AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Sliter skikkelig med det. Noen tips? Jeg smører med olje og kremer men er like jævlig dagen etterpå. Så stygt når jeg går i kjole/shorts. Anonymkode: e20b2...8d7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Skrubber du huden jevnlig? Bruker du krem som er feit nok? Anonymkode: d9995...21d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Eksfolerer du de også? Anonymkode: 0a6ad...b6c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skrubber du huden jevnlig? Bruker du krem som er feit nok? Anonymkode: d9995...21d Ikke så ofte.. Men de blir fortsatt flassete/tørre selv dagen etter jeg skrubber og bruker fet krem. Anonymkode: e20b2...8d7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Eksfolerer du de også? Anonymkode: 0a6ad...b6c Ikke jevnlig! Kanskje jeg bør eksprimentere med syrer.. Anonymkode: e20b2...8d7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Hvilken krem bruker du? Er du sikker på at den er fet nok? Anonymkode: 9afd2...2c8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvilken krem bruker du? Er du sikker på at den er fet nok? Anonymkode: 9afd2...2c8 Canoderm er vel fet nok? 😬 Anonymkode: e20b2...8d7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Canoderm er vel fet nok? 😬 Anonymkode: e20b2...8d7 Ja det var den jeg tenkte å foreslå 😅 Den skal funke godt den da 🤔 Ta på et godt lag, smør på morgen og kveld, alltid etter kontakt med vann som etter dusj eller bad. Jeg er veldig glad i kroppskrubben fra Rituals, den røde serien, den på krukke. Den har også olje i seg som sitter litt igjen etter den er vasket av. Tar en god dæsj og så jobber jeg den inn i huden til alle saltkornene har smeltet bort. Den er kjempegod 🙏🏼 Men ikke skrubb mer enn 1-2 ganger i uken. Men klør det eller svir det noe? Eller er det liksom bare tørt? Og hvordan kjennes den ut? Anonymkode: 9afd2...2c8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 Jeg pleier å bruke en skrubb av sukker og olivenolje ukentlig når huden blir tørr. Det hjelper veldig, men det tar noen uker før det blir bra. Siden huden min fort blir tørr prøver jeg å ikke dusje så ofte, og ha korte, kalde dusjer i stedet for lang og varm. Jeg er også forsiktig med å bruke såpe, siden det kan tørke ut huden. Jeg har også lagt merke til at det er viktig med skarp barberhøvel. En sløv høvel risper mer i huden, slik at den tørre huden blir løsere og mer skjellete. Anonymkode: f813e...182
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #10 Skrevet 26. juni 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det var den jeg tenkte å foreslå 😅 Den skal funke godt den da 🤔 Ta på et godt lag, smør på morgen og kveld, alltid etter kontakt med vann som etter dusj eller bad. Jeg er veldig glad i kroppskrubben fra Rituals, den røde serien, den på krukke. Den har også olje i seg som sitter litt igjen etter den er vasket av. Tar en god dæsj og så jobber jeg den inn i huden til alle saltkornene har smeltet bort. Den er kjempegod 🙏🏼 Men ikke skrubb mer enn 1-2 ganger i uken. Men klør det eller svir det noe? Eller er det liksom bare tørt? Og hvordan kjennes den ut? Anonymkode: 9afd2...2c8 Takk for gode tips!! 🙏🏼 Nei, det hverken klør eller svir. Bare veldig lite fint å se på. Hehe. Skal prøve dine råd ❤️ Anonymkode: e20b2...8d7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #11 Skrevet 26. juni 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg pleier å bruke en skrubb av sukker og olivenolje ukentlig når huden blir tørr. Det hjelper veldig, men det tar noen uker før det blir bra. Siden huden min fort blir tørr prøver jeg å ikke dusje så ofte, og ha korte, kalde dusjer i stedet for lang og varm. Jeg er også forsiktig med å bruke såpe, siden det kan tørke ut huden. Jeg har også lagt merke til at det er viktig med skarp barberhøvel. En sløv høvel risper mer i huden, slik at den tørre huden blir løsere og mer skjellete. Anonymkode: f813e...182 Kalde dusjer er noe jeg må bli flinkere på. Lange varme dusjer er liksom min greie 🤣 Anonymkode: e20b2...8d7
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Hva med å sitte med litt sånn «innpakning» på kveldstid som man gjør med ekstremtørre hender (da hanske, men altså). Ville forsøkt tørrskrubb før lunken dusj, kun ingentimg eller dusjolje på bena. Så rett og slett DYNKE bena i mengder krem og olje - og pakke inn i plastfolie som du kan sitte med en times tid. Gjenta 2-3 ganger i uka? 🤷♀️ Kanskje blande Locobase med bodybutter og olje. Null lange varme dusjer, det er døden for tørr hud.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 Og bruke dusjolje fremfor dusjsåpe 😊 Anonymkode: 9afd2...2c8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 Husk å drille vann og innta sunne oljer. Mye av fuktigheten kommer innenfra, og kan ikke fikses med allslags kremer. Anonymkode: 66d5f...8f9
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husk å drille vann og innta sunne oljer. Mye av fuktigheten kommer innenfra, og kan ikke fikses med allslags kremer. Anonymkode: 66d5f...8f9 Tja. Jeg øser nedpå med vann og har alltid gjort det - endrer 0% på tørrhetsgrad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå