Gå til innhold

3 ukes ferie - postkasse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på 3 ukers ferie. Man får jo aldri post lengre. Så er det nødvendig å be noen å kjøre innom meg for å sjekke? 

Jeg bor i en utleie del av en enebolig. Så naboene vil vel reagere om noen skulle bryte seg inn, eller huseier.. Bor tett innpå nærmeste nabo og huseier. Og man må inn på eiendommen for å faktisk finne trappa til min utleie del. 

Vurderer å be ei venninne sjekke postkassa ei gang eller to ila ferien men.... er det vits? 

Anonymkode: e73ba...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke får reklame i postkassen ville jeg ikke brydd meg med å få noen til å sjekke. 

Anonymkode: c317e...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Kan du be ikke huseier om å ta en titt i postkassen en gang i uken? 

Anonymkode: 54990...bdc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du i nyere fått så mye post at postkassa ville blitt fylt opp på tre uker, ekskludert pakker du har bestilt selv? Hvis svaret er nei, trenger du neppe noen til å sjekke postkassa di.

Anonymkode: 6197c...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet tidligere på postens kundesenter. Du kan ringe inn til Posten og be dem oppbevare posten for deg, samt klistre på klistermerke nei til reklame (visst dem finnes fortsatt).

Anonymkode: 9c930...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bestille oppbevaring på posten.no. Koster en liten hundrelapp, men det er det verdt når du er borte i 3 uker. Skulle det komme et bankkort eller lignende er det fint at det ikke blir tatt. 
veldig enkelt og føles trygt. 

Anonymkode: 85230...2c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du be ikke huseier om å ta en titt i postkassen en gang i uken? 

Anonymkode: 54990...bdc

Tenker jeg vil være det beste. Huseier er vel også interessert i at det ikke blir innbrudd i utleiedelen? Velger du at posten oppbevarer for deg, koster dette rett i underkant av kr 200 og du bestiller det enkelt selv.

Anonymkode: b3f65...5ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poste restante. Du ber posten oppbevare det du får mens du er borte, og henter alt når du er hjemme.

Men enklere å bare be noen stikke innom iblant. 

Anonymkode: 6a1b0...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...