Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og noen andre snakket om været. De sa at det er så deilig nå som det er så varmt. Jeg liker ikke varmen så godt så sa jeg ønsket meg regn snart, da fikk jeg til svar for noe tull, du ønsker deg jo ikke regn, du må jo nyte sola. Jeg sa ikke noe mer. Været får vi jo ikke gjort noe med. Folk er forskjellige men jeg elsker regn, det er tydeligvis ikke akseptabelt. Er det liksom opplest og vedtatt at all skal elske sola og varmen, og være overlykkelige da?

Anonymkode: 1d128...5c3

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best overskya og litt regn. Stekende sol og 25 grader er for varmt. Gleder meg til regnperioder på sommeren

Anonymkode: 37981...311

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart "nei, jeg må ikke verken mye sol eller varme, folk e faktisk forskjellige og finnes slike som meg som ikke liker varme og mye sol"

Anonymkode: 314be...706

• Liker 5
Skrevet

Jeg kunne ønske det var mye sol på høst og vinter, og litt mer overskyet og regn på sommeren. Er så deilig med litt varme og regn. 

• Liker 2
Gjest Maxwell
Skrevet

Nei, alle må ikke like sol og varme. Jeg liker best kjølig, kaldt og mørkt vær. 

Skrevet

Jeg liker best sol og varme og sommer jeg da.😆

• Liker 5
Skrevet

Jeg er akkurat som deg, tåler veldig dårlig varmen, og kan bli fysisk uvel når det er for varmt. Men møter lite forståelse for det, det er visst opplest og vedtatt at vi skal nyte varmen... 😕 

• Liker 13
Skrevet

Nei. Man kan like regn også.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel en ganske så fri verden så du står jo fullstendig fri til å like det du gjør og mislike det du misliker tenker jeg. Og så må du stå for det tenker jeg..

Men du må også inse at de aller fleste liker sol, varme og sommertempraturer bedre enn regn. Og at normen er å omtale sol som fint vær, og regn som dårlig vær, sånn er det faktisk.

390896285_Screenshot_20210626-234942_SamsungInternet.thumb.jpg.e48de1fb8338b8edc1d87b16a60556fc.jpg

"Det norske sommerværet kan som kjent være ustabilt, men det endrer ikke det at vi lengter etter sol og varme, og sommeren er vår favorittårstid. Faktisk liker annenhver nordmann sommeren mest, viser en YouGov-undersøkelse."  https://yougov.no/news/2017/05/30/nordmenn-foretrekker-sommeren/

Selv elsker jeg sommeren :sol:med masse sol, høye temperaturer, bading lyst hele dagen, fint vær.. alt blir mye lettere og bedre da.. Men vi liker forskjelligeårstider og forskjellige værtyper, det er alltid noen som klager og alltid noen som er strålende fornøyd..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Det er vel en ganske så fri verden så du står jo fullstendig fri til å like det du gjør og mislike det du misliker tenker jeg. Og så må du stå for det tenker jeg..

Men du må også inse at de aller fleste liker sol, varme og sommertempraturer bedre enn regn. Og at normen er å omtale sol som fint vær, og regn som dårlig vær, sånn er det faktisk.

390896285_Screenshot_20210626-234942_SamsungInternet.thumb.jpg.e48de1fb8338b8edc1d87b16a60556fc.jpg

"Det norske sommerværet kan som kjent være ustabilt, men det endrer ikke det at vi lengter etter sol og varme, og sommeren er vår favorittårstid. Faktisk liker annenhver nordmann sommeren mest, viser en YouGov-undersøkelse."  https://yougov.no/news/2017/05/30/nordmenn-foretrekker-sommeren/

Selv elsker jeg sommeren :sol:med masse sol, høye temperaturer, bading lyst hele dagen, fint vær.. alt blir mye lettere og bedre da.. Men vi liker forskjelligeårstider og forskjellige værtyper, det er alltid noen som klager og alltid noen som er strålende fornøyd..

Selvfølgelig. Men man bør jo respektere hverandre.

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir sliten og energiløs av varmen, men liker det sosiale!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å være på stranda, men liker ikke å sole meg🙈

Finner en plass i skyggen, har med god niste, bader og koser meg.

Anonymkode: b11c9...30a

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater sommeren. Blir så jævlig gretten av varmen og solen. Liker meg best om våren/høsten. For meg er 25 maks før jeg blir sinna😂

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg og noen andre snakket om været. De sa at det er så deilig nå som det er så varmt. Jeg liker ikke varmen så godt så sa jeg ønsket meg regn snart, da fikk jeg til svar for noe tull, du ønsker deg jo ikke regn, du må jo nyte sola. Jeg sa ikke noe mer. Været får vi jo ikke gjort noe med. Folk er forskjellige men jeg elsker regn, det er tydeligvis ikke akseptabelt. Er det liksom opplest og vedtatt at all skal elske sola og varmen, og være overlykkelige da?

Jeg blir veldig fort solbrent og sliter med soleksem, i tillegg til at jeg blir utrolig døsig og trøtt i kroppen av for mye varme. Derfor bruker jeg solkrem, søker mot skyggen og synes at det er deilig med litt overskyet. "Jammen du må jo ut og få farge!"

Skulle nesten tro jeg provoserer folk med å passe på huden min og ha det behagelig? 

Det mest sosialt akseptable er å være som alle andre og ha de samme preferansene som andre.

Anonymkode: 208e0...11c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig MÅ du ikke like det. Men nå bor vi i et land som bare opplever et par måneder med skikkelig sommer, og selv da er været ustabilt, så det er naturlig at folk setter pris på det. Jeg er ikke selv så glad i for mye varme, men sommeren betyr også lys, levende natur, blomster...Liker regn jeg også, men sommerregn er da mye bedre enn storm i november hvor alt bare er sort og dødt. 

Anonymkode: ac775...320

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig MÅ du ikke like det. Men nå bor vi i et land som bare opplever et par måneder med skikkelig sommer, og selv da er været ustabilt, så det er naturlig at folk setter pris på det. Jeg er ikke selv så glad i for mye varme, men sommeren betyr også lys, levende natur, blomster...Liker regn jeg også, men sommerregn er da mye bedre enn storm i november hvor alt bare er sort og dødt. 

Anonymkode: ac775...320

Det er sommerregn jeg liker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eeeelsker når det regner. 

Elsker store, tjukke, feite regndråper. Blir aldri nok. 🙂

Anonymkode: 6a2a9...7b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare finne ut hvordan du skal håndtere varmen og sola. Hold deg i skyggen, gå og bade for å kjøle seg ned for eksempel. Eller ta en kald dusj. Jeg reiser til og med til Frankrike på sommeren (ikke nå da pga korona) så lenge det er tilgang til å bade, aircondition i bilen og i leiligheten. 

Anonymkode: b59bd...5cf

• Liker 3
Skrevet

Perfekt vær for meg er på våren, når det er 8-10 varmegrader i skyggen, men strålende vårsol og man kan sitte ute og få litt sol på seg og kjenne at den varmer uten å få heteslag. 

Eller at det er minst 20 grader og varmt sommerregn, så man kan sitte ute under tak og høre på regnet, uten at det er for kaldt. 

• Liker 4
Skrevet

Rent personlig liker jeg vinteren best. Gjerne med masse snø og minusgrader, det er da jeg trives best. Plages ike av varmen eller noe sånt, bare liker vinter bedre enn sommer.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...