Gå til innhold

Mulig og ha bekkenløsning i første svangerskap men ikke i andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning i første fra uke 20. tok tid å komme meg etter fødsel og. Kan jeg forvente det samme i andre svangerskap? Noen som ikke hadde det i svangerskap 2, men i nummer 2?

Anonymkode: c6e38...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moren min hadde med nr 1, men ikke med nr 2 og 3. 

Anonymkode: 32168...872

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde temmelig ille bekkenløsning med eldstegutten. Tre år senere, med tvillinger…ingenting. Så det er fullt mulig.

Anonymkode: 844b0...7de

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mulig men du bør la bekkenet lege seg skikkelig og vente minst tre år mellom graviditetene. 

Anonymkode: db166...e90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, det er mulig men du bør la bekkenet lege seg skikkelig og vente minst tre år mellom graviditetene. 

Anonymkode: db166...e90

Har du kilde på den tidsanbefalingen der? Har lurt på selv hvor lang tid man bør vente.

Anonymkode: 7cdde...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid etter et år, fikk verre plager i andre svangerskap. WHO anbefaler minst 18 mnd mellom svangerskap. 

Anonymkode: f355b...709

Skrevet

Hadde mye verre bekkenløsning, rygg og kynnere i første svangerskap, enn Jeg har nå. 

Tror mye av grunnen er at jeg har tatt det mye roligere denne gangen, sist lyttet jeg ikke til kroppen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid 6 mnd etter jeg fødte førstemann. Slet med bekkenløsning med nr 1 men med nr 2 til tross for at jeg ble gravid raskt etterpå har jeg ikke hatt plager med bekkenet mitt 😊

Anonymkode: e2b68...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...