AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Jeg har gått ned i vekt siden slutten av april, og gått ned nesten 10 kg. Er veldig fornøyd med det, men jeg ønsker likevel ned nesten 10 kg til. Har lite å gå på da bmi er under 23. Jeg vet jeg har gått ned relativt rask. Har holdt meg under 1400 kcal. Samtidig har jeg begynt å gå lengre turer og trene styrketrening. Og nå har ikke vekten rørt seg på 10 dager. Når jeg føler meg bare halvveis i målet, så er det ganske lite motiverende. Har dere noen råd? spiser forresten ca slik: frokost: Gresk yoghurt, noe bær/frukt, 10-20 g nøtter. lunch og middag: kjøtt, fisk, egg o.l. og grønnsaker. Avokado eller oliven, olivenolje på salat. Anonymkode: 9f234...b86
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Etter et platå kommer det ofte en whoosh! Det er gøy! Masse vekt av veldig fort Du kan google det, står en del om det på Reddit Anonymkode: 60d4f...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Hold deg til planen, det slipper til slutt. Mitt forrige platå varte i ca 3 uker. Nå har jeg gått ned 4 kg siden og et nytt platå ser ut til å ha meldt seg...... Anonymkode: 3867e...69a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Jeg har hatt platå i både 3 og 4 uker Bare fortsett og vær tålmodig. 10 dager er lite. Samtidig må jeg si at 10 kg til ned når bmi allerede er under 23 - er det noe du virkelig vil? Hva med å heller endre fokus til styrke og trening fremover? Husk også å måle kroppen, spesielt siden du trener. Anonymkode: 11710...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Takk så mye for tilbakemeldingene! 3-4 uker ja, skjønner jeg bare må stålsette meg. 10 kg er kanskje litt mye, men jeg trenger å sette målet litt for høyt enn for lite, slik at jeg ikke mener det er bra nok før det faktisk er det. I mellomtiden trener jeg styrke annen hver dag, så det blir endringer slik sett. Og vanskelig å si om hva som er ideelt for min kropp. Jeg ønsker å ha mindre rundt magen/ryggen, hvor alt fettet synes å sette seg. Så når ryggen først og fremst er blitt slank, så kan jeg roe ned litt tenker jeg. Anonymkode: 9f234...b86
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Hvis jeg forgår deg riktig nå så vil du enda 10kg ned fra En bmi under 23? jeg er 166cm, hvis jeg går ned 10kg fra en bmi på 23, vil jeg veie 53kg! Med en lav bmi på 19.2. En voksen kvinne som ikke er naturlig petite vil denne vekten nesten se syk ut. hvorfor er det målet ditt? jeg bruker str s med en vekt på 63kg. Hadde sikkert trengt xxs hvis jeg veide 53. Det er ikke et sunt mål Anonymkode: c86d2...6d9 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Jeg tror ikke det blir 10 kg ned. Men tanken er der så jeg ikke gir opp etter de første 3 liksom. Er 174 , så tenker at det ikke gjør noe om jeg går ned til 60-62, så får jeg se da. Men med vektplatå og mer muskler underveis, så får vi se om det igjen er oppnåelig. ts Anonymkode: 9f234...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå