AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Tror at mange vennegjenger i hovedsak eksisterer for å vise seg frem og øke hverandres status. Eller er jeg bare misunnelig? Anonymkode: 439ca...292 1
MarianneE Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Det tviler jeg sterkt på at de gjør. Tror du må revurdere din oppfatning av mye her i verden 1
ShivaSol Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Noen. Men ikke alle. Jeg vet om to vennegjenger fra bransjen min som det oser av at de bare er venner for status. Godt observert ts👌Ikke mange som ser dette med mer eller mindre de jobber innenfor blant annet underholdning etc. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Tviler ikke. Jeg er utdannet innen kulturfeltet, og på jobbannonser som er relevante for min del, står det ofte at nettverksbygging er en del av jobben. Anonymkode: 09f8e...13d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 ShivaSol skrev (4 timer siden): Noen. Men ikke alle. Jeg vet om to vennegjenger fra bransjen min som det oser av at de bare er venner for status. Godt observert ts👌Ikke mange som ser dette med mer eller mindre de jobber innenfor blant annet underholdning etc. Nå får man det trykt i trynet via sosiale medier uansett hvor man er. Blir så klart vanskelig å beskylde folk for dette i enkelttilfeller når man ikke vet mer, men det er helt klart nok av det til at det er en greie. Anonymkode: 439ca...292 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tviler ikke. Jeg er utdannet innen kulturfeltet, og på jobbannonser som er relevante for min del, står det ofte at nettverksbygging er en del av jobben. Anonymkode: 09f8e...13d Oi, hvilken type jobber er dette? Anonymkode: 439ca...292
ShivaSol Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå får man det trykt i trynet via sosiale medier uansett hvor man er. Blir så klart vanskelig å beskylde folk for dette i enkelttilfeller når man ikke vet mer, men det er helt klart nok av det til at det er en greie. Anonymkode: 439ca...292 Helt enig med deg. Ser det selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå