal du bare glemme. Slike mennesker forstår ikke høflighet, man vinner aldri med slike mennesker. De er innbilske som F. 

Vil du virkelig sende svar til en som TIGGER? Du taper et år med innsats hvis du svarer han. Neste gang orker du kanskje ikke, 1 år er veldig lenge. Tiden går som saktere sirup for hver gang det skjer. 

Anonymkode: 6e17b...e53

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 12.26):

Fortsett det gode livet du har bygget deg. Ta det som et kompliment at han skrev dette, men ikke ta det som noen invitasjon til å starte på nytt. Det er det nemlig ikke. 

La være å svare, og nyt at du med å gjøre det, endelig fikk tilbake den verdigheten du mistet da han gikk.

Lykke til. 

Anonymkode: e11a4...529

Dette🙌🙏

Anonymkode: a42f4...618

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IKKE SVAR!!

jeg sluttet kontakt med en fæl fyr for 2-3 år siden, han sender meg fremdeles meldinger, får psykiske reaksjoner hver gang. Men jeg vet at det er bra at jeg ikke svarer fordi han her ser på alt svar som en kompliment, som at han har makt over meg. 

Høflighet skal du bare glemme. Slike mennesker forstår ikke høflighet, man vinner aldri med slike mennesker. De er innbilske som F. 

Vil du virkelig sende svar til en som TIGGER? Du taper et år med innsats hvis du svarer han. Neste gang orker du kanskje ikke, 1 år er veldig lenge. Tiden går som saktere sirup for hver gang det skjer. 

Blokker personen da?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

A. T?????

Anonymkode: 32897...988

• Liker 1
Skrevet

Svarene over er vel typisk kvinnemåten å ta det på. Jeg er mann og ville svart på en annen måte. Jeg hadde sendt en eneste melding. Der ville jeg skrevet at jeg tok det som et kompliment at han tok kontakt. At jeg har slitt det siste året med å bli ferdig med han men at jeg nå hadde det. At ny kontakt ville skape nye vanskeligheter og at jeg har bestemt meg for å gå videre. At jeg mener det beste er ikke mer kontakt og har bestemt meg for det og at videre meldinger blir ignorert.

Jeg synes det riktigste er å si det som det er og å være bestemt på sitt valg.

Og til den som skrev at nå kommer han bare fordi han ikke har noen andre å ha sex med: Det er en ufin spekulasjon. Det kan være riktig og det kan være feil. Det kan være at han oppriktig har kommet til at TS er den riktige for ham. Men det endrer ingen ting fordi når han bruker så lang tid er åpenbart ikke han den riktige for TS.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Eneste han egentlig tenker er at han ikke har andre å ha sex med akkurat nå, så da prøver han deg. 

Jupp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var skikkelig forelska i en drittsekk for mange år tilbake. Til slutt valgte jeg å kutte han ut fra livet mitt, fant kjærligheten og så meg aldri tilbake. I noen år etterpå kontaktet han meg ved forskjellige anledninger selv om han visste jeg var i et forhold, og virket desperat etter å få meg. Jeg ignorerte han totalt. Tipper han enda angrer på at han ikke så hva han kunne få back then, mens jeg har det bra og lever ikke i fortiden lengre. Alle idioter burde ignoreres og ikke få noen oppmerksomhet.  Navnet hans vil bety ingenting for deg til slutt, særlig når du forstår at han var en drittsekk. 

Anonymkode: affa1...d88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonymous 91 skrev (3 timer siden):

Blokker personen da?

Har jo gjort det. 🙈🙈🙈 Seff ⁉️

:spy:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 12.22):

Vil anbefale at du ikke inntar en offerrolle, da har ikke "ødelegger for deg" ved å vise interesse igjen. For meg høres det mer ut som om du egentlig ønsker han tilbake, men at du tenker at han burde forsøkt før. At du egentlig er lei deg fordi du tenker at det nå er for sent? 

Kanskje han hadde en del å jobbe med i seg selv før han kunne være med deg. Hva vet du? Og hvorfor ikke bare svar "Hei" å se hva han egnetlig vil? Sånn jeg ser det så er jo ballen i din banehalvdel nå:) Makten er din plutselig - nyt det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...