AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Alt er i orden med kirka. Har tenkt på figur til dåpskaka, lys, servietter, blomster, duk, bordkort, ballonger, brus, kaffe, mat, kaker, klær til dåpsbarn og resten av familien. Hva mer? Hvor får man kjøpt billige kakespader og klappstoler (fysisk butikk)? Bortsett fra på ikea. Anonymkode: b24ce...539
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 jysk har billige klappstoler. Ser for meg at nille kan ha kakespader! Anonymkode: f01ab...6f8 1
skruf Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Dette går ikke på ting/pynt, men jeg glemte å kjøpe kaffefløte til kaffe og kaker etter middagen (var heldigvis søndagsåpen butikk like ved lokalet) Drikker sort kaffe selv, og tenkte ikke over at andre foretrekker melk/fløte i kaffen. Likedan kan det være lurt å kjøpe sukkerbiter å legge i ei skål til kaffen. Hvis det kommer mange barn i selskapet så kan det være lurt å lage en liten «barnestasjon» med tegnesaker og leker. Trøyer ungene og blir mindre mas og uro. Skal dere ha selskapet hjemme? Hør med naboer om å få låne stoler, så slipper dere å bruke penger på klappstoler bare for en dag.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 skruf skrev (40 minutter siden): Dette går ikke på ting/pynt, men jeg glemte å kjøpe kaffefløte til kaffe og kaker etter middagen (var heldigvis søndagsåpen butikk like ved lokalet) Drikker sort kaffe selv, og tenkte ikke over at andre foretrekker melk/fløte i kaffen. Likedan kan det være lurt å kjøpe sukkerbiter å legge i ei skål til kaffen. Hvis det kommer mange barn i selskapet så kan det være lurt å lage en liten «barnestasjon» med tegnesaker og leker. Trøyer ungene og blir mindre mas og uro. Skal dere ha selskapet hjemme? Hør med naboer om å få låne stoler, så slipper dere å bruke penger på klappstoler bare for en dag. Kaffefløte og sukkerbiter er notert! Har alltid kremfløte i huset, men thats it. Skal ha selskap hjemme ja, trenger en eller tre stoler. Må se om noen vi har selv har riktig høyde. 1 klappstol kan være kjekk å ha uansett. Takk for tips! Anonymkode: b24ce...539 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå