Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal sette inn en  vagitorie morgen og kveld. Setter inn en før jeg legger meg . Den blir liggende, men morgenpilla kommer raskt ut når jeg står oppreist. 
Ved sette de morgen og kveld blir det ikke 12 timer mellom hver. Burde det det?

Jeg sliter også med å få de langt nok inn - den smelter med en gang jeg åpner den.. mulig jeg bør ha de i kjøleskap... men tror også at fingrene mine er for korte til at de kommer dit de skal ..

Anonymkode: fa164...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du får det til om kvelden kanskje du bare må beregne å ligge i 30 min etter du har satt inn om morgenen og? Hadde oppbevart dem et annet sted siden de smelter så fort, men sjekk at det er ok å oppbevare dem i kjøleskap før du evt gjør det. Kanskje soverommet er kaldt nok? 

Jeg setter inn før jeg legger meg og når jeg står opp, selvom det ikke blir nøyaktig 12 timer mellom er det sånn jeg har fått beskjed om å gjøre det så ser ut som det går helt fint :)

Skrevet

Helt håpløst og sette dem i stående/sittende stilling ja. Jeg måtte gi opp det og kun ta dem liggende i sengen. Så hadde pillene på nattbordet og tok en når jeg våknet. Måtte ikke ligge i 30 minutter da, men kanskje 5-10. Det gikk greit. Dette var de to forrige graviditetene mine, og jeg ble møkklei av å sette disse inn to ganger i døgnet. Så da jeg ble gravid igjen i vår så ba jeg gynekologen min om duphaston - det nye progesteronet som er i tablettform som man svelger! Herlighet for en ny verden. Tar dem tre ganger om dagen i 10 uker. Helt ny verden, ekstremt deilig å slippe vagitorier.

Skrevet

Jeg ligger 30 min etter at jeg setter de inn. Når jeg reiser meg opp føler jeg at jeg tørker alt bort i rennende form. Har fått beskjed at kroppen tar opp det den trenger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på vekkerklokke en halvtime før jeg skulle stå opp om morgenen, og tok den da. Det så ut som det stort sett rant ut igjen uansett, men kroppen tar opp det den skal ha. 

Anonymkode: e2007...215

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips !

Anonymkode: fa164...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...