Ukjent. Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 https://borsen.dagbladet.no/nyheter/coronasmell-i-garderoben/73945084 1/3 nordmenn har blitt koronalate, beveget seg lite og gått opp i vekt. Av disse må over 70% fornye garderoben viser undersøkelse. Det er jo fint for handelsstanden, men la oss håpe at de som har utført undersøkelsen har valgt et dårlig representativt utvalg - for dette var virkelig tragiske nyheter. Som om fedme ikke var et kjempe problem før korona. Men ikke overrasket når våre folkevalgte stengte ned alt som var av treningstilbud så fort det var et nys i kommunen. Ikke så farlig om folk blir helsefarlig feite - de slapp jo korona! 6
Gjest Kvinne487 Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Jeg vet om flere som har brukt coronatiden til å gå ned i vekt! Inkludert meg selv! Ned 16 kg og endelig under 60 kg på vekta. Kjenner ingen som har gått opp. De skriver kun om det som trekker mest lesere såklart. Jeg har også brukt mange rusen kroner på å bytte ut garderoben min. Men i klær som er 2-3 størrelser mindre 😂👍🏻
ostekaker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 (endret) Jeg også har gått opp i vekt. Må kjøpe nye klær, dog begynt å jobbe med å gå ned i vekt nå go været kom. Gått ned ett par kilo. Endret 27. juni 2021 av ostekaker 2
clyde Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 ostekaker skrev (1 time siden): Jeg også har gått opp i vekt. Må kjøpe nye klær, dog begynt å jobbe med å gå ned i vekt nå go været kom. Gått ned ett par kilo. Samme her. Måtte kjøpe nye klær her om dagen. Ikke gøy. Må ta noen skikkelige grep etter ferien 😅 2
Ukjent. Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2021 Kvinne487 skrev (4 timer siden): Jeg vet om flere som har brukt coronatiden til å gå ned i vekt! Inkludert meg selv! Ned 16 kg og endelig under 60 kg på vekta. Kjenner ingen som har gått opp. De skriver kun om det som trekker mest lesere såklart. Jeg har også brukt mange rusen kroner på å bytte ut garderoben min. Men i klær som er 2-3 størrelser mindre 😂👍🏻 Det er jo utrolig bra at du har klart det! Men det er lite som tyder på at du er representativ for befolkningen som helhet. 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 (endret) Ja, samme her. Jeg pleier å reise til eiendommen i Danmark og labbe rundt på strendene ved vesterhavet et par timer nesten hver morgen. Etter storm flyter alltid masse tang inn på strendene, og det er gøy å lete etter rav. På stranden har jeg alktid med en pose og plukker søppel. hjemme sitter jeg bare her, bortsett fra litt hagestell. Det er lenge siden sist, og jeg må skaffe hjelp til å reparere frost, vann og el-skader i vinter, men nå drar jeg snart og gleder meg veldig 🇩🇰 Endret 27. juni 2021 av Hvemsomhelst
Gjest Linny111 Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Haha, jeg gikk faktisk opp fire kilo da det var full lockdown her i Storbritannia i vinter. Det var helt forjævlig å ikke kunne gjøre annet enn å sitte inne og se på TV. Det var lov å "trene utendørs", men det er ikke kjempegøy når det regner sidelengs tre måneder i strekk. Det er heldigvis kilo det går greit nok å miste nå som det er flott vær og treningssentre er åpne, og man føler seg litt bedre mentalt.
Wit Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Jeg må også kjøpe nye klær, men ikke fordi jeg har gått opp i vekt Har gått ned nesten 19 kilo til nå under pandemien, så det er nok ikke alle som nødvendigvis har gått opp i vekt. MEN, jeg må også sponse handelsstanden med å kjøpe nye klær 😎 2
Iso1 Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Jeg må snart endre garderoben min, men ikke fordi jeg har gått opp i vekt, men ned og alt henger på meg omtrent.
Nysådd Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Jeg har gått opp litt, fordi jeg har spist mer og beveget meg mindre. Skal ikke skylde på at myndighetene stengte ned SATS, for det tror jeg ærlig talt ikke hadde utgjort noen stor forskjell for min del. Det er mangel på hverdagsaktivitet her på hjemmekontoret og det at jeg har laget mye godt til både lunsj og middag som er hovedårsaken, ikke mangelen på et par timer styrketrening i uka. Det siste kunne jeg alltids fått til hjemme også hvis jeg absolutt ville! 2
Anbefalte innlegg