AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Mannen har nå vært borte på eksens hytte med barna sine annenhver helg fra starten av mai. Det har vært en prosess men vi har kommet til enighet om at vi skal bli enige om når han skal komme hjem og hvor lenge han skal bli. Vi avtalte han skulle komme hjem i går ettermiddag. Tiden gikk og jeg forsøkte å ringe han og sende mld. Fikk en mld i går kl 20 at de var ferdige å spise. Han tar ikke tlf eller ringer opp, nå gidder jeg ikke ta mer kontakt. Det er ikke første gang han blir taus når han er der med barna og bare gjør endringer uten å ta kontakt. Jeg synes det er mye å være borte annenhver helg på ett sted jeg ikke kan være, og i tillegg når det blir som dette at han bare endrer våre avtaler uten å snakke med meg. Dette er så respektløst og jeg er så skuffet og lei meg. Tenker han ser jeg tilgir alt (noe jeg jo har gjort til nå), men engang må jeg sette ned foten og si at nok er nok. Vet ikke hvordan jeg skal reagere og hva jeg skal gjøre? En prat må uansett til. Men han stikker vel rett ut på pub for å drikke og slippe å prate. Anonymkode: 82866...da0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Hvorfor er han på eksens hytte med barna? Kan ikke hun ta de med dit? Hvis du ikke kan bli med dit pga det er eksens hytte og hun sier nei, bør han også droppe det. At han bare endrer planer uten å si fra til deg, er mangel på respekt. Har dere det fint sammen ellers? Hvis ikke, ville jeg vurdert hele forholdet. Lykke til 🥰 Anonymkode: c70fd...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Han er der fordi han sier barna er vant med å være der og spør han og han vil ikke skuffe de. Men å dra dit annenhver helg, det blir litt i overkant mye. Og hun sier nei at jeg kan være med. Bare det er mangel på respekt. Så endrer han planene vi har uten å snakke med meg, der kommer mangel på respekt også inn. Vi har hatt det bra men det har vært vanskelig når han er borte der annenhver helg. Er derfor vi er blitt enige i samråd med en parterapaut at vi skal bli enige i forkant slik at begge vet hva vi har å forholde oss til. Og første gang etter vi avtalte forlenger han det uten å gi beskjed. Det har skjedd før når han er der, at han blir taus og ikke tar tlf. Satt å lurte på om jeg bare skulle kjøre bort dit men har funnet ut at jeg tror at det som er meat virkningsfullt er å være likegyldig og rett og slett si stopp. Men det er ikke enkelt. Derfor poster jeg dette her. For at dere skal hjelpe meg å få opp øynene mine og klare å bli sterk nok. Anonymkode: 82866...da0 2
Kenelz Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 1. Skjønner godt at eksen ikke vil ha andre kjerringer i hytten sin. En ting å besøke og annen ting å ligge i sengen hennes. 2. Svært respektløst og egoistisk av din mann. 3. Les nr. 2 1
PM75 Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Dere går i parterapi, inngår en avtale og han gir f… i den avtalen. Det sier mye om hans manglende engasjement i deres avtale! Du kan ikke kjempe for et forhold alene. Sender deg god klem og håper du får det bedre! 4
Maggi2 Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Hvis han bryter det dere har blitt enige om sammen med parterapeuten ved første anledning han får, så driter han jo litt i deg. Eventuelt så skjønner han ikke alvoret i det hele tatt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå