En som vet Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Tenkte jeg bare skulle advare dere om den dårligste foundationen jeg har prøvd hittil. Lasting performance fra Max Factor skal liksom ikke smitte av på klær i det hele tatt, men er i stedet den foundationen som har smittet av mest av de jeg har prøvd før! Grrrr.... Skikkelig bortkastede penger!
Gjest Xavia Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Når det kommer til foundation har jeg forlengst gitt opp billigutgavene. På foundation lønner det seg så absolutt å legge i noen ekstra kroner. Kjøper heller billigere body lotion, dusjsåpe osv.
Gjest Freak Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Forsåvidt enig i det...Billige foundations er ofte enten veldig fete og gir masse kviser eller så gjør de huden min sikkerlig tørr-og mange ser unaturlige ut. Om jeg skal bruke foundation bruker jeg merker som Chanel, Clarins eller helena Rubinstein,som etter min mening har de beste foundationene! Den enste billige og bra foundationenen jeg har prøvd er en fra ACO på apoteket!! Den hadde bra dekkevne uten å se unaturlig ut! De verste er vel fra Nivea! Grusomt!! Tykke,seige, stinkende og umuig å legge jevnt på huden!
Gjest Intelly Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Helena Rubinstein er iallefall foundationer man skal holde seg langt unna. Så dårlige at jeg har mistet lysten på å prøve noe som helst i det merket der. Fysj og fy!
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Helena Rubinstein er iallefall foundationer man skal holde seg langt unna. Så dårlige at jeg har mistet lysten på å prøve noe som helst i det merket der. Fysj og fy! ← Og smaken er igjen som baken... Jeg har aldri klart å bruke foundation, men endelig fant jeg en jeg liker, og det er Color Clone fra Helena Rubinstein. Jeg har tørr hud, ville ha en foundation som jevner ut uten å dekke, og som ikke føles klissete på huden. Denne oppfyller alle mine krav, og så tørker den ikke ut huden, heller.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Dream matte mousse fra Maybelline må være med i denne listen. Det er rett og slett sparkel på krukke.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 Slenger på foundation fra "Just for Readheads"(amerikansk selskap). Kan like gjerne kjøpe en boks beige maling på Byggmakker.
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg slenger på alt fra Lancome ← Og jeg må si meg uenig! Har prøvd mange ulike merker, men faller alltid tilbake på en av Lancome sine foundations. Det er det eneste merket som har "min" farge.
Shoegal Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Og jeg må si meg uenig! Har prøvd mange ulike merker, men faller alltid tilbake på en av Lancome sine foundations. Det er det eneste merket som har "min" farge. ← Lancome blir for meg helt feil både mht farge og konsistens. Så dette sier vel at man bør prøve ut en foundation selv, og ikke nødvendigvis ta andres anbefalinger for god fisk
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Lancome blir for meg helt feil både mht farge og konsistens. Så dette sier vel at man bør prøve ut en foundation selv, og ikke nødvendigvis ta andres anbefalinger for god fisk ←
En som vet Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2005 Dream matte mousse fra Maybelline må være med i denne listen. Det er rett og slett sparkel på krukke. ← Er så enig!! Min hud som har tendens til å bli blank, så tørr ut etter å ha brukt denne.... Henger ikke helt på greip... Ville ha matt hud, ikke livløs, flassende hud!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Og smaken er igjen som baken... Jeg har aldri klart å bruke foundation, men endelig fant jeg en jeg liker, og det er Color Clone fra Helena Rubinstein. Jeg har tørr hud, ville ha en foundation som jevner ut uten å dekke, og som ikke føles klissete på huden. Denne oppfyller alle mine krav, og så tørker den ikke ut huden, heller. ← Ja, det kan man si, for det er color clone som jeg synes var verst, for den er så tykk at det ser unaturlig ut, og jeg føler den tørker ut før jeg får jevnet den ut
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, det kan man si, for det er color clone som jeg synes var verst, for den er så tykk at det ser unaturlig ut, og jeg føler den tørker ut før jeg får jevnet den ut ← Du mener ikke Sensual Clone? I tube? Color Clone er jo helt flytende.
-Fisken- Skrevet 5. oktober 2005 #15 Skrevet 5. oktober 2005 Dream matte mousse fra Maybelline må være med i denne listen. Det er rett og slett sparkel på krukke. ← Syntes denne var helt grei, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå