AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Lyst å fortelle hvorfor du ble bitter? Har dere barn? Prøver å forstå hvorfor noen plutselig blir så bitre da eksen finner en annen. Eks kona til samboer var grei helt til han ble sammen med meg (de gikk fra hverandre, hun gikk 2,5 år før han traff meg). Da han traff meg endret hun seg helt og gjorde alt vanskelig for han, satte barna opp mot han osv. Anonymkode: a1dc9...d63 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Synes det var litt rart da eksen etter meg fant ei dame som er utseendemessig veldig ulik meg, og som hadde barn fra før - for til meg sa han at vi ikke kunne få barn fordi vi var for "gamle". Men er jo hans sak hvem han dater. Jeg er nok bare litt lei meg fordi jeg ikke har fått barn ennå. Anonymkode: 39e14...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes det var litt rart da eksen etter meg fant ei dame som er utseendemessig veldig ulik meg, og som hadde barn fra før - for til meg sa han at vi ikke kunne få barn fordi vi var for "gamle". Men er jo hans sak hvem han dater. Jeg er nok bare litt lei meg fordi jeg ikke har fått barn ennå. Anonymkode: 39e14...2fb Ser at det er trist, ja 💔 Men, det virker ikke som om du gikk inn for å ødelegge hans nye forhold hvertfall. Er helst de jeg tenker på, de som bare ønsker å ødelegge for eksen. Anonymkode: a1dc9...d63
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Ja, men det er ingen spesiell grunn til det, annet enn at det er trist å være ensom mens andre "får det til". Har ikke barn. Anonymkode: 4dd01...1a5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Ja. Men orker ikke være det lengre. Jeg ble 10 år eldre og ufresh. Tok meg sammen og tenkte at nei fy faen. Jeg ble dumpet, javel. Han fant seg ny. Og hun legger hele forholdet deres ut på instagram. Jeg velger å ikke se dem. Men ja det var hardt og jeg fikk knust selvtillit. 0 kontakt og slett i alle kanaler hjelper og. Men det er rart etter 20 år og ikke snakke med den man snakket mest med i alle år. Det blir som et dødsfall uten en grav, og man ser de lever videre med ny person. Anonymkode: 5d983...6fe 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Ikke bitter, men veldig lei meg. Vi hadde et bra forhold(trodde jeg), helt til han gjorde det slutt. Ikke mistanke om utroskap, jeg vet at de ikke traff hverandre før vi hadde gjort det slutt. Han var alltid snill mot meg og jeg elsket han over alt på jord, men så viste det seg at han ikke følte det samme for meg. Anonymkode: b1402...002 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Ble vel ikke bitter, men ikke overlykkelig heller. Han ble sammen med en nabo, og de var nok sammen en stund før han gjorde det slutt. Barn har vi også. Anonymkode: 69abc...664 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lyst å fortelle hvorfor du ble bitter? Har dere barn? Prøver å forstå hvorfor noen plutselig blir så bitre da eksen finner en annen. Eks kona til samboer var grei helt til han ble sammen med meg (de gikk fra hverandre, hun gikk 2,5 år før han traff meg). Da han traff meg endret hun seg helt og gjorde alt vanskelig for han, satte barna opp mot han osv. Anonymkode: a1dc9...d63 Har undret meg over det samme selv. Har kommet frem til at den bitterheten henger sammen med årsaken til at det ble slutt. Selv om man var den som gjorde det slutt, så var jo det av en grunn. Og den grunnen var at man ikke klarte å få det man ønsket seg ut av relasjonen. Når da en annen kvinne (eller mann) klarer dette, så blir man påminnet sin egen utilstrekkelighet. Anonymkode: eb43a...b81 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Men orker ikke være det lengre. Jeg ble 10 år eldre og ufresh. Tok meg sammen og tenkte at nei fy faen. Jeg ble dumpet, javel. Han fant seg ny. Og hun legger hele forholdet deres ut på instagram. Jeg velger å ikke se dem. Men ja det var hardt og jeg fikk knust selvtillit. 0 kontakt og slett i alle kanaler hjelper og. Men det er rart etter 20 år og ikke snakke med den man snakket mest med i alle år. Det blir som et dødsfall uten en grav, og man ser de lever videre med ny person. Anonymkode: 5d983...6fe Gratulerer - godt jobba! Anonymkode: eb43a...b81 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser at det er trist, ja 💔 Men, det virker ikke som om du gikk inn for å ødelegge hans nye forhold hvertfall. Er helst de jeg tenker på, de som bare ønsker å ødelegge for eksen. Anonymkode: a1dc9...d63 Nei, det holder jeg meg helt unna. Tror ikke det kommer noe godt ut av å ta kontakt med henne, da virker jeg bare desperat. Har forøvrig ny kjæreste selv. Anonymkode: 39e14...2fb 2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Jeg ble bare glad da hun fant en annen. Hun ble mer glad og harmonisk og felles barn fikk en lettere hverdag. Alle vant!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Hei Kan gjerne kalle det bitter men jeg er mest utrolig såret og lei meg. Han gjorde det slutt med meg rett før vi skulle flytte og har blitt sammen med en person som har anoreksi. Vondt å bli "byttet ut" uansett men merkelig å bli byttet ut med noen som bærer på selvforakt i en slik grad at det har blitt til en spiseforstyrrelse. Men det er hans valg og det sårer veldig. Anonymkode: fc8ac...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Han hadde en overlapping (jeg ikke visste om) som gjorde at hun nye kom på banen veldig fort og overtok ansvaret veldig fort i hans uker med ungene. Dette prøvde han å skjule og late som han gjorde selv (ungene fortalte jo...) noe som førte til noen merkelige diskusjoner og "misforståelser" som han da klarte å vinkle til at jeg prøvde å sverte henne. Hadde han vært ærlig fra starten av, så hadde vi alle sikkert hatt et godt samarbeide og vennskap. Men han må jo late som han tar 100% ansvar for ungene. Jeg har jo kjent han kjempelenge... Jeg VET jo hvordan han er :-P Anonymkode: 82323...31e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Lyst å fortelle hvorfor du ble bitter? Har dere barn? Prøver å forstå hvorfor noen plutselig blir så bitre da eksen finner en annen. Eks kona til samboer var grei helt til han ble sammen med meg (de gikk fra hverandre, hun gikk 2,5 år før han traff meg). Da han traff meg endret hun seg helt og gjorde alt vanskelig for han, satte barna opp mot han osv. Anonymkode: a1dc9...d63 Ikke jeg, men eksen min. Han klarer ikke å si "hei" eller se på samboeren min. Jeg forstår i grunn ikke dette. De siste årene vi bodde sammen, var han ikke tiltrukket av meg på noe som helst måte, alt jeg gjorde var feil, jeg drev ham visst til alkoholmisbruk og lignende. Han traff også ny dame samtidig som jeg traff samboeren min, så byttet han dame, og nå har de vært sammen i over tre år. Jeg har ingen vonde følelser overfor det, synes dama er hyggelig og er glad for at hun er snill med barna mine. Mens han har enda ikke kommet over at jeg har en ny mann. Enda han ikke har elsket meg på lenge da vi ble skilt. Anonymkode: e64ca...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei Kan gjerne kalle det bitter men jeg er mest utrolig såret og lei meg. Han gjorde det slutt med meg rett før vi skulle flytte og har blitt sammen med en person som har anoreksi. Vondt å bli "byttet ut" uansett men merkelig å bli byttet ut med noen som bærer på selvforakt i en slik grad at det har blitt til en spiseforstyrrelse. Men det er hans valg og det sårer veldig. Anonymkode: fc8ac...7a2 Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor dama som eksen er med nå, er det bedre alternativet til meg i hans øyne. Men man kan vel ikke forstå alt her i verden... Anonymkode: 39e14...2fb
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Lyst å fortelle hvorfor du ble bitter? Har dere barn? Prøver å forstå hvorfor noen plutselig blir så bitre da eksen finner en annen. Eks kona til samboer var grei helt til han ble sammen med meg (de gikk fra hverandre, hun gikk 2,5 år før han traff meg). Da han traff meg endret hun seg helt og gjorde alt vanskelig for han, satte barna opp mot han osv. Anonymkode: a1dc9...d63 Ja, ble det. Han fant henne mens vi var et par. Da sjokket, sorgen og sinnet hadde lagt seg var også bitterheten borte. De fortjener hverandre, og han var ikke som jeg trodde og ikke en mann jeg vil ha. Dette er 2 år siden. Vi har et fint samarbeid rundt barna og det er alt som betyr noe. Anonymkode: 31ac3...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei Kan gjerne kalle det bitter men jeg er mest utrolig såret og lei meg. Han gjorde det slutt med meg rett før vi skulle flytte og har blitt sammen med en person som har anoreksi. Vondt å bli "byttet ut" uansett men merkelig å bli byttet ut med noen som bærer på selvforakt i en slik grad at det har blitt til en spiseforstyrrelse. Men det er hans valg og det sårer veldig. Anonymkode: fc8ac...7a2 Jeg skjønner at det er vondt. Men han er ikke sammen med henne FORDI at hun har anoreksia. Han elsker henne, og hun er syk. Sykdommen kommer på siden av kjærligheten, og selvsagt noe han støtter henne i. Men det er ikke derfor han har blitt sammen med henne; fordi hun er tynn. Vi får jo håpe hun får hjelp og blir frisk, for anoreksia er en dødelig sykdom. Anonymkode: 82323...31e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg skjønner at det er vondt. Men han er ikke sammen med henne FORDI at hun har anoreksia. Han elsker henne, og hun er syk. Sykdommen kommer på siden av kjærligheten, og selvsagt noe han støtter henne i. Men det er ikke derfor han har blitt sammen med henne; fordi hun er tynn. Vi får jo håpe hun får hjelp og blir frisk, for anoreksia er en dødelig sykdom. Anonymkode: 82323...31e Det var jo ikke det AB skrev i det hele tatt, hun skrev selvforakt ikke tynn. To vidt forskjellige ting! Det du skriver blir for naivt. Anonymkode: eb43a...b81 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var jo ikke det AB skrev i det hele tatt, hun skrev selvforakt ikke tynn. To vidt forskjellige ting! Det du skriver blir for naivt. Anonymkode: eb43a...b81 AB her. Du har helt rett. Undervektig er hun absolutt men det var ikke det som var poenget. Har heller ikke sagt at han er sammen med henne FORDI hun har anoreksi. Jeg skrev at jeg tenker at undervekten representerer at vedkommende ikke har det bra med seg selv og det føles ekstra rart å bli byttet ut med en syk person når jeg er frisk selv. Men såklart er det vondt uansett om personen man blir byttet ut med er på den ene eller andre måten. Anonymkode: fc8ac...7a2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor dama som eksen er med nå, er det bedre alternativet til meg i hans øyne. Men man kan vel ikke forstå alt her i verden... Anonymkode: 39e14...2fb AB her. Jeg som skrev kommentaren. Det er absolutt ikke alt man kan forstå, nei. Det sårer uansett. Veldig vondt å bli byttet ut når man elsker noen. Jeg håper det går bra med deg. Anonymkode: fc8ac...7a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå