AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Hatt kontakt med han fra datingside. Han ønsker bare sex. Ikke forhold. Jeg ønsker egentlig forhold. Ikke møtt han. I utgangspunktet burde jeg glemme han og det vet jeg, men ikke fått han ut av hodet. Så hva gjør jeg. Burde jeg møtt han og hatt sex og så gått videre eller hva gjør jeg. Skikkelig frustrerende situasjon. Hatt det sånn i mange år. Lengst jeg klarte uten å ga kontakt med han er 6 mnd. Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Lett for meg å si, men ville droppet han. Blir tungt å komme over han, men bedre det enn at du skal gå men han i tankene, som muligens kan forhindre et forhold til noen andre i fremtiden. Dere søker ikke det samme, og da er det beste å gå videre. Anonymkode: 0d43c...06b 5
OxBall Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 (endret) Slett og blokk. Han vil noe du ikke vil, og motsatt. Hvis du har sex med han, kan det hende at du tror mulighetene til et forhold øker. Han får den sexen han vil med deg, fordi du vil ha noe mer. Endret 26. juni 2021 av OxBall 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Veldig dårlig idé å møte ham når du vet at du allerede har en liten hekt på ham, og han kun ønsker sex. Nei nei nei, da ber du om å sitte igjen med vonde og såre følelser 💔 Anonymkode: 6b8af...d38 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Er redd det gjerne hadde blitt grusomt. Han har jo vist at han har null interesse for meg. Gikk 6 mnd uten en lyd fra han. Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lett for meg å si, men ville droppet han. Blir tungt å komme over han, men bedre det enn at du skal gå men han i tankene, som muligens kan forhindre et forhold til noen andre i fremtiden. Dere søker ikke det samme, og da er det beste å gå videre. Anonymkode: 0d43c...06b Har jo håpt å møte en annen, men ikke gjort. Han er borret inn i hodet. En hekt. Hvordan komme over? Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Har vært der du er, trodde lenge det kunne forandre seg. Hadde sex, jeg ble hekta og pågående han ble lei. Angrer på at jeg ikke stoppet det i tide. Slet mye etterpå, enda han ikke var verdt det. Anonymkode: b1b95...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært der du er, trodde lenge det kunne forandre seg. Hadde sex, jeg ble hekta og pågående han ble lei. Angrer på at jeg ikke stoppet det i tide. Slet mye etterpå, enda han ikke var verdt det. Anonymkode: b1b95...8e9 Ikke kjekt å høre. Hvor lang tid tok det flr du var over det og hva gjorde du? Da er du som meg. Jeg melder og maser osv. Og jeg sliter nå uten å hatt sex. Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke kjekt å høre. Hvor lang tid tok det flr du var over det og hva gjorde du? Da er du som meg. Jeg melder og maser osv. Og jeg sliter nå uten å hatt sex. Anonymkode: 22c70...535 Det er et år siden nå, dessverre sitter det igjen litt enda. Har fått en knekk, men vet at det ikke er meg det er noe galt med. Jeg tror du er hekta, og om du har sex med han tror jeg det blir verre for deg. Prøv så godt du kan å ta avstand, vet det er vanskelig. Klem til deg Anonymkode: b1b95...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hatt kontakt med han fra datingside. Han ønsker bare sex. Ikke forhold. Jeg ønsker egentlig forhold. Ikke møtt han. I utgangspunktet burde jeg glemme han og det vet jeg, men ikke fått han ut av hodet. Så hva gjør jeg. Burde jeg møtt han og hatt sex og så gått videre eller hva gjør jeg. Skikkelig frustrerende situasjon. Hatt det sånn i mange år. Lengst jeg klarte uten å ga kontakt med han er 6 mnd. Anonymkode: 22c70...535 Flere år? Da er han enten allerede i et forhold eller ha sex med andre. Stopp det hele nå. Dette blir bare mer vondt enn det allerede er. Anonymkode: ae9f9...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Hvor mange år har dere hatt kontakt? Hva er grunnen til at dere ikke har møttes? Bor dere i helt forskjellige deler av landet? Siden ingen av dere ønsker noe forhold, er det vel bare å peise på? Anonymkode: 8760e...53a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 Nå har jeg bestemt meg for å aldri ta kontakt igjen. Håper jeg klarer det. Sist et halvt år før jeg røk og var tilbake der jeg hadde vært. Så gruer meg nesten, men må jo bare prøve igjen. Ja, flere år. Vet ikke om han er i forhold. Ikke som jeg vet, men man vet jo ikke sikkert. Og evt andre damer ja. Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange år har dere hatt kontakt? Hva er grunnen til at dere ikke har møttes? Bor dere i helt forskjellige deler av landet? Siden ingen av dere ønsker noe forhold, er det vel bare å peise på? Anonymkode: 8760e...53a Ønsker forhold jeg. Og redd for å bli såret. Ja, avstand er grunn. Anonymkode: 22c70...535
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Hatt kontakt med han fra datingside. Han ønsker bare sex. Ikke forhold. Jeg ønsker egentlig forhold. Ikke møtt han. I utgangspunktet burde jeg glemme han og det vet jeg, men ikke fått han ut av hodet. Så hva gjør jeg. Burde jeg møtt han og hatt sex og så gått videre eller hva gjør jeg. Skikkelig frustrerende situasjon. Hatt det sånn i mange år. Lengst jeg klarte uten å ga kontakt med han er 6 mnd. Anonymkode: 22c70...535 Nei. Ikke gå dit. Glem han. Stå for dine valg Anonymkode: 694a8...256 2
Bamseklemmer Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 0.41): Hatt kontakt med han fra datingside. Han ønsker bare sex. Ikke forhold. Jeg ønsker egentlig forhold. Ikke møtt han. I utgangspunktet burde jeg glemme han og det vet jeg, men ikke fått han ut av hodet. Så hva gjør jeg. Burde jeg møtt han og hatt sex og så gått videre eller hva gjør jeg. Skikkelig frustrerende situasjon. Hatt det sånn i mange år. Lengst jeg klarte uten å ga kontakt med han er 6 mnd. Anonymkode: 22c70...535 Jeg dater også for sex men da er jeg ærlig med mine hensikter og sier ifra. Det er bare det at jeg ikke vil ha en kvinne som er ute etter forhold, da takker jeg hyggelig nei. Men i det seksuelle vennskapet kan det utvikle seg, skape kjemi og følelser som skaper forhold. Det er jo to vidt forskjellige fremgangsmåter, fordi jeg synes den seksuelle kjemien må stemme først, så kommer kjærlighets følelsene etterhvert... Jeg hadde nok vært ærlig med deg, og sagt nei... jeg klarer nemmelig ikke å lyve😇 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 18.09): Er redd det gjerne hadde blitt grusomt. Han har jo vist at han har null interesse for meg. Gikk 6 mnd uten en lyd fra han. Anonymkode: 22c70...535 Gir han lyd fra seg når han vil ha sex da?? Eller er det du som tar kontakt hver gang?? Anonymkode: d6836...8b5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Jeg dater også for sex men da er jeg ærlig med mine hensikter og sier ifra. Det er bare det at jeg ikke vil ha en kvinne som er ute etter forhold, da takker jeg hyggelig nei. Men i det seksuelle vennskapet kan det utvikle seg, skape kjemi og følelser som skaper forhold. Det er jo to vidt forskjellige fremgangsmåter, fordi jeg synes den seksuelle kjemien må stemme først, så kommer kjærlighets følelsene etterhvert... Jeg hadde nok vært ærlig med deg, og sagt nei... jeg klarer nemmelig ikke å lyve😇 Applaus flere slike menn takk som ikke prøver å lure noen … ærlighet varer lengst👍🏻👍🏻 Anonymkode: d6836...8b5 1
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Applaus flere slike menn takk som ikke prøver å lure noen … ærlighet varer lengst👍🏻👍🏻 Anonymkode: d6836...8b5 Takk du... det fant jeg ut i ung alder, og Jeg er for omsorgsfull til å være slem og uærlig😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå