Gå til innhold

Er denne el-testen positiv eller negativ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt usikker på dette her. Legger ved bilde av testene mine. Som dere ser så fikk jeg en LH-økning fredags morgen. På kvelden er den jo absolutt positiv. På lørdagsmorgen blir den merket som high. Er den da fortsatt positiv? Eller er det bare den som fikk peak som var positiv? Appen mener eggløsning var på lørdagen. Hadde sex lørdag kveld. Så redd vi var alt for sent ute😩

2236F4B7-5E4D-4EA7-9DC5-C2341A2642D1.png

Anonymkode: 15f42...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt positiv test lørdag morgen, ingen tvil egentlig. Ville ikke stolt på en app når det gjelder fastsettelse av EL. Testene gir mye svar, og det vanligste er å ha EL 12-24 timer etter sist positiv test. Ettersom testen din var negativ i går ettermiddag, så vil jeg gjette at du har EL i dag/natt.

Så du er absolutt ikke for sent ute. Tvert i mot er både i dag og i morgen sannsynligvis fertile dager for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (20 minutter siden):

Fortsatt positiv test lørdag morgen, ingen tvil egentlig. Ville ikke stolt på en app når det gjelder fastsettelse av EL. Testene gir mye svar, og det vanligste er å ha EL 12-24 timer etter sist positiv test. Ettersom testen din var negativ i går ettermiddag, så vil jeg gjette at du har EL i dag/natt.

Så du er absolutt ikke for sent ute. Tvert i mot er både i dag og i morgen sannsynligvis fertile dager for deg.

Åja wow nå ble jeg letta! Jeg var egentlig bombesikker på at peaken var den eneste positive. Det var premom som fastsatte el til i går. Og det var jo der jeg la inn testene mine også. Derfor stolte jeg på den egentlig. I flo så la jeg inn positiv el-test på fredag og da kalkulerte den også med el på lørdagen. I tillegg til at jeg hadde ganske stikkende smerter en kort periode sent i går kveld. Har ikke kjent noe mer smerter/murringer verken før eller etter. Blir nok ikke noe mer denne ppen, men da har vi i hvertfall en reell sjans når vi hadde sex i går kveld/natt til i dag🤞🏻😄

Anonymkode: 15f42...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...