Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker bh-str 70B, men finner omtrent aldri noe i denne størrelsen på HM. Er det fordi det er en veldig vanlig størrelse som mange bruker, eller tar de ikke inn så mange av hver type i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også 70b, og har samme problem som deg.

Merkelig nok finnes det flere bh'r i str 70c enn 70b på hennes.. :roll:

Skrevet

Bruker også 70 B, og pleier ikke å ha problemer med å finne BH.

Skrevet
Jeg bruker også 70b, og har samme problem som deg.

Merkelig nok finnes det flere bh'r i str 70c enn 70b på hennes..  :roll:

Silikon....

Skrevet

Selv bruker jeg 70D og det finnes ikke annet enn noen få i skikkelige undertøysforretninger, men den gang jeg fortsatt håpet at de kunne finnes i undertøysavdelinger i vanlige klesforretninger lette jeg meg da alltid igjennom ørten 70B og noen 70C i min jakt på 70D...?

Skrevet

Generelt er det nok mindre av størrelsen 70, uansett cup.

Noen ganger når jeg skal kjøpe bh er 75 akkurat litt for stort, men ser at jeg må omtrent lete meg ihjel for å finne en med 70C.

Men 75, 80 og 85 flommer det over av.....

Skrevet

75B er det aller vanligste, men 70B og 80B er også mye brukt.

H&M har ikke større enn C, dessverre. Og det kommer inn få i den størrelsen. :roll:

Tror Lindex har større cup enn C? De har iallefall godt utvalg av bher. :)

Skrevet

Sannsynligvis så er den utsolgt ?

Generelt så bruker de fleste for vid bh - dvs. for høy omkrets. Det flommer jo over med 80&85 str. Går man ned i omkrets øker også cupen.

Skrevet

Finner mange 70 b og 70 c... Men jeg har 70 f, og det har i alle fall ikke h&m. Brukte 75c i årevis, og når jeg gikk til en proff bh-butikk, sa de jeg var 70F. Så nå ble cuppen riktig, men måtte sy opp reimene bak, for de var for lange. Ikke lett når en er utenfor "h&m-normalen". Dyrt er det også... :roll:

Skrevet
Ikke lett når en er utenfor "h&m-normalen". Dyrt er det også...  :roll:

Jo, men det er egentlig viktig å investere i en god bh, spesielt hvis man har mye å bære på. :)

Skrevet

Syns de har mye 70B på H&M jeg. Men 70C, det er vanskelig å finne.

Skrevet

Jeg vet ikke... Jeg bruker 80 B og det pleier jeg heldigvis ikke å ha noen problemer med å finne.

Skrevet
Syns de har mye 70B på H&M jeg. Men 70C, det er vanskelig å finne.

Enig.

Og til den som trodde at 70C betydde silikon; hæ?? Sier du det samme om de som bruker 75B også..?

Skrevet

Erfarer at 70B forvinner ganske fort.. Vet ikke om det er fordi de tar inn mer av den ene størrelsen enn den andre.

Skrevet

Noen som jobber på H&M som kan bekrefte/avkrefte om det tas inn få i 70B? Jeg finner de aldri...

Skrevet

Kommer mindre av de ja, enn de andre størrelsene. Er for det meste bommulsseriene som er i den str. for det er flere tenåringer med den str. enn voksne har jeg inntrykk av.

Skrevet

Jeg brukte 70b før, og spurte en venninne som jobber på HM. Hun sa at det spørs litt om den serien de tar inn er stor eller liten. I en liten serie, vil det kanskje bare komme én eller to BH'er i 70b, mens i en større serie - eller én de 'alltid' har - vil det være flere.

Dette er et par år siden nå, så jeg kan ikke sverge at det er helt likt nå, men gjetter at det ikke har forandret seg mye. Ellers kan du jo bare spørre noen som jobber der (og som faktisk jobber i undertøysavdelingen).

Forøvrig også enig med en lengre opp her som sa at størrelsene varierer så mye at det ofte kan lønne seg å også prøve 70c, 75a og 75b.

Skrevet

D - cup finnes på Lindex, jeg bruker 80 D og handler mine der. Billig og bra, siden jeg liker å vaske mine skikkelig i maskinen.

Skrevet

Vatterte bh`er irriterer meg  :sur:

Hehe, minner meg om bh jeg kjøpte på HM engang. Den knirket :ler: Kjæresten min holdt på å le seg ihjel når han skjønte at det var bh'en min som lagde den merkelige lyden når han klemte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...