AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Spesielt i denne og sex kategorien. 10% ? 30% ? Enda mer ? Og er det stort sett menn som troller? Hilsen ny forumbruker. Og dette var det første som slo meg etter å ha lest en del her inne. Anonymkode: b49ce...964 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 100% Kvinneguiden er en illusjon. Anonymkode: 6f8eb...65a 18
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Av innlegg som vekker stor interesse og oppsikt fordi de er kontroversielle, provoserende eller sensasjonspreget, antar jeg at trolleprosenten ligger på minst 60-70. Anonymkode: 7fcc0...919 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Minst 30%. Det håper jeg i det minste for hvis en del av de innleggene som ser ut til å være trolling IKKE er det, så er det ikke håp for menneskeheten. Det kan bare ikke være så mange, så dumme mennesker der ute. Anonymkode: 5fcc8...9d6 6
Epictetus Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Masse dumme troll. Men det mest ødeleggende er når redaktørene legger ut fiktive spørsmål/historier for å skape engasjement. (Samme "forfatter" hver gang, med god staving og grammatikk, men han/hun følger en standardoppskrift som er lett å gjennomskue hvis du vet hva du skal se etter) 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Av innlegg som vekker stor interesse og oppsikt fordi de er kontroversielle, provoserende eller sensasjonspreget, antar jeg at trolleprosenten ligger på minst 60-70. Anonymkode: 7fcc0...919 Jeg tror du har helt rett. "Skråblikk og generalisering"-forumet er også fullt av trolleinnlegg, men så legges det jo opp til det også med beskrivelsen av akkurat det forumet. Anonymkode: 154c5...d21 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 2 minutter siden, Epictetus said: Masse dumme troll. Men det mest ødeleggende er når redaktørene legger ut fiktive spørsmål/historier for å skape engasjement. (Samme "forfatter" hver gang, med god staving og grammatikk, men han/hun følger en standardoppskrift som er lett å gjennomskue hvis du vet hva du skal se etter) Ja, det minner om sånne "Fra virkeligheten"-historier i ukeblader, der noen har "bearbeidet teksten" slik at alle historiene virker som de er skrevet av én person. For alt jeg vet er historiene skrevet av en person som finner ideene på KG. Anonymkode: 154c5...d21 6
Gjest ABM Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Epictetus skrev (28 minutter siden): Masse dumme troll. Men det mest ødeleggende er når redaktørene legger ut fiktive spørsmål/historier for å skape engasjement. (Samme "forfatter" hver gang, med god staving og grammatikk, men han/hun følger en standardoppskrift som er lett å gjennomskue hvis du vet hva du skal se etter) Spennende...og tanken har slått meg mer enn en gang:) Har du et eksempel på en slik tråd?
Antiviruset Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 100% Kvinneguiden er en illusjon. Anonymkode: 6f8eb...65a Neppe, det er nok et tversnitt av befolkningen her som mye annet i samfunnet man skal "måle" ting ut fra. Om du liker det eller ei. Om det er mange trolletråder eller ikke er umulig å si. Noen er det alltid på et debattforum. I dagens samfunn med så mye forfall, mangel på verdier, avkristning og egoisme? Det føder lidelse og sorg på en måte som gjør det vanskelig å skille helt ufattelige historier som virker som trolling og de som faktisk kan være sanne. Det er en illusjon å tro noe annet. Omtrent som de som satt i bunkersen i Berlin og trodde at virkeligheten på utsiden var helt annerledes en den var. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Vil si mellom 50 og 60% Tror ikke det er noe forskjell på kvinner og menn her.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Det er endel av det, ja. Og så ser man en ganske stor økning av det når skolene har ferie. Da er det mange skoleungdom som alltid skal trolle Anonymkode: e1159...e6e
Epictetus Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 (endret) 1 hour ago, ABM said: Spennende...og tanken har slått meg mer enn en gang:) Har du et eksempel på en slik tråd? Skal se hva jeg kan finne. Generelt, se etter oppskrift: - 4-5 avsnitt, pent delt opp og med god historiestruktur - ingen, eller nesten ingen, stavefeil, tegnsettings- eller gramatikkfeil. Det er mange som kan skrive bra her inne, men det forsvinner alltid et komma her og der, eller man glemmer en stor bokstav. Dette er skrevet av norsklærerens favoritt - introduksjon, gjerne med noe ganske provoserende i første setning - et par avsnitt med bakgrunn, som "viser begge sidene av saken" - et avsnitt som ofte er "jeg synes/mener at" - avsluttet med "hva synes dere" Og så blir en ellers velartikulert TS så godt som borte fra tråden et par timer etter når diskusjonen er i gang Endret 27. juni 2021 av Epictetus 9
Gjest ABM Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 Antiviruset skrev (1 time siden): Neppe, det er nok et tversnitt av befolkningen her som mye annet i samfunnet man skal "måle" ting ut fra. Om du liker det eller ei. Om det er mange trolletråder eller ikke er umulig å si. Noen er det alltid på et debattforum. I dagens samfunn med så mye forfall, mangel på verdier, avkristning og egoisme? Det føder lidelse og sorg på en måte som gjør det vanskelig å skille helt ufattelige historier som virker som trolling og de som faktisk kan være sanne. Det er en illusjon å tro noe annet. Omtrent som de som satt i bunkersen i Berlin og trodde at virkeligheten på utsiden var helt annerledes en den var. Mener du det er avkristningen som er hovedproblemet?
Gjest ABM Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Epictetus skrev (36 minutter siden): Skal se hva jeg kan finne. Generelt, se etter oppskrift: - 4-5 avsnitt, pent delt opp og med god historiestruktur - ingen, eller nesten ingen, stavefeil, tegnsettings- eller gramatikkfeil. Det er mange som kan skrive bra her inne, men det forsvinner alltid et komma her og der, eller man glemmer en stor bokstav. Dette er skrevet av norsklærerens favoritt - introduksjon, gjerne med noe ganske provoserende i første setning - et par avsnitt med bakgrunn, som "viser begge sidene av saken" - et avsnitt som ofte er "jeg synes/mener at" - avsluttet med "hva synes dere" Og så blir en ellers velartikulert TS så godt som borte fra tråden et par timer etter når diskusjonen er i gang Du er skarp!:)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 10.21): Spesielt i denne og sex kategorien. 10% ? 30% ? Enda mer ? Og er det stort sett menn som troller? Hilsen ny forumbruker. Og dette var det første som slo meg etter å ha lest en del her inne. Anonymkode: b49ce...964 Her i samliv vil jeg tro at godt over 50% av hovedinnleggene er oppdiktede caser Anonymkode: fee4c...a4e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #17 Skrevet 15. juli 2021 Synes faktisk TrollePolitiet er mer irriterende enn trollene i seg selv. Hei. Jeg lurer på om jeg skal føde på sykehuset eller om jeg skal føde hjemme? Er det noen som har erfaringer? TROOOOLLLLL!!!!!!!!! skriker da TrollePolitiet. TrollePolitiet minner meg om retardsa som føler seg smarte gjennom å informere andre om noe som er 100 % innlysende. Anonymkode: e506a...75a 8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #18 Skrevet 15. juli 2021 90% og damer troller like mye som menn. Anonymkode: 50cb7...bb4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #19 Skrevet 15. juli 2021 Jeg kan ikke snakke på vegne av andre, men jeg er en av dem som har skrevet noen tråder som mange har oppfattet som provoserende eller trolling/lyving. Men dessverre har disse trådene jeg har laget vært ekte, ikke trolling eller oppspinn. Har laget tråder om det her fordi det har vært temaer jeg ikke har turt å fortelle om til folk jeg kjenner IRL, fordi jeg er en veldig pliktoppfyllende, normal person med jobb med en del ansvar, barn og forpliktelser, så jeg har istedet tydd til kvinneguiden for å være anonym og slippe fordømmelse face to face. Anonymkode: 8222a...8bd 3
Chantielle Skrevet 15. juli 2021 #20 Skrevet 15. juli 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt/spekulasjoner. Chantielle mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå