Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 kjenner en som betalte over 500 kroner fra strawberry men fikk ingen toll å betlale. men han betalte i dollar.. kanskje det funker . hvis man ikke gjør om til kroner tenkte jeg.? for på look fantastiv betaler man jo i pund, betaler ingen toll og moms over 200 kr der... hmmm. har forresten ikke fått igjen noe fra strawberry enda. måtte betale 144 kroner for over en uke siden, sendte en mail. men ikke hørt noe. søren eller. sendte med kopi av kvittering og alt.
Lillesøster Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Har aldri hatt problemer med at pakker ikke har dukket opp. Smør deg litt mer med tålmodighet, det dukker opp.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 HÆÆÆ??? ikke har dukket opp? hva snakker du om. ikke det jeg snakker om. snakker om betaling av toll og moms. og om man trenger det om man betaler i dollar?
Lillesøster Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 HÆÆÆ??? ikke har dukket opp? hva snakker du om. ikke det jeg snakker om. snakker om betaling av toll og moms. og om man trenger det om man betaler i dollar? ← Hei gjest. Beklager virkelig at jeg misforstod spørsmålet ditt, trodde du var usikker siden du ikke hadde fått pakken enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå