AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Jeg trodde ALDRI jeg skulle være en av de som har kjæreste over nett... Men jeg tror jeg er blitt en av de. Jeg har falt for en kjekk gutt som jeg har kjent i 4 år på nett, men aldri møtt. Vi har bare sendt meldinger til hverandre. Og snaps. Han bor i USA.... Det er så kleint å si men lurer bare på hva KG syntes om online dating. Anonymkode: 6ad1d...979
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Forstår ikke helt hvordan man kan være kjærester uten å ha møtt hverandre, men fint for deg. Tenker online dating er en fin måte å komme i kontakt med mennesker på for så å møte de i virkeligheten. Anonymkode: bdc7b...78b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår ikke helt hvordan man kan være kjærester uten å ha møtt hverandre, men fint for deg. Tenker online dating er en fin måte å komme i kontakt med mennesker på for så å møte de i virkeligheten. Anonymkode: bdc7b...78b Si det du. Vi har sendt meldinger hver dag i flere år. Hele dagen. Så tror vi har knyttet et bånd. 😕 Vi er ikke offisielt kjærester men kan trygt si at vi har en greie. Anonymkode: 6ad1d...979
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Faren min drev med sånn online dating med kvinner i Russland, Fillipinene, osv. De spurte hele tiden om penger, og jeg er sikker på at han brukte mer penger på de damene som jeg ikke vet eksisterte enn sin egen familie. Det jeg prøver å si er at du må møte dem fysisk for å vite at det er ekte, og hvis du ikke møtes fysisk så er det bare tull. Vær også forsiktig med hvor dere skal møtes sånn at du ikke utsetter deg selv for potensiell risiko. Anonymkode: ad618...af4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Ja, jeg har erfaring. Det gikk ikke bra. Endte i psykisk vold, og har vært i kontakt med politi, jurist og krisesenter. Sliter enda flere år etter. Pass på. Du kan ikke stole på noen på andre siden av kloden. Anonymkode: d2dbe...aad 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Faren min drev med sånn online dating med kvinner i Russland, Fillipinene, osv. De spurte hele tiden om penger, og jeg er sikker på at han brukte mer penger på de damene som jeg ikke vet eksisterte enn sin egen familie. Det jeg prøver å si er at du må møte dem fysisk for å vite at det er ekte, og hvis du ikke møtes fysisk så er det bare tull. Vær også forsiktig med hvor dere skal møtes sånn at du ikke utsetter deg selv for potensiell risiko. Anonymkode: ad618...af4 Å nei da, slapp av. Personen er helt ekte. Og penger er ikke tema! Snakker om alt og ingenting men penger etc. er aldri nevnt. Anonymkode: 6ad1d...979 1
Hannah80 Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 Du skriver at du har møtt en GUTT, så da regner jeg med at dere er veldig unge:) Må innrømme at jeg syns det er rart når voksne folk blir kjærester over nett.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 6 minutter siden, Hannah80 said: Du skriver at du har møtt en GUTT, så da regner jeg med at dere er veldig unge:) Må innrømme at jeg syns det er rart når voksne folk blir kjærester over nett. Vært venner siden vi var tenåringer. Vi er 22 nå Anonymkode: 6ad1d...979
Hannah80 Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vært venner siden vi var tenåringer. Vi er 22 nå Anonymkode: 6ad1d...979 Da syns jeg ikke det er så rart😁 Men jeg er skeptisk av natur. Lest så mye om catfishing. At jeg ville ha ha sett han på webkamera når jeg hadde pratet med han, slik at jeg hadde sett at han var den han utga seg som:) 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #10 Skrevet 26. juni 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Da syns jeg ikke det er så rart😁 Men jeg er skeptisk av natur. Lest så mye om catfishing. At jeg ville ha ha sett han på webkamera når jeg hadde pratet med han, slik at jeg hadde sett at han var den han utga seg som:) Jeg er også veldig skeptisk av natur! Hadde du spurt meg hva jeg syntes om online dating for 3 år siden, så hadde jeg ledd av deg... Men ting har forandret seg. Vi har begge sendt live-bilder til hverandre så det er ikke noe problem. Ikke noe catfishing her 🤣 Skal sies at jeg syntes det blir ubehagelig å møtes første gang. Jeg er redd han har lagd et bilde av meg i hodet hans som ikke stemmer helt overens med meg som person. Selvom vi kjenner hverandre veldig godt. Kanskje litt for godt. Anonymkode: 6ad1d...979
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Hannah80 skrev (7 timer siden): Må innrømme at jeg syns det er rart når voksne folk blir kjærester over nett. Jeg er litt der, selv om vi ikke kaller hverandre kjærester. Dette nettforholdet dekker det jeg savnet fra et langt samboerskap, nemlig emosjonell tilkobling, gode samtaler, og refleksjon. Jeg tror de færreste leter aktivt etter noe sånt, men tilfeldighetene leder opp til det. Vi har faktisk møttes en gang, og sånn sett bekreftet gjensidig attraksjon. Anonymkode: d4898...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Hei ts jo d er fullt mulig å bli tiltrukket av noen en aldri har møtt. Man blir kjent på en annen måte en den vanlige måten. Knytter nok sterkere bånd emosjonelt. Nå må dere se til å møtes. Er lite sosialt akseptert å ha lang distanse kjæreste de fleste klarer ikke den. Syns du er modig. Ikke tenk på hva andre mener. Er det riktig for deg. Er det det som teller syns jeg da. Anonymkode: 51b1f...e95 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei ts jo d er fullt mulig å bli tiltrukket av noen en aldri har møtt. Man blir kjent på en annen måte en den vanlige måten. Knytter nok sterkere bånd emosjonelt. Nå må dere se til å møtes. Er lite sosialt akseptert å ha lang distanse kjæreste de fleste klarer ikke den. Syns du er modig. Ikke tenk på hva andre mener. Er det riktig for deg. Er det det som teller syns jeg da. Anonymkode: 51b1f...e95 ❤️ TS Anonymkode: 6ad1d...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå