AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Som å spise en hel liten potetgullpose alene, ikke et snev av luft i magen i ettertid. Nå blir jeg oppblåst bare av å tenke på potetgull (eller godteri generelt) Eller å bruke lommepenger fått av mamma til sommerferien på bare fjas og tull. Nå gjør det nesten vondt å bruke penger på unødvendige ting fordi jeg må spare. For vi voksne må tenke på regninger, renteøkning, oppussing av hus, bil osv.. Hva kunne du gjøre da du var liten, som du ikke kan/bør gjøre som voksen? Evt gjøre mindre av? Anonymkode: bf017...761 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Jeg hadde ikke en sånn type barndom som du skisserer, så det jeg tenker på er at jeg kunne gjemme meg inne i bitte små åpninger så godt at ingen fant meg. Å være helt borte og usynlig var både veldig godt og veldig skummelt. Anonymkode: fc48e...839 4
Gjest BethD Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke en sånn type barndom som du skisserer, så det jeg tenker på er at jeg kunne gjemme meg inne i bitte små åpninger så godt at ingen fant meg. Å være helt borte og usynlig var både veldig godt og veldig skummelt. Anonymkode: fc48e...839 Uff ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Rulle nedover gresset. Gå på kanter. Anonymkode: 56d1a...46e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som å spise en hel liten potetgullpose alene, ikke et snev av luft i magen i ettertid. Nå blir jeg oppblåst bare av å tenke på potetgull (eller godteri generelt) Eller å bruke lommepenger fått av mamma til sommerferien på bare fjas og tull. Nå gjør det nesten vondt å bruke penger på unødvendige ting fordi jeg må spare. For vi voksne må tenke på regninger, renteøkning, oppussing av hus, bil osv.. Hva kunne du gjøre da du var liten, som du ikke kan/bør gjøre som voksen? Evt gjøre mindre av? Anonymkode: bf017...761 Spise en pose smågodt, blir kvalm av en bit. Egentlig en god ting da 😊 Jeg har små barn så akkurat nå viser jeg de alt jeg gjorde som barn, innen lek og lignende 😊 Anonymkode: ecd00...50e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Ta de verste karusellene på det omreisende tivoliet som besøkte byen om sommeren. Anonymkode: e0360...2e2 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Sitte lenge på gulvet Anonymkode: 29c2d...159
Kniv & gaffel Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 * Bite meg selv i tåa * Gjemme meg i skap, under senga eller andre trange steder *Hyle og skrike ute blant folk * Gå uten BH * Ikke bry meg om kroppshår BethD skrev (27 minutter siden): Leve livet uten bekymringer AnonymBrukern skrev (5 minutter siden): Leve livet helt uten bekymringer For meg er det motsatt, jeg hadde mer bekymringer som barn. Det er deilig å være voksen og ikke være så avhengig av andre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Gå i spagaten, spise usunt uten dårlig samvittighet, ikke tenke på hvordan kroppen min ser ut. Anonymkode: 2632d...53b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Å kunne forsvinne inn i en bok når som helst. Nå har jeg barn som er så små at de bør passes på hele tiden. Som barn kunne jeg også bare sitte å lese når vi var i familieselskap f.eks. Nå forventes det at jeg deltar i samtalen og hjelper til der det trengs. Savner det skikkelig 😅 Anonymkode: 31c1d...4f1 1
eveline Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 Leve livet uten bekymringer for alt mulig. Og bekymringer for fremtiden.
Kniv & gaffel Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 Bli veldig glad eller begeistret over småting. Kunne forsvinne helt i min egen fantasiverden.
Gjest TheCatLady Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Ja, spise masse sukker og usunt uten at jeg merket noe særlig til det. Nå blir jeg kvalm om jeg spiser mye og blir dårlig og rar i magen. Det å gå rundt med favorittbamsen under armen overalt er nok heller ikke spesielt innafor som voksen At mye virket så magisk og så spennende. Jeg har av og til glimt av det nå også, men langt på nær så ofte som da jeg var liten. Å lese 2-3 + bøker i uka. Nå har jeg ikke tid eller ork ofte til å lese så ofte. Av og til oø jeg har fri så kan jeg lese mye, men det blir fortsatt ikke mer enn kanskje en bok i uka.
Selfishmacaroni Skrevet 27. juni 2021 #16 Skrevet 27. juni 2021 Det er godt å se hvor mange som kan skrive leve livet uten bekymringer. Skulle ønsker jeg også fikk den muligheten ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå