Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror at mange vennegjenger i hovedsak eksisterer for å vise seg frem og øke hverandres status. Eller er jeg bare misunnelig? 

Anonymkode: 439ca...292

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg sterkt på at de gjør. Tror du må revurdere din oppfatning av mye her i verden 

• Liker 1
Skrevet

Noen. Men ikke alle. Jeg vet om to vennegjenger fra bransjen min som det oser av at de bare er venner for status. Godt observert ts👌Ikke mange som ser dette med mer eller mindre de jobber innenfor blant annet underholdning etc. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tviler ikke. Jeg er utdannet innen kulturfeltet, og på jobbannonser som er relevante for min del, står det ofte at nettverksbygging er en del av jobben.

Anonymkode: 09f8e...13d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ShivaSol skrev (4 timer siden):

Noen. Men ikke alle. Jeg vet om to vennegjenger fra bransjen min som det oser av at de bare er venner for status. Godt observert ts👌Ikke mange som ser dette med mer eller mindre de jobber innenfor blant annet underholdning etc. 

Nå får man det trykt i trynet via sosiale medier uansett hvor man er. Blir så klart vanskelig å beskylde folk for dette i enkelttilfeller når man ikke vet mer, men det er helt klart nok av det til at det er en greie. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tviler ikke. Jeg er utdannet innen kulturfeltet, og på jobbannonser som er relevante for min del, står det ofte at nettverksbygging er en del av jobben.

Anonymkode: 09f8e...13d

Oi, hvilken type jobber er dette? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nå får man det trykt i trynet via sosiale medier uansett hvor man er. Blir så klart vanskelig å beskylde folk for dette i enkelttilfeller når man ikke vet mer, men det er helt klart nok av det til at det er en greie. 

Helt enig med deg. Ser det selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...